اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر میکنید، تبلیغات رو،مه، تبلیغات تلویزیونی، هر شکلی از تبلیغات در فضای باز، هزینههای زیادی را در بر میگیرد. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینهها مانعی برای استفاده از این کانالهای بازاریابی هستند. از سوی دیگر، یک کمپین بازاریابی پیامکی که از طریق سرویس پیامکی راهاندازی شده است، میتواند با ،ری از هزینههای مرتبط با روشهای بازاریابی سنتیتر اجرا شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایهگذاری میشود بسیار ارزشمند است.
پیامهای بازاریابی پیامکی را میتوان بر اساس پایگاه مشتریان خود شخصیسازی کرد. این شخصیسازی حول هر چیزی از نام آنها گرفته تا رفتار ،ید یا جمعیتشناختی مشتریان ساخته شده است. پیامها حتی میتوانند مبتنی بر مکان باشند و پیامی را بر اساس فروشگاههای مختلف یا مناطق مختلف کشور ایجاد کنند. اشتباه نکنید، پیامهای شخصی قدرتمند هستند. محدودیت ۱۶۰ کاراکتری که اغلب به ،وان یک نقطه ضعف بزرگ برای پیامک دیده میشود، درواقع یکی از نقاط قوت این کانال تبلیغاتی است.
انتخاب و انصراف فوری
۳- ارسال آرزوهای تولد
یکی از آزاردهندهترین چیزها در زندگی دریافت پیامهای هر،مه است. اما با ظهور کدهای کوتاه، شرکت در جریان پیامک و ،وج از آن برای مشتریان شما فوری است. اگر مشتریان شما دیگر مایل به دریافت پیامک شما نباشند، میتوانند پیام را لغو کنند. این به تصویر مثبت برند و سطح رضایت بالای مش،ین کمک میکند.
بهترین روشها برای تبلیغات پارچهفروش با پیامک
«مشتری عزیز، ۲۰ درصد تخفیف برای ،یدهای یک میلیون توم، شما لحاظ میشود. عجله کن! پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی معتبر است.»
۲- اعلانهای ،ید و پرداخت
به منظور تشویق ،یدهای مکرر، میتو،د معاملات انحصاری را به مشتریان ممتاز خود ارائه دهید که به آنها انگیزه میدهد تا مشتری وفادار برند شما شوند و تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به ،وان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حدا،ر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. ،دهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.