بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

این لنزها شامل یک لنز دوربین از نوع عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز اولتراواید با کیفیت ۵ مگاپیکسل، یک لنز ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق است. این دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. این گوشی دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است. امکاناتی مثل سنسور اثرانگشت درون صفحه، تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G، شارژ سریع ۳۰ وات، دووو ربین چهارگانه با لنز ۶۴ مگاپیکسلی جز مواردی بودن که من رو ترغیب به خرید این گوشی کردن. در نظر داشته باشید که در حال حاضر قیمت گوشی های میان رده در محدوده ۵ الی ۱۳ میلیون تومان قرار دارد و شما می‌توانید مناسب ترین گوشی میان رده با گارانتی معتبر را از طریق سایت فروشگاهی ۱۹کالا خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرد.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

علاوه بر این موضوع امکان فیلم برداری در حالت اسلوموشن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۲۴۰ فریم بر شما می توانید اینجا نگاه کنید ثانیه وجود دارد. در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر یک دوربین سلفی قرار گرفته و نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت؛ زیرا از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اولین دستگاه در لیست بهترین گوشی های اقتصادی ۲۰۲۱ متعلق به شرکت بزرگ گوگل است. این کمپانی توانست با عرضه این گجت در بازار میان‌رده‌ها رقیب‌های بسیاری را شکست دهد و توجه تعدادی از کاربران را به خود جلب کند. گوشی Pixel 5a در این لیست جزو گران قیمت‌ترین گوشی‌ها است، اما به دلیل قدرت سخت افزاری و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد. گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بسته به مشخصات سخت افزاری، طراحی، باتری، صفحه نمایش و… دارای قیمت‌های مختلفی هستند.

دوربین اصلی آن مبتنی بر رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است و باتری آن هم از ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در ضمن این گوشی عضو پروژه اندروید وان است و این یعنی تا ۲ سال جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد. حالا می‌توان با اطمینان گفت که این گوشی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی های ارزان سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی در کنار قیمت بسیار مناسب، ویژگی‌های خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه ۸۲.۱ درصد بهره می‌برد. سری نوت شیائومی یکی از پرفروش‌ترین سری‌ها در بین گوشی‌های میانرده و اقتصادی هستند.

رنگ‌بندی آن شامل مشکی، آبی و قرمز می‌شود و ابعاد آن به گونه‌ای است که در دست گرفتن دستگاه مشکلی ایجاد نکند. ردمی نوت ۴ ایکس در بحث روشنایی نمایشگر و ارائه‌ی رنگ مشکی عملکرد خوبی دارد؛ اما خوانایی نمایشگر زیر نور خورشید متوسط و پایین‌تر از بهترین‌های این رده است. خوشبختانه امکان انتخاب حالت‌های مختلف برای نمایش رنگ‌ها وجود دارد و روشنایی حداقل نمایشگر نیز قابل رقابت با گوشی‌های هواوی است. نمایشگر ۵.۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی این گوشی شارپ بودن تصاویر را تضمین می‌کند.

این گوشی هم مانند موتو G9 پاور از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می‌برد که قدرت سخت‌افزاری مناسبی داشته و می‌تواند در انجام کارهای روزمره به شکل رضایت‌بخشی همراهی‌اتان کند. از لحاظ توان سخت‌افزاری هم دو گوشی اگرچه پردازنده‌های متفاوتی دارند اما عملکرد آن‌ها تقریبا نزدیک به هم است. البته این گوشی اپل همچنان با مشکل رجیستری مواجه است و فعلاً صحبت قابل‌استنادی از رجیستر شدن یا نشدن آن دراختیار نیست، پس هنگام خرید حتماً دقت لازم را به این موضوع داشته باشید. اگر بخواهیم نگاهی به شایعات و حرف‌های غیررسمی بیاندازیم، باید منتظر حل شدن مشکل رجیستری سری آیفون 14 در طول آذر ماه ۱۴۰۱ باشیم. باوجود تمام این مسائل و همچنبن قیمت بالای این دستگاه بی‌نظیر، بد نیست پیش از هرچیز «بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل» را در زومیت بخوانید. البته شیائومی ۱۱ تی پرو تفاوت چندان زیادی با نسخه‌ی غیر پرو این گوشی ندارد و اگر قصد دارید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، با خرید شیائومی 11تی چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟

دوربین اصلی این مجموعه از جدیدترین سنسور 108 مگاپیکسلی بهره برده و دارای گشودگی دیافراگم 1.8/f می‌باشد. این لنز عریض قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار را دارد و به لرزشگیر OIS مجهز شده‌است. لنز دوم 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 4.9/f و پشتیبانی از زوم 10x می‌تواند از مناظر دور بهترین تصاویر را به ثبت برساند. لنز سوم با کیفیت 10 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم 2.4/f قابلیت پشتیبانی از زوم سه برابری دارد که در نتیجه بدون کاهش کیفیت می‌تواند از اجسام دور تصاویر خوبی را به ثبت برساند. در نهایت لنز 12 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با گشودگی دیافراگم 2.2/f این مجموعه را تکمیل کرده‌است.

بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

مهمترین مزیت این موبایل طراحی شبیه گوشی‌های گرانتر و دوربین با کیفیت است. ماژول تصویربرداری این گوشی شامل دوربین‌های واید ۱۳ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است که تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند. جی‌پلاس P10 اگر بین گوشی‌های تا ۲ میلیون دنبال موبایلی هستید که دوربین مناسبی داشته باشد، جی پلاس با دوربین ۳ گانه بهترین گزینه است. از بهترین قابلیت‌های این تلفن همراه، می‌توان به نمایشگر خیره‌کننده و باتری فوق‌العاده اشاره کرد. مطمئن باشید نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، قابلیت‌های خیلی خوبی دریافت خواهید کرد. شیائومی در ساخت این تلفن همراه از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که در استفاده معمولی از آن، تا یک روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

  • در کنار این تراشه یک چیپست دیگر به نام PowerVR GE8320 وجود دارد که پردازش بخش گرافیکی بر عهده این دستگاه است.
  • دومین دوربین به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و به کاربران اجازه تصویر برداری در حالت فوق عریض (اولترا واید) را با زاویه ۱۲۳ درجه می‌دهد.
  • وظیفه تامین قدرت سخت افزاری Moto G Power بر عهده یک تراشه ۱۱ نانومتری از شرکت کوالکام به نام Snapdragon 662 است.
  • مجموعه دوربین های این گوشی شبیه به نسخه پرو است که در کل عملکرد خوبی دارند و عکس هایی با وضوح بالا و رنگ های زنده را ثبت می کنند.
ازاین‌رو به تراشه اسنپ دراگون 778G با ابعاد 6 نانومتر مجهز شده‌است که از جدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G پشتیبانی می‌کند.این پردازنده ساخت کمپانی معتبر کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 642L همراه است. همکاری این دو با توجه به میان‌رده بودن گوشی بسیار عالی است و عملکردی عالی را به ارمغان می‌آورد تا بدون اختلال بتوانید از قابلیت‌های این گوشی بهره‌مند شوید. از دیگر قابلیت‌های این پردازنده می‌توان به بهره‌مندی از ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایتی و رم‌های 6 و 8 گیگابایتی اشاره کرد که با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین را انتخاب کنید. اگر برای یک بار تارخچه کمپانی سامسونگ را مرور کنید متوجه خواهید شد که این برند پرطرفدار در تولید نمایشگرهای با کیفیت شهرت جهانی دارد.

سامسونگ مانند سری گلکسی S22، در این مدل بیشتر از همه به بهبود جنبه‌های مختلف گوشی تمرکز داشته است. برای مثال آن‌ها حالا یک نوار وظیفه در پایین صفحه اضافه کردند تا بهتر بتوانید چندین برنامه را مدیریت کنید. در این محدوده قیمت، شیائومی Mi 9T بدون شک اگر بهترین گوشی اقتصادی ۲۰۱۹ نباشد، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. درگاه شارژ و انتقال داده این دستگاه از نوع USB Type-C 2.0 است و کاربران می‌توانند با استفاده از این درگاه با سرعت نسبتا بالایی داده‌های مختلف را به اشتراک بگذارند. موتورولا در کنار این دستگاه یک سنسور اثر انگشت فیزیکی قرار داده و کاربران با استفاده از این سنسور فیزیکی قادر هستند به سرعت قفل صفحه دستگاه خود را باز کنند.

ردمی نوت 11 شیائومی نسخه‌ی گلوبال