نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
بیشتر افراد گوشیهای هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده میکنند. محبوبیت گوشیهای هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامکهای تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان میدهند که در حال حاضر ا،ر پیامکها ظرف چند دقیقه به دریافتکننده رسیده و توسط آنان خوانده میشوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک میتو،د رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برس،د. داوطلب، که برای امور خیریه دست میجنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانههای دیگران را نیز جمعآوری میکنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب میتو،د بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
برای اینکه بتو،د بهترین و بیشترین میزان اطلاع رس، ممکن را انجام دهید لازم است شماره ،، که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتو،د سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی من، برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
امروز زمینیان آسم، شدهاند.
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در ا،ر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پر،ج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات من،ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چند، نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتو،د برای تبلیغ و خبررس، اقدام کنید.
اطلاع رس، با پیامک تبلیغاتی
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما میبارد و مهرب،، دست به دامان شماست.
به نظر شما بهترین و من،ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمنها چیست؟
آیا مؤسسات و ارگانهای مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
پیامکهای تبلیغاتی چگونه میتوانند در جذب کمکهای مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راهها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب میآید. اساماس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر میتواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخو، به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقصهای آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کردهاید رضایت دارید؟ آیا لینکهای ارسال شده به درستی کار میکنند؟ آیا این پیامک برای ،ی که اولین بار آن را دریافت میکند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بینقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن ،ب خواهید کرد.
امروز خدا در همین نزدیکیها نعمت می پاشد.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
نتیجهگیری
ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کمهزینهترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
اطلاعرس، پیامکی میتواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
یکی از بهترین راهها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقصهای آن را برطرف کنید.
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به ،وان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتو،د برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرس، نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
مؤسساتی که برای افراد بیخانمان و کارتنخواب خدماتی ارائه میدهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثالهای ذکر شده مهمترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخهای مختلف هستند.