اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

مثل اتاق فراری به نام اتاق فرار هواپیماربایی و اتاق فرار قتل در مترو مخوف که در ژانر مهیج است. برای کسانی که تا حالا تجربه بازی اتاق فرار را نداشتند، بهتر است که از بازی‌هایی شروع کنند که ژانر ساده‌تری دارد و تنوع معماها‌ کم‌تر است. بازی اتاق فرار هم برای افراد معمولی و هم پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های امروزی، فرآیند حل مسئله، تفکر انتقادی، تفکر راهبردی و شیوه‌های تعامل گروهی را یادآوری می‌کند که در سبک زندگی امروزی به آن نیازمندیم. بازی اتاق فرار مثل بازی مافیا و بسیاری از بازی‌های کارتی کافه‌ای، بازی گروهی است و به صورت جمعی انجام می‌شود. لذا اگر دوست دارید ساعات مهیجی را به همراه دوستان و آشنایان و اعضاء خانواده سپری کنید، بازی اتاق فرار را توصیه می‌کنیم.

سفر ارزان، ۶۰+ ترفند سفر ارزان داخلی و خارجی با کمترین هزینه

اتاق فرار تهران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرده و بعد از گذشت این مدت کم، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در تهران باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم تهران داشته باشید.

پارک لویزان تهران، پاتوقی خوش آب و هوا در پایتخت

در این بازی شما پیشگویی آینده را در برابر چشمان خود مشاهده می‌کنید که البته همیشگی نیست. گذشته‌ای که در آن اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اید که تا ابد حسرت آن بر دلتان باقی خواهد ماند. تعداد نفرات آن هم از ۴ تا ۸ نفر و مدت‌زمانش ۶۰ دقیقه است.

در همه مناطق شهر و محلات می‌توان اتاق‌های فرار کوچک و بزرگ را پیدا کرد. اگر بخواهید سری بهترسناک ترین اتاق فرار تهرانبزنید، کافی است کمی با دقت لیست بهترین اتاق فرار در تهران که در این مقاله ارائه شده است را، مطالعه کنید. شما به راحتی می‌توانید به نزدیک‌ترین اتاق فرار در تهران، که در محدوده شرق، غرب، شمال و جنوب تهران واقع شده‌اند مراجعه کنید. یادتان باشد که پیش از مراجعه به اتاق فرار، وقت مناسب را رزرو کنید.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape زمان بازی ۶٠ دقیقه است و گروه‌های شرکت کننده باید بین ۴ تا اسکیپ روم فانتزی ۵ نفر باشند. خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست. در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست.

  • اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است.
  • این بازی علاوه بر ژانر معمایی، چاشنی کاراگاهی و جنایی داشته و ظرفیت این اتاق بین 4 تا 5 نفر است.
  • در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.
  • این اتاق فرار در ژانر ترسناک طراحی شده و برای اینکه در آن شرکت کنید باید حسابی دل و جرئت داشته باشید!
  • وقتی کمبود اتاق فرار ترسناک توی کشور حس شد، این اتاق فرار انیگما بود که برای طراحی اولین اسکیپ روم ترسناک ایران ایده اتاق فرار کلبه وحشت به ذهنش رسید و سال 96 این اتاق فرار افتتاح شد.
  • اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است.