قیمت موس کامپیوتر برای گوشی + پخش تولیدی عمده کارخانه آراد برندینگ

در برخی از ماوس‌های برند لاجیتک، قابلیت اپتیک نامرئی Invisible Optic وجود دارد. دلیل این امر استفاده از نور با فرکانسی خارج از محدوده فرکانس قابل رؤیت توسط چشم انسان است. این امر باعث می‌شود در حین کار ماوس توجه شما را به خود جلب نکند و نور ماوس قرمز رنگ در فضاهای تاریک به عنصری آزار رسان تبدیل نشود. اکثر موس‌های مقرون به صرفه از یک یا دو باتری AAA برای کار استفاده می‌کنند.

  • موس‌هایی که بسیار ارزان قیمت هستند، معمولاً دوام کمی دارند.
  • برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند.
  • مثلاً وقتی که میانگین قیمت موس بیسیم حدود 300 هزار تومان است، قطعاً یک موس 100 هزار تومانی عملکرد خوبی نخواهد داشت.
  • وقتی که قصد خرید موس داشته باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت.
  • در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید.

اما این ماوس حتماً باید در دامنه دید دریافت کننده می‌بود تا بتواند کار کند. بعد از آن لاجیتک در سال ۱۹۹۱ اولین ماوس بیسیم با امواج رادیویی را به بازار عرضه کرد که نیازی به حضور در دامنه دید گیرنده نداشت. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و خرید موس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مدل لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

قیمت موس کامپیوتر برای گوشی + پخش تولیدی عمده کارخانه آراد برندینگ این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید. با حرکت این گوی، نشانگر موس در ویندوز نیز حرکت می‌کند. بنابراین، با خرید ماوس توپکی نیاز کمتری به حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد دارید و اسکرول کردن نیز بسیار راحت‌تر می‌شود. به علاوه، سرعت واکنش شما با این نوع ماوس‌ها سریع‌تر است.

mouse بدون سیم چیست؟

شما تنها از طریق توپ های این موس میتوانید عوامل موجود در صفحه نمایش را کنترل کنید. غلطک هایی که دراین موس استفاده شده است از جنس پلاستیک های فشرده و یا شیشیه هستند. دلیل استفاده از شیشیه و پلاستیک برای آن است که با گذشت زمان خراب و فرسوده نشوند و طول عمر بیشتری داشته باشند. یکی از کاربرد های مهم زمانی که کیبورد کار نمیکند استفاده به عنوان کیبورد مجازی است. اگه نمیدونی چجوری میتونی از موس به جای کیبورد استفاده کنی حتما مقاله فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز را بخوان. پردازنده
های داخل موس این حرکت را تشخیص داده و سیگنال های قابل فهم را به کامپوتر ارسال
میکنند.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که موس های سیم دار بهتر هستند یا موس های بی سیم. این موضوع شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کامپیوتر
های ابتدایی موس نداشتند و کاربر تمام نیاز خود را از طریق کیبورد یا صفحه کلید
برطرف میکرد. برای ساخت ماوس کامپیوتر از حسگر هایی استفاده شده است تا رایانه بتواند حرکت و کلیک mouseرا تشخیص دهد و اطلاعات وارد شده را تشخیص دهد.

محصولات مشابه