ماژول P4 تلویزیون شهری شرکت نواندیشان مشخصات و قیمت ماژول smd p4 | asilight

برای نصب و استفاده از تابلوهای روان و تلویزیون های شهری در فضای باز با شرایط جوی مختلف باید به چند نکته خیلی مهم توجه کرد . چون ورود رطوبت و آب عملکرد تلویزیون شهری یا تابلو روان را مختل می کند و نمیتوان عملکرد مناسبی را از تلویزیون شهری توقع داشت . این نوع از تلویزیونها پس از استقرار در کمتر از 10 دقیقه آماده بهره بردای میباشد . در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع از تلویزیون های شهری شرکت تصویر هنر پدیده تصمیم به تولید آن در داخل کشور نمود . نمایشگرهای تابلو روان به طور کلی به دو دسته Indoor (فضای داخلی) و Outdoor (فضای خارجی) قسمت می شوند و هرکدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. علاوه بر این، تابلوهای روان بسته به رنگ، استاندارد IP، تراکم ال ای دی ها و غیره تنوع بسیاری دارند.

بنابراین اهمیت دارد که، قطعاتی که تلویزیون روی آن نصب می‌شود، زیبا و شکیل باشند. هزینه کامپوزیتی که برای پایه و بدنه تلویزیون صرف می‌شود را حتما در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید. کلیه حقوق این سایت برای گروه ال ای دی پنل ( تلویزیون شهری ) محفوظ است. واردات قطعات وعرضه مستقیم تابلو های روان با بهترین کیفیت ومناسبترین قیمت و ارسال سریع تابلوهای روان … تراکم پیکسل در ماژول که به صورت فاصله مرکز تا مرکز دو LED مجاور تعیین می شود و در واحد میلی متر با مشخصه دات پیچ نامگذاری ان با p نشان داده میشود.

ماژول سبز 908

ماژول P4 تلویزیون شهری شرکت نواندیشان مشخصات و قیمت ماژول smd p4 | asilight یکی از عوامل بسیار مهم در امر طراحی و ساخت تلویزیون شهری، بحث امنیت آن ها از هر دو لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری است. به عبارت دیگر، شیوه دسترسی اپراتور باید امن باشد و امکان برنامه نویسی از راه دور برای دیگر افراد ممکن نباشد بلکه تعمیر و راه اندازی و برنامه دهی بر عهده شخصی خاص باشد. علاوه بر این، نیاز است که یک قفل نرم افزاری داشته باشد تا از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری به عمل آید. هر کابینت مانند یک تلویزیون کوچک عمل می کند که یک بخش از تصویر بزرگ و کلی صفحه نمایش اصلی را تشکیل می دهد. علاوه بر این، هر کابینت از بخش دیگری به نام ماژول LED تشکیل شده است. در واقع ماژول ها بلوک هایی به شکل مستطیل و یا مربع هستند که در کنار هم قرار گرفته اند و کابینت ها را می سازند.

راهنمای خرید تلویزیون شهری

توجه داشته باشید می توانید تعداد را در سبد خرید تعیین کنید و با بروز رسانی آن تخفیفات فوق العاده را به صورت خودکار مشاهده کنید. و اما در این مدل جای یک رنگ قرمز ، سبز و آبی هر پیکسل متشکل از دو رنگ است. ماژول ها برنامه های طراحی شده تبلیغاتی را دریافت کرده و سپس خروجی را به نمایش درمی آورد. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ماژول این تابلو ها بسیار مقاوم است و در برابر سرما و گرما مقاوم است و ضد اب ساخته میشود. دارای انواع ورودی از جمله USB و LAN (کانکتور RJ 45) همراه با هماهنگی کامل در شبکه‌های درون سازمانی، قابلیت ست کردن IP به صورت دستی یا اتوماتیک و خروجی صدای استریو.

  • کسب و کارهایی می‌توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان موفق باشند، که توانایی استفاده حداکثری از ابزارهای تبلیغاتی را داشته باشند.
  • جدول حداکثر شدت جریان ماژول های مختلف تابلو روان و تلویزیون شهری حداكثر توان مصرفي در ولتاز 5 – حداكثر توان مصرفي در ولتاز 4.5 – حد اكثر جريان در ولتاژ 5 – حد اكثر جريان در ولتاژ 4.
  • از این رو برای آشنایی بیشتر با تلویزیون شهری سعی می کنیم شما را با علم روز این ابزار آشنا نماییم بنابراین پیشنهاد می گردد پست امروز را از دست ندهید و با ما همراه باشید.
  • در سال‌های اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است.

انتخاب بهترین محل و زاویه نصب می‌تواند عملکرد بالایی را برای تبلیغات محیطی ایجاد کند. بسته به سایز تلویزیون و پایه اصلی، نگهدارنده آن باید با فنداسیون مناسب برای نصب تلویزیون اجرا شود. اجرای این مرحله باید با نظرات یک مهندس عمران یا شرکت‌های مجری توانمند باشد. توان صفحه ستون‌ها (پیلت) نقش مهمی در ایمنی تلویزیون شهری خواهد تلویزیون شهری داشت. نصب تلویزیون شهری در چهارراه‌های شلوغ و پر رفت و آمد انجام می‌شود.