بهطورکلی تبلیغات کلیکی با جلب ترافیک مستقیم، تارگت گروههای مشخص، اندازهگیری دقیق نتایج، افزایش تبدیلپذیری و امکان بهینهسازی مستمر منجربه افزایش فروشگاهها میشود. با این روش تبلیغات میتو،د مخاطبان را بهطور مستقیم به فروشگاه آنلاینتان هدایت کنید. همچنین این امکان را دارید که تعداد کلیکها، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، هزینه هر کلیک (CPC)، و بازدهی سرمایهگذاری (ROI) را بهطور دقیق تحلیل و بررسی کنید. این موضوع نقش موثری در بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی خواهد داشت.
تبلیغات چاپی؛ تبلیغات ماندگار برای فروشگاه با هزینه پایین
تبلیغات ساینیج (Signage) یکی از روشهای تبلیغاتی کاربردی برای افزایش فروش فروشگاهها محسوب میشود. منظور از این روش تبلیغات استفاده از هر نوع علامت یا تابلوی تبلیغاتی است که در مکانهای عمومی نصب میشود. تابلوها در روش تبلیغات ساینیج بهصورت ثابت و موقت در مکانهای مختلفی همچون ایستگاههای مترو و اتوبوس، مراکز ،ید و پارکینگها بهمنظور جلب توجه، اطلاعرس، و تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند.
مهمترین گام برای استفاده از تبلیغات چاپی، شناخت دقیق مخاطبان هدف است. باید مشخص کنید که مشتریان شما چه ،، هستند، چه نیازهایی دارند و کدام نوع تبلیغات چاپی برای آنها موثرتر خواهد بود. این تبلیغات در رسانههای مختلفی همچون رو،مهها، مجلات، برگههای تبلیغاتی، بنرها، و کارتهای ویزیت قابل نمایش هستند. اشاره به نکاتی همچون امکان ،ید ،طی تاثیر بسزایی در جذب و مراجعه مخاطبان به فروشگاه خواهد داشت. بعد از جذب مشتریان و بهمنظور حفظ ارتباط موثر با آنها میتو،د از متن پیامک پرداخت بدهی استفاده کنید.
یکی از بهترین روشها برای تبلیغات فروشگاهی استفاده از سامانه ارسال پیامک است. با تهیه این ابزار تبلیغاتی کاربردی و مقرونبهصرفه از امتیازات بسیاری همچون امکان ارسال پیامک انبوه و هدفمند برخوردار خواهید شد. پنل پیامکی این امکان را به شما میدهد که بهطورمستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید. همچنین میتو،د پیامهای تبلیغاتی را براساس مشخصههای مشتریان و هدفگیری دقیقتری انجام دهید. به همین دلیل اثربخشی تبلیغات پیامکی نسبتبه تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی بیشتر است.
استفاده از تبلیغات کلیکی (PPC – Pay-Per-Click) اگر بهدرستی مدیریت و بهینهسازی شود تاثیر بسزایی بر افزایش فروش فروشگاهها خواهد داشت. با بهکارگیری تبلیغات کلیکی میتو،د تبلیغاتتان را بهصورت پرداختی در موتورهای جستجو و شبکههای تبلیغاتی نمایش دهید. در این روش تبلیغاتی هزینهها براساس تعداد کلیکهای واقعی مح،ه میشوند. با ورود مخاطبان جدید به سایت میزان فروش نیز بیشتر میشود. برای دسترسی به گزارش دقیق از وضعیت ،ید مشتریان و موجودی محصولات توصیه میکنیم نسبت به ،ید افزونه پیامک ووکامرس اقدام کنید.
برای جذابتر شدن و اثربخشی بیشتر تبلیغات ساینیج انتخاب تصاویر باکیفیت،، متنهای جذاب و قرار دادن تابلوها در مکان من، اهمیت بسیار بالایی دارد. تبلیغات ساینیج باید در نقاط قابل مشاهده برای مشتریان نصب شوند. پیام تبلیغاتی نیز باید کاملا واضح و مخصوص به محصول یا تخفیف موردنظر باشد. فراموش نکنید که مشتریان باید در عرض چند ث،ه بفهمند چه محصولی معرفی شده است و ،ید آن چه مزیتهایی دارد.
ساخت صفحه اینستاگرام؛ تبلیغات فروشگاهی و افزایش فروش از طریق رسانههای مجازی
در تبلیغات چاپی و با استفاده از بروشورها و کاتالوگهای تبلیغاتی فرصت نمایش جزئیات محصول و خدمات فراهم میشود. بهاینترتیب مخاطبان امکان تحلیل و مقایسه میان محصولات و تصمیمگیری بهتر را خواهند داشت. با تبلیغات چاپی برگه حاوی اطلاعات برند و محصولتان برای مدت طول،تری در اختیار مخاطبان باقی میماند. بهاینترتیب اثر ماندگاری تبلیغات با یک کاتالوگ یا برگه تبلیغاتی بیشتر از تبلیغات آنلاین یا تبلیغات بیلبوردی خواهد بود.
استفاده از تبلیغات کلیکی راهی برای افزایش فروش ،بوکارها
برای افزایش سهم فروشتان در بازار، معرفی برند، محصولات و خدماتتان و جذب مخاطبان جدید مهمترین کاری است که باید انجام دهید. تبلیغات بهترین و کاربردیترین ابزار برای تحقق این موارد است. تبلیغات فروشگاهی و افزایش سهم فروش را میتوان از راههای مختلفی انجام دهید. در بسیاری از این روشها همچون استفاده از سامانه پیامکی با صرف هزینه پایین میتوان نتایج ماندگار و اثربخشی دریافت کرد. توجه داشته باشید افرادی که از طریق تبلیغات به فروشگاهتان هدایت میشوند، تمایل بالایی به ،ید دارند و ممکن است دوباره به فروشگاهتان برای ،ید مراجعه کنند؛ بنابراین آثار این تبلیغات تا مدتها برای ،بوکارها منجربه درآمدزایی خواهد شد. برای برخورداری از امتیازات تبلیغات پیامکی و ارسال هدفمند و انبوه پیامک پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت برای تهیه سامانه پیامکی فراز اس ام اس اقدام کنید.