آیا میدانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض ۳ ث،ه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای ،زش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به م،ای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
به منظور تشویق ،یدهای مکرر، میتو،د معاملات انحصاری را به مشتریان ممتاز خود ارائه دهید که به آنها انگیزه میدهد تا مشتری وفادار برند شما شوند و تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
پیامهای بازاریابی پیامکی را میتوان بر اساس پایگاه مشتریان خود شخصیسازی کرد. این شخصیسازی حول هر چیزی از نام آنها گرفته تا رفتار ،ید یا جمعیتشناختی مشتریان ساخته شده است. پیامها حتی میتوانند مبتنی بر مکان باشند و پیامی را بر اساس فروشگاههای مختلف یا مناطق مختلف کشور ایجاد کنند. اشتباه نکنید، پیامهای شخصی قدرتمند هستند. محدودیت ۱۶۰ کاراکتری که اغلب به ،وان یک نقطه ضعف بزرگ برای پیامک دیده میشود، درواقع یکی از نقاط قوت این کانال تبلیغاتی است.
انتخاب و انصراف فوری
با استفاده از سرویس پیام کوتاه میتو،د با یک کلیک با هزاران مشتری ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که امروزه هر شخصی به تلفن همراه دسترسی دارد، پیامک بهترین انتخاب برای دستیابی به گروه هدف شما در اولین فرصت است. سهولت استفاده، امکان ارتباط با تعداد زیادی مخاطب و قیمت مقرونبهصرفه، پیامک انبوه را به بهترین کانال تبلیغاتی تبدیل کرده است.
ایجاد ارتباطات هدفمند
«مشتری عزیز، ۲۰ درصد تخفیف برای ،یدهای یک میلیون توم، شما لحاظ میشود. عجله کن! پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی معتبر است.»
۲- اعلانهای ،ید و پرداخت
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به ،وان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حدا،ر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. ،دهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
شما میتو،د یک لینک نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید بازخورد فروشگاه شما را ارائه دهند. این کار میتواند به جمع آوری نظرات، پیشنهادات و توصیههای آنها کمک زیادی کند و به برنامهریزی کمپینهای آینده خود بر این اساس کمک کند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
،بوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به ،بوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتو،د در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
![بهترین روش ها برای تبلیغات پارچه فروشی + نمونه متن ها](https://sms.ir/wp-content/uploads/2023/01/New-Project.jpg)
روشهای سنتیتر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه ،ی آنها را میبیند و میخواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب ،بوکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر میشود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینههای ارتباطات را پایین نگه میدارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار میکنید که قبلاً با آنها رابطه داشتهاید و با دریافت پیامهای بازاریابی از شما موافقت کردهاید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل ۵ برابر آسانتر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بیبدیل
«نهال عزیز، فروشگاه دیزی دیزاینر تولد شما را تبریک میگوید. به ،وان یک هدیه ویژه تولد، ما یک کوپن هدیه به ارزش یک میلیون تومان به شما پیشنهاد میکنیم. از فروشگاه ما دیدن کنید تا از پیشنهاد تولد منحصربهفرد خود استفاده نمایید.»