خرید و قیمت اسپرسو ساز بوش بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | سناپویان

بوش هوم برند لوازم خانگی می باشید که به صورت تخصصی روی برند بوش آلمان فعالیت می کند. سابقه بوش هوم به جز چندین و چند سال سال فعالیت در بازار لوازم خانگی تهران, حدودا و به صورت تخصصی 3 سال در فضای مجازی و وب به صورت حرفه ای فعالیت می کند. در حالت کلی هزینه تعمیرات به صورت بالقوه تحت تاثیر قیمت قطعات است و دستمزد تعمیرکاران به صورت کاملا ثابت محاسبه می‌شود.

  • این دستگاه از بهترین مارک قهوه ساز با توان 1160 وات قدرت ساخت کشور چین و تحت نظارت بوش آلمان تولید می شود.
  • با استفاده از تماس تلفنی، چت واتساپ، فرم درخواست تعمیرکار و مراجعه حضوری به یکی از شعب مرکز میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.
  • مخزن قهوه دستگاه از جنس سرامیک است و با قدرت بالایی دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کند.
  • برای تولید قهوه میتوان از پودر قهوه یا دانه قهوه استفاده نمود، در صورتی که از دانه قهوه استفاده میگردد، وظیفه آسیاب یا گریندر است که قهوه را به صورت پودر نموده و برای تولید قهوه حاضر نماید.
  • اگر در قسمت مخزن آب نشتی آب دیده می شود احتمالا مخزن آب را درست جا نزده اید.
دستگاه‌های قهوه ساز رومیزی بوش نیز جز با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین قهوه سازهای بازار هستند و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارند. علاوه‌بر عملکرد عالی، طراحی بسیار زیبایی نیز دارند و جلوه زیبایی به قهوه‌خانه کوچک و شخصی شما (در کنج آشپزخانه‌تان) می‌دهد. چه عاشق لاته ماکیاتو، کاپوچینو یا اسپرسو باشید، از oneTouch در دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش برای درست کردن نوشیدنی های قهوه و شیر فقط با لمس یک دکمه استفاده کنید. کمپانی بوش (Bosch) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم اتوماتیک و لوازم خانگی در جهان به شمار می‌رود.

خرید و قیمت اسپرسو ساز بوش بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | سناپویان

به وب سایت رسمی گارانتیران مرکز خدماتی و تعمیراتی بوش و شرکت رسمی تعمیر قهوه ساز بوش BOSCH در ایران خوش آمدید . ایران سرویس شاپ مرکز نخصصی تعمیر قهوه ساز بوش در تهران ، با داشتن تکنسین های مجرب و دوره دیده در حوزه تعمیرات قهوه ساز  و با استفاده از قطعات اورجینال شرکتی بوش ، آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز میباشد. همین الان 14 تا اسپرسو ساز بوش با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید اسپرسو ساز بوش رو برای شما فراهم کنن. قهوه و اسپرسو ساز بوش همچنین دارای مخزن شیر است که قابلیت تهیه ی شیر داغ و کف شیر را نیز دارد. قهوه ساز مدل TIS30351DE دارای پنل لمسی است و فناوری خاموش شدن خودکار دارد.

Bosch TIS30351DE coffee machine قهوه ساز تمام اتوماتیک بوش مدل TIS30351DE

این اسپرسو ساز توکار تمام اتوماتیک یک شاهکار از برند بوش است که می‌تواند انواع قهوه و اسپرسو را با غلظت‌های مختلف تهیه کند. مخزن آب آن نیز ۲.۴ لیتر ظرفیت دارد، که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. فروشگاه اینترنتی آنتیک کالا ، بهترین مقصد برای خرید اینترنتی شما در ایران است. شما می توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و به آسانی تحویل بگیرید. این دستگاه از محصولات برقی آشپزخانه، علاوه بر کاربرد عالی طراحی زیبایی نیز دارد و به دکوراسیون آشپزخانه شما زیبایی و تنوع می بخشد. همچنین اسپرسوساز بوش از جنس استنلس استیل بوده و مجهز به سیستم خودکار تمیز کردن، شستشو با بخار شیر و رسوب زدایی می باشد.

سیستم برنامه 24 ساعته

برای خرید انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز از قشم و میشی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بوهیر اقدام نمایید. تجریه یک خرید اینترنتی لذتبخش تمام آن چیزی است که در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما تجربه خواهید کرد. در فروشگاه زنبیل ما سعی کرده ایم تمام مزیت های ممکن در یک فروشگاه را گرد هم آوریم تا شما به راحتی و با آرامش خیال خریدهای خود را انجام دهید. امکان خرید با تضمین بهترین قیمت ممکن، دریافت کالا در کمترین زمان ممکن، دسترسی به تنوعی کامل از محصولات، دریافت بالاترین خدمات پس از فروش (شامل 10 روز گارانتی خرید و چتر حمایتی زنبیل)، همه و همه برای پاسخ به اعتماد شماست. گارانتیران برند ثبت شده شرکت امید ضمانت پارسیان ، مجری خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوده و با بیش از 15 سال سابقه ، قوی ترین و معتبرترین شرکت در زمینه تعمیرات به حساب می آید. قهوه ساز بوش TIS30351DE با تکنولوژی Sensoflow یک قهوه یا اسپرسوی خوش طعم را با دمای ٩٠ الی ٩٥ درجه سانتی گراد دم می آورد که این دما باعث می شود طعم و عطر قهوه به خوبی آزاد شود.