تا به اینجا با روشهایی برای حذف پیام های تبلیغاتی ایرانسل آشنا شدید. حال بد نیست که به طور مختصر به بررسی این گونه پیامکها بپردازیم. ما به طور کلی همه این پیامها را در گروه پیامکهای تبلیغاتی دستهبندی میکنیم. اما باید بد،د که پیامهایی که به صورت گروهی ارسال میشوند به دو دسته پیامهای تبلیغاتی و ارزشافزوده ت،یم میشوند. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد میپردازیم.
پیامهای تبلیغاتی
همانطور که خواندید سه روش کلی برای حذف پیام های تبلیغاتی ایرانسل وجود دارد که میتو،د با استفاده از هرکدام از این روشها، پیامهای تبلیغاتی را متوقف کنید. برخی از این پیامها نیز جزء پیامهای ارزشافزوده و خدمات محتوایی محسوب میشوند. بنابراین از حساب شما مبلغی را ،ر خواهند کرد. شما باید از این پیامکها مطلع باشید و در صورت نیاز نیز آنها را غیرفعال کنید.
پرسشهای پرتکرار
- روش حذف پیام های تبلیغاتی ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من چگونه است؟
پیامهای تبلیغاتی همانطور که از نام آنها مشخص است قصد تبلیغ یک محصول یا ارائه خدماتی مانند کد تخفیف را به کاربر دارند. برای مثال حتماً برای شما پیش آمده است که از فروشگاهی ،ید کرده باشید، سپس زمان تسویه حساب از شما شماره تلفن همراهتان را طلب کرده باشند. قصد آنها از این کار وارد ، شماره شما به بانک شمارههای آنها برای باشگاه مشتریان است.
این روش یکی از روشهای مهم تبلیغاتی بوده که سازمان یا مجموعهها برای مشتریان خود پیامهای تبلیغاتی ارسال میکنند تا آنها را از تغییرات، جشنوارهها و تخفیفهای خود مطلع سازند. اینگونه پیامها همگی در دسته پیامکهای تبلیغاتی قرار میگیرند توجه داشته باشید در این گونه پیامکها تمام هزینه توسط ارسال کننده پیامک تبلغاتی پرداخت شده است و دریافت پیامک برای شما هزینه ای ندارد. پیامک های تبلغاتی معمولا با شماره های ۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰ و ۹۰۰۰ آغاز می شوند.