آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی علی زاهدی | آموزشگاه آپادانا تبریز

سپس،  شما می توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی و تجربه کاری عملی، مهارت‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی را بهبود دهید. همچنین، در دوره آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، دانشجویان با روش‌های مشخص کردن مشکلات مختلف این دستگاه، تعمیر آن و همچنین روش‌های پیشگیری از خرابی‌های آینده آشنا می‌شوند. دوره آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، برای آموزش دانشجویان در مورد روش‌های تعمیرات لایت کیور و دیگر تجهیزات دندانپزشکی طراحی شده است.

  • شغل تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی یکی از شغل‌های پرطرفدار و مهم در صنعت دندانپزشکی است.
  • درآمد تعمیرکارات تجهیزات پزشکی به طور متوسط، 8 تا 15 میلیون تومان می‌باشد.
  • انواع تجهیزاتی که در بخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شوند در این گروه قرار دارند.
  • آنچه در تعمیرات لایت کیور اهمیت بسیار زیادی دارد، استفاده از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت است.
تجهیزات دندانپزشکی شامل دستگاه‌های پزشکی، دستگاه‌های ایمپلنت، دستگاه‌های رادیولوژی، دستگاه‌های پرتوگیری و غیره می‌شوند که نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند. بنابراین، افرادی که در زمینه تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می‌کنند، برای بازار کار بسیار پررونق و فرصت‌های شغلی خوبی را پیش رو دارند. یکی دیگر از اقداماتی که تیم تعمیر تجهیزات دندان پزشکی انجام می دهند، تعمیر لایت کیور است.

تعمیر آنگل و توربین دندانپزشکی

آموزش تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی آموزش تعمیر یونیت دندانپزشکی علی زاهدی | آموزشگاه آپادانا تبریز لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. با ورود و یا ثبت نام در سایت کام طب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. با توجه به تعداد زیاد آگهی در ایستگاه، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید.

این مهارت ها و آموزش ها به شرکت کنندگان کمک می کند تا در کسب و کار خود، به صورت مستقل تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی را تعمیر و نگهداری کنند و همچنین مشتریان خود را از نحوه استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی آگاه کنند. علاوه بر این، شرکت کنندگان در آموزشگاه آپادانا در تبریز، مهارت های فنی و تخصصی را در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به دست خواهند آورد. آنها با استفاده از ابزارهای تعمیر و تست، مشکلات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی را تشخیص داده و برطرف خواهند کرد. پس از پایان دوره، دانشجویان یک معتبر دریافت میکنند که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است وآن‌ها می‌توانند با این مدرک، به عنوان کارشناس تعمیرات تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی و شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی کار کنند. همانطور  که گفته شد تجهیزات دندانپزشکی از تجهیزاتی کاملا تخصصی و حرفه‌ایی میباشد که نیاز به تجربه بسیار زیاد دارد.

مقایسه دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی با دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی

لایت کیور، دستگاه تولید کننده اشعه آبی است و به عنوان سفید کننده دندان مورد استفاده قرار می گیرد. تعمیر لایت کیور، شامل انواع مدل های LED و هالوژنی این دستگاه می شود و مراحل و روش کار در هریک از مدل ها متفاوت است. آنچه در تعمیرات لایت کیور اهمیت بسیار زیادی دارد، استفاده از قطعات یدکی اورجینال و با کیفیت است. چرا که این دستگاه به مرور زمان فرسوده شده و معمولا قطعات آن قابل تعمیر نیستند. همچنین، شرکت کنندگان در این دوره با مفاهیم ایمنی و بهداشتی در تعمیر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی آشنا می شوند و نکات مهمی را در این زمینه یاد می گیرند.

مزیت های رقابتی دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی در مركز آموزشی علمی و پژوهشی ايرانيان ملل