سلام [نام کوچک]، ما اقلامی که به دنبال آن بودید را پیدا کردیم و آنها را در جلو میز نگه میداریم تا در صورت صلاحدید آنها را بردارید.
تبلیغات و کوپنها
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را چک میکند و متوجه میشود که چند لباس گم شده است. آ،ین کاری که آنها میخواهند انجام دهند این است که به مکان شما برگردند و متوجه شوند که موارد گمشده واقعاً آنجا نیستند و آنها را در محل یکی از دوستان خود گذاشتهاند. با کمک پیامهای متنی، مشتریان شما میتوانند موارد گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این کار نه تنها برای مشتری راحت است بلکه به آنها نشان میدهد که برای شما اهمیت قائل هستید. ایجاد اعتماد بین ،بوکار خود و مشتری و ارائه ارزش اضافی به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیامهای متنی، باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری خواهد شد.
متن تبلیغات خشکشویی
مزایای تبلیغات پیامکی برای خشکشوییها
خشکشویی یک صنعت سودآور است و بازار آن سالانه به رشد تصاعدی خود ادامه میدهد. تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از ۲۱ هزار خدمات خشکشویی و لاندری وجود دارند و این تجارت سالانه بیش از ۹ میلیارد دلار درآمد دارد. به جرات میتوان گفت که تا زم، که صنایع نساجی و مد شکوفا میشوند، تقاضا برای خشکشویی نیز افزایش مییابد. با این حال، نرخ رشد پیشبینیشده طی پنج سال گذشته کاهش یافت زیرا بسیاری از خانوارها به ماشینهای لباسشویی خانگی روی آوردند. اما خشکشوییها چه کاری باید انجام دهند؟ تبلیغاتی پیامکی میتواند راهکاری عالی باشد. در این بررسی به طور کامل در مورد مزایای بازاریابی پیامکی صحبت میکنیم و چندین متن تبلیغات خشکشویی را ارائه میدهیم.
تاثیر تبلیغات پیامکی برای خشکشوییها
![](https://sms.ir/wp-content/uploads/2023/01/New-Project-4.jpg)
هر مشتری خشکشویی میخواهد بهروزرس،های بیدرنگ درباره زمان شستن، خشک شدن و آماده شدن لباسهایش را دریافت کند. از آنجایی که پیامهای متنی هشدارهای فوری ارائه میدهند، از آن برای ارسال یادآورها و بهروزرس،های منظم استفاده کنید. همانطور که گفتیم، در حالی که اعلانها و ایمیلهای برنامه تحویل بلادرنگ را ارائه میکنند، مردم آنها را فوراً نمیخوانند. از این رو، جایگزینی پیامهای متنی با ایمیل یا برنامهها عملی نیست.
رقابت کم
خشکشوییها باید استراتژیهای تجاری خود را در مواجهه با ناملایمات توسعه دهند و تجربه مشتری را بهبود بخشند. یکی از چالشهای اصلی یک ،بوکار خدمات خشکشویی، جذب مشتری است. خشکشوییها باید مشتریان جدیدی را به دست آورند و در عین حال مانع از بردن شرکتهای فعلی به رقبا شوند و عوامل متعددی در تأثیرگذاری بر این تصمیم نقش اساسی دارند. برای شروع، نزدیکی مکان شما به محل س،ت یا دفتر مشتری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده است.
پیامهای متنی امروزه یکی از مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی است زیرا میتو،د بدون هیچ مانعی با افراد ارتباط برقرار کنید. بازاریابی پیامکی به افراد در سنین مختلف، قومیتها و هر بخش دیگری میرسد و به لطف افزودن رسانههای تعاملی مانند (MMS)، (GIF) و ایموجیها، پیامهای متنی بسیار گویا هستند.
هدف به حدا،ر رساندن دسترسی است. هر چه بیشتر اطلاعات را به اشتراک بگذارید، ایجاد لیست آسانتر میشود. بنابراین، کلمه کلیدی و کد کوتاه را در تمام محتوای تبلیغاتی قرار دهید. کارکنان خود را تشویق کنید تا از پیامهای متنی برای آشنایی با کمپینهای شما استفاده کنند.
نتیجه گیری
- تعامل با مشتری بخش مهمی از تجارت خشکشویی است و بازاریابی پیامکی نقش بزرگی در ایجاد تجارت برای خشکشوییها ایفا میکند.
- از آنجایی که پیامک شخصیترین حالت ارتباطی در کانالهای بازاریابی است، از مزایای بازاریابی متنی برای ایجاد علاقه به خدمات خود استفاده کنید.
- با کوپنهای هدیه به مشتریان وفادار پاداش دهید یا خدمات خشکشویی خود را در کانالهای بازاریابی تبلیغ کنید.
- شما میتو،د برای ارسال پیامک تبلیغاتی خشکشویی و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
از پیامکهای پیکاپ برای پاک ، آشفتگیها و سادهسازی فرآیند خشکشویی برای ،ب و کار خود استفاده کنید. پیام متنی به ،وان اثبات تراکنش دوچندان میشود و به جلوگیری از اختلاط کمک میکند. با ارسال پیامک به مشتریان یک کپی از صورتحساب آنها با یک پیوند پرداخت امن، فرآیند پرداخت را ساده کنید.
متن تبلیغات خشکشویی
از ارسال پیامک دو طرفه برای تعامل با مشتریان استفاده کنید. نظرسنجیها را ایجاد کنید تا درباره آنچه مشتریان از ،ب و کارتان میخواهند بیشتر بد،د، آنها را درگیر نگه دارید و معاملات ارزشمندی ارائه دهید. پیامک بازاریابی بسیار محبوب است زیرا به بازدیدکنندگان اجازه میدهد بدون ورود به سیستم با برندها ارتباط برقرار کنند.
بازخورد مشتری
سؤال این است که چگونه یک سرویس خشکشویی میتواند از متون تجاری برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده کند؟ جواب بسیار ساده است. اتوماسیون! بازاریابی پیامکی در مورد آسان ، زندگی مشتریان شماست. اما ارسال پیامک تجاری چگونه میتواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند؟ پیامهای متنی یک وسیله ارتباطی بسیار شخصی هستند.
چندین مزیت در پیامک برای خشکشوییها وجود دارند. بیایید به پنج مزیت برتر ارسال پیامک در صنعت خدمات نگاهی بیندازیم:
جذب مشتری
مشتریان مایلند در ازای ارزشهای درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر، از خدمات خشکشویی شما استفاده کنند. سؤال این است که چگونه میتو،د ،ب و کارتان را به مک، عالی تبدیل کنید که ارزش پیمودن مسافت بیشتری را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که میتو،د استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر ج، قرار دارد زیرا مقرونبهصرفه است و در زمان صرفهجویی میکند. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک میکند که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
اطلاع رس،
از تماس تلفنی با مشتریان و یادآوری به آنها برای تحویل لباسشویی خودداری کنید. در عوض، زم، که لباسهایشان آماده تحویل هستند، پیامک ارسال کنید. هشدارهای پیکاپ سفارشی را در زمان مختصری ایجاد کنید که من، مشتریان باشد. شامل پیوند پرداخت و پاسخهای خودکار برای مشتری، که ممکن است بعداً وارد شوند. به این ترتیب، دقیقاً مید،د که مردم چه زم، ظاهر میشوند و در نهایت منتظر نمیمانند.
با به اشتراکگذاری دورهای نکات و ترفندهای مفید را به زندگی مشتریان خود ارزش بیفزایید. اطمینان حاصل کنید که متون شما موضوعی، مرتبط و دقیق هستند. نکاتی را در مورد فرآیندهای خشکشویی سازگار با محیط زیست یا تکنیکهای خانگی برای شستن لباسها به اشتراک بگذارید.
متن تبلیغات خشکشویی
از اینکه در لیست ما [نام کوچک] مش، شدید متشکریم! در اولین سفارش خود با ما ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.
بیان نکات مفید
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/best-ads-sms-laundry/
سلام [نام کوچک]، لباسهای شما [تعداد] برای تحویل از [آدرس] آماده است. لطفاً قبل از [زمان] امروز برسید. برای اطلاعات بیشتر، به [لینک] مراجعه کنید.
پیامک موجودی حساب
سلام [نام کوچک]، قرارداد لباسشویی شما در [برند] برای تمدید در [تاریخ] است. اینجا را کلیک کنید [آدرس لینک] تا امروز قرارداد خود را تمدید نمایید.
هنگامی که برای یک کمپین بازاریابی پیامکی آماده شدید، زمان ارسال پیشنهادات به مشتریان فعلی و بالقوه فرا رسیده است. اگر لیست مش،ین پیامکی برای هدف گیری نداشته باشید، کمپین فایدهای ندارد. متأسفانه، ایجاد لیست اشتراک پیامک زمانبر است. ،ب و کارها در گذشته مجبور بودهاند برای رشد مش،ین خود بسیار خلاق باشند. از ارائه مشوقهای کوچک مانند هدایا تا مزایای قابل توجهتر، چندین راه حل ساده وجود دارند که میتو،د برای تشویق مردم به اشتراک در کمپینهای بازاریابی متنی آینده استفاده کنید.
- فرم تماس خود را در اطراف کد کوتاه تنظیم کنید تا به مشتریان بالقوه کمک نمایید تا با نام برند شما شناسایی شوند.
- پستهای رسانههای اجتماعی که کد کوتاه شما را تبلیغ میکنند به اشتراک بگذارید.
- استوری در اینستاگرام بسازید.
- در ازای دریافت تخفیف، تبلیغاتی را با شماره ،ب و کار خود و یک کلمه کلیدی برای پیامک در سراسر خشکشویی خود قرار دهید.
- برنامه اشتراک را در وبسایت خود تبلیغ کنید.
- یک فرم ثبت نام به وبسایت خود اضافه کنید.
ایجاد لیست مش،ین خشکشویی
از مزایای پیامهای متنی استفاده کنید تا پیام خود را بدون تجاوز به فضای شخصی مشتری به مخاطب برس،د. در حالی که گفتن این کار آسانتر از انجامش است، ما شما را تشویق میکنیم که آن را امتحان کنید. با استفاده از استراتژیهای ساده برای خدمات خشکشویی، نرخ جذب و حفظ مشتری را افزایش دهید. به موارد استفاده از پیامک به شرح زیر توجه کنید:
هشدارهای پیکاپ
ارسال به موقع یادآوریهای مشتریان برای تسویه صورت حسابهای معوق یا شارژ مجدد موجودی حسابشان، راهی عالی برای ماندن در بازی شماست. بسته به نحوه شارژ مشتریان، برخی از افراد ممکن است موجودی معوقه داشته باشند. این در مشاغل خشکشویی حرفهای بی سابقه نیست. یادآوری به مشتریان برای بررسی موجودی حساب خود به روشی غیر تهاجمی قابل قدرد، و تشویق است. پیامهای خودکار در چنین مواردی بسیار راحت هستند. هشدارهای متنی را در یک زمان من، برنامه ریزی کنید تا هم شما و هم مشتری بتو،د تعهدات مربوطه خود را انجام دهید.
متن تبلیغات خشکشویی
گم شدن لباسها
پیامکها را میتوان به روشهای مختلفی متن، با شرایط استفاده کرد که شامل استقبال از مشتریان جدید، یادآوری کد تبلیغاتی موجود در صندوق ورودی و برنامه ریزی قرارها تا ارائه معاملات منحصربهفرد، تخفیفها و کدهای تبلیغاتی به مشتریان هستند. تأیید سفارش را ارسال کنید، تحویل را برنامه ریزی کنید، پشتیب، مشتری را ارائه دهید و از طریق پیامک بازخورد درخواست کنید. اگر از خلاقیت نمیترسید، فرصتهای جذب مشتریان از طریق بازاریابی متنی بیپایان است.
مشتریان بازاریابی متنی را به سایر کانالهای بازاریابی مزاحمتر ترجیح میدهند زیرا آنها با دریافت متنهای شما موافقت کردهاند. وقتی مشتریان اطلاعات تماس خود را با یک ،ب و کار به اشتراک میگذارند، این اعتماد را نشان میدهد. بازاریابی پیامکی فرصتی عالی برای تقویت پیوند با مشتریان و افزایش وفاداری به برند ارائه میدهد.
انعطاف پذیری بیشتر