ارسال به موقع یادآوریهای مشتریان برای تسویه صورت حسابهای معوق یا شارژ مجدد موجودی حسابشان، راهی عالی برای ماندن در بازی شماست. بسته به نحوه شارژ مشتریان، برخی از افراد ممکن است موجودی معوقه داشته باشند. این در مشاغل خشکشویی حرفهای بی سابقه نیست. یادآوری به مشتریان برای بررسی موجودی حساب خود به روشی غیر تهاجمی قابل قدرد، و تشویق است. پیامهای خودکار در چنین مواردی بسیار راحت هستند. هشدارهای متنی را در یک زمان من، برنامه ریزی کنید تا هم شما و هم مشتری بتو،د تعهدات مربوطه خود را انجام دهید.
متن تبلیغات خشکشویی
گم شدن لباسها
پیامهای متنی بالاترین نرخ باز شدن را در مقایسه با هر کانال بازاریابی دیگر دارند. ۹۸ درصد از تمام پیامهای متنی در پنج دقیقه اول باز و خوانده میشوند. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند. چالش این است که لیست اشتراک اساماس خود را افزایش دهید. اما با گذشت زمان و صبر، تماسهای شما افزایش مییابند. از مشتریان موجود برای مراجع بخواهید. هنگامی که دوستان و خانواده آنها ثبت نام ،د، به هر دو طرف یک تخفیف کوچک به ،وان قدرد، ارائه دهید.
حفظ مشتری
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را چک میکند و متوجه میشود که چند لباس گم شده است. آ،ین کاری که آنها میخواهند انجام دهند این است که به مکان شما برگردند و متوجه شوند که موارد گمشده واقعاً آنجا نیستند و آنها را در محل یکی از دوستان خود گذاشتهاند. با کمک پیامهای متنی، مشتریان شما میتوانند موارد گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این کار نه تنها برای مشتری راحت است بلکه به آنها نشان میدهد که برای شما اهمیت قائل هستید. ایجاد اعتماد بین ،بوکار خود و مشتری و ارائه ارزش اضافی به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیامهای متنی، باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری خواهد شد.