معرفی بهترین هاست وردپرسی در سال 1401

بهترین هاست های وردپرسی را در سایت مارکترها دنبال کنید.
اولین بخش مهم در انتخاب یک شرکت هاست، قابلیت اطمینان شرکت است. امروزه اگر برای خرید هاست یا دامنه یا سرور در گوگل جستجو می کنید، شرکت های زیادی در نتایج گوگل ظاهر می شوند که این تصمیم را برای بسیاری از مبتدیان که با آن آشنایی ندارند دشوار کرده است.
چرا سخت است؟ دلیلش این است که سایت هایی که در گوگل ظاهر می شوند همگی روی سئو سایتشان کار می کنند و سایت هایی که اصلا شرکتی محکم ندارند می توانند در سرفصل گوگل قرار بگیرند.
اتفاقی که برای ما افتاد، چندین سال پیش، برای یکی از سایت هایمان هاست خریدیم. مشخصات هاست رو چک کردیم از نظر سرعت و در دسترس بودن مشکلی نداشت اما بعد هاست مشکل پیدا کرد و یکی از سایت های ما خراب شد. اصلا پاسخگو نیست و اگر مثلا تیکت پشتیبانی فرستادید بعد از 4 روز یا یک هفته به تیکت پاسخ دادند.
خوب، این یک مشکل بزرگ در نظر گرفته می شود زیرا اگر سایت شما به هر دلیلی به خطر بیفتد، باید منتظر بمانید تا شرکت میزبان آن را تأیید کند.

قابلیت اطمینان و کیفیت کار
مورد بعدی که برای انتخاب بهترین اقامتگاه ملاک قرار می گیرد و مهم است، اطمینان شرکت مشترک است. چون اگر قابل اعتماد نباشند می توانید هر روز چالش داشته باشید، یک روز می بینید که سایت آنها کار نمی کند و روز دیگر می بینید که مجوز آنها باطل شده است و فعالیت خود را ادامه نمی دهند.
خدماتی که ارائه می دهند نه تنها باید قابل اعتماد باشند، بلکه باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.
تیم پشتیبانی قوی و پاسخگو
اطمینان حاصل کنید که شرکتی که از آن می‌خرید روش‌های ارتباطی مختلفی مانند تماس تلفنی یا بلیط داشته باشد. و مهمتر از همه، باید یک تیم پشتیبانی قوی در پشت شرکت وجود داشته باشد که به تمام سوالات شما به سرعت پاسخ دهد.

محصولات مختلف
همیشه شرکتی را انتخاب کنید که محصولات متنوعی را به شما ارائه دهد تا خدماتی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. این نکته مهمی است که هنگام خرید بهترین هاست باید به آن توجه کنید. زیرا برخی از شرکت ها فقط سعی می کنند هاست ارزان و بی کیفیتی را ارائه دهند که برای بسیاری از موارد استفاده نمی شود.
جدا از آن، شرکت های دیگری هم هستند که فقط محصولات باکیفیت ارائه می دهند، البته به نظر من خرید از این شرکت ها بسیار بهتر از شرکت های باکیفیت است.
همچنین باید امکان ارتقا پلن ها در سرور فعال وجود داشته باشد، زیرا اگر در آینده به منابع بیشتری در سایت خود نیاز داشته باشید، مشکلی نیست.
UpTime بالا
باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید، شاید برایتان سوال پیش بیاید که Uptime چیست؟
آپ تایم به سادگی و به سادگی به این معنی است که وب سایت شما همیشه در دسترس است، زیرا یکی از مشکلات اصلی برخی از هاست های اشتراکی این است که سایت در 24 ساعت شبانه روز بارها در دسترس نیست، حتی برای چند ثانیه. نیز بیایند
کنترل پنل میزبان
اصولاً کنترل پنل میزبان به دو بخش کلی تقسیم می شود:
• سی پنل
• دایرکت ادمین
اکنون هر کدام را توضیح می دهیم، سی پنل گزینه های مدیریتی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و به تمام قسمت های مورد نیازتان به صورت گرافیکی دسترسی دارید و کار شما را آسان می کند. در انتخاب بهترین هاست همیشه به شرکتی مراجعه کنید که قطعا Cpanel دارد. فراهم کند
یا می توانند دایرکت ادمین را علاوه بر سی پنل ارائه دهند.
چون دایرکت ادمین محیط گرافیکی ندارد و کار با آن برای افراد مبتدی بسیار سخت است پس بهتر است آن را از شرکت های ارائه دهنده کنترل پنل سی پنل تهیه کنید.
قیمت
بعد از کلی بررسی، در کنار ارائه منابع با کیفیت و خوب و پشتیبانی عالی، به بخش بسیار مهمی در خرید بهترین هاست رسیدیم. هاست باید قیمت مناسبی داشته باشد. شرکت های میزبان اغلب منابع مشابهی را از سایر ارائه دهندگان با قیمت های بسیار بالاتر ارائه می دهند، بنابراین هنگام انتخاب ارائه دهنده، باید همه چیز را غیر از قیمت مناسب بررسی کنید.

شرکت برتر ایران در سال 1401
شرکت های هاستینگ زیادی در ایران وجود دارند که شرایط خوبی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. انتخاب یکی از بین این همه شرکت هاست خوب ایرانی برای خرید هاست و ساخت وب سایت واقعا سخت است. اما در زیر 2 شرکت برتر هاست ایرانی را به شما معرفی می کنم تا بتوانید با توجه به نوع کسب و کار خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.
قبل از در نظر گرفتن بهترین هاست در ایران، باید بدانیم که شرکت های هاستینگ در ایران خدمات ثبت دامنه، سرور مجازی، سرور اختصاصی، سرور اختصاصی مدیریت شده، طراحی وب سایت، برنامه نویسی، نظارت و فروش مجوز را از جمله خدمات ارائه می دهند. آنها همچنین نرم افزارهای مبتنی بر وب را ارائه می دهند.
اما هدف اصلی ما در این مقاله بررسی بهترین هاست از نظر هاست است تا کسانی که قصد خرید یک هاست با کیفیت و مطمئن را دارند بهترین شرکت را انتخاب کنند. بنابراین در بررسی بهترین هاستینگ های ایران از سایر خدمات آنها خودداری می کنیم.

 

لیمو هاست
لیموهاست یکی از بهترین هاست های ایرانی است که در زمینه هاست وردپرس و ووکامرس تخصص دارد. میزبانی وب بهینه و سریع برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس در لیموهاست ارائه می شود. پلن های هاست وردپرس در Limohost به دو دسته اقتصادی و حرفه ای تقسیم می شوند. پنل اقتصادی برای سایت های کم بازدید و برای سایت های پربازدید و پویا هاست حرفه ای وردپرس پیشنهاد می شود.
از مزایای لیموهاست می توان به استفاده از هارد دیسک های سریع NVMe، معماری خاص و بهینه برای وردپرس و ووکامرس و استفاده از بیش از 100 پشتیبان مجرب و با تجربه وردپرس اشاره کرد. Limohost ادعا می کند که 100٪ گارانتی آپتایم خدمات خود را ارائه می دهد. لیموهاست با معماری اولیه سرورها و با استفاده از به روزترین فناوری های سخت افزاری توانست 100% آپ تایم را برای مشتریان خود تضمین کند.
30 روز ضمانت بازگشت وجه در Limohost تعریف شده است. این بدان معناست که اگر به هر دلیلی از خدمات میزبانی خود در لیموهاست راضی نیستید، می توانید پول خود را بدون قید و شرط پس بگیرید. به علاوه، اگر از خدمات سالانه Limohost استفاده کنید، 4 ماه رایگان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.
فواید لیمو عبارتند از:
• میزبانی برای وردپرس
• میزبانی برای ووکامرس
• ارائه از خارج و داخل ایران
• ارائه هاست ارزان برای سایت های کم بازدید
• 100% گارانتی کار.
• از لاراول پشتیبانی کنید
• پشتیبانی حرفه ای و تخصصی
• پشتیبان گیری روزانه
• استفاده از هارد دیسک NVMe
• تا 30 روز ضمانت بازگشت وجه
• پشتیبانی از ابزارهای صحنه سازی
• ارائه پهنای باند نامحدود
مضرات لیموترش:
• ناتوانی در تامین منابع داوطلبانه
پسر پسران
سون هاست با 10 سال سابقه در زمینه میزبانی وب یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت های هاست ایرانی می باشد. سون هاست یکی از بهترین هاست های ایرانی است که هاست حرفه ای لینوکس، هاست وردپرس، هاست محبوب، هاست دانلود و نمایندگی های هاست در ایران و خارج از کشور را ارائه می دهد. SonHost بر اساس خدماتی که ارائه می دهد، نرخ های معقولی دارد. قیمت مناسب هاست لینوکس با کنترل پنل سی پنل که شامل پهنای باند نامحدود، دامنه رایگان و گواهینامه رایگان SSL از جمله مزایای سون هاست است.
یکی از ویژگی های دیگر سون هاست داشتن بخش تالار گفتمان است که در آن به سوالات مشتریان و کاربران سایت پاسخ داده می شود. با این حال، بخش وبلاگ سون هاست همیشه فعال است و در مورد هاست و دامنه ها و مشکلات احتمالی آنها راهنمایی می کند.

مزایای Sonhost:
• ارائه هاست وردپرس
• ارائه ارائه در ایران و خارج از کشور
• ارائه موتور دانلود اختصاصی بدون پایگاه داده
• ارائه پهنای باند نامحدود
• تضمین بازگشت پول
• ارائه دامنه رایگان برای یک سال خدمات
• ارائه گواهی SSL رایگان
• پشتیبانی خوب و سریع
SonHost برای کسانی که به دنبال هاست حرفه ای و با کیفیت هستند و نمی خواهند هزینه زیادی خرج کنند بسیار مناسب است. قیمت Sonhost بسیار مقرون به صرفه است و به شما 100٪ آپتایم می دهد.