برای این کار باید از فرمتهای خاصی برای ارسال لینک استفاده کنید.
- (https: //sms.ir)
- (https: //t.me//sms.ir)
- (https: //instagram.com/sms.ir)
- (wa.me/989121234567)
(https: //t.me//sms.ir)
یکی از مهمترین دادههایی که میتو،د ردیابی کنید، نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک میکنند از کل افرادی که پیام را مشاهده کردهاند، اشاره دارد. میتو،د از بینشهایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن پیام تبلیغاتی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که میتو،د از کوتاه کننده کلیک استفاده کنید.
دلایل ارسال لینک در پیامک
لینک واتساپ را نیز برای هدایت مستقیم افراد به برقراری ارتباط با شما میتو،د در متن پیام قرار دهید و برای مخاطب هدف خود ارسال کنید. برای قرار دادن لینک واتساپ در متن پیام باید از فرمت زیر استفاده کنید.
بر این باید بد،د که طول متونی که در پیامک ارسال میکنید محدود است. بنابراین پیش از اضافه ، لینک به متن پیامک باید به اندازه نوشته خود نیز توجه کنید. یک پیامک میتواند تا ۱۶۰ کاراکتر را در خود جای دهد که حدود ۲۰ تا ۴۰ کلمه میشود. تعداد کاراکترها در ا،ر لینکها به طور متوسط بین ۶۰ تا ۷۰ است، تقریباً به نصف کاهش مییابد. بهتر است که برای بازاریابی پیامکی متنهایی کوتاه، تأثیرگذار و دقیق بنویسید. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است مجبور به ارسال چند پیامک شوید تا همه نوشته شما در آن جا شود. با اضافه شدن پیامکها، هزینه شما نیز افزایش پیدا میکند.
اجتناب از زبان هر،مه
مهم است که پیامها را فقط برای افرادی ارسال کنید که با شرکت شما آشنایی داشته یا از قبل از شما ،ید کرده باشند. اگر یک پیام لینک دار را به شخصی ارسال کنید که هرگز با برند شما تعاملی نداشته است، احتمالاً آن شخص پیام شما را نادیده گرفته و حذف میکند. حتی ممکن است در لیست سیاه قرار بگیرید. هیچ ، دوست ندارد از افرادی که نمیشناسد یا اصلاً با آنها ارتباطی نداشته پیام دریافت کند.
تلگرام یکی از محبوبترین شبکههای پیامرسان در دنیا محسوب میشود. این نرمافزار به دلیل قابلیتهای بسیار زیادی که دارد و همچنین امکان ایجاد کانال، پتانسیل خوبی برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا کانال شخصی دارد. شما میتو،د لینک تلگرام را نیز در متن پیامک ارسال کنید. برای این کار باید از فرم زیر استفاده کنید.
مصرفکنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف ارتباط برقرار میکنند. صاحبان ،بوکار نیز با توجه به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، از نتایج پیامک مارکتینگ بهرهمند میشوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال ۲۰۲۰، قبل از همهگیری کرونا که راههای تعامل ،بوکارها با مشتریان را دچار تغییر کرد، بیش از نیمی از ،ده فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایهگذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیامک افزایش دهند. بازاریابی پیامکی میتواند مکمل مؤثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما امکان میدهد با پیامهای هدفمند و مؤثر به مشتریان در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.
تا به اینجا با اه، ارسال لینک در متن پیامک آشنا شدید. حال باید بد،د که این کار چگونه انجام میشود. شما میتو،د لینک صفحههای مختلف مانند صفحه اینستاگرام، آدرس وب سایت، آدرس سبد ،ید، لینک تلگرام، پرسشنامه و بسیاری موارد دیگر را درون متن پیام قرار دهید تا کاربران پس از باز ، پیام در صورت تمایل به صفحه مورد نظر شما هدایت شوند.
قرار دادن لینک سایت در پیامک
به همین ترتیب، باید در پیامهای متنی خود یک گزینه انصراف درج کنید. شما نمیخواهید گیرندگان شما احساس کنند که پیامهای خود را به آنها تحمیل میکنید. پیامهای بازاریابی باید گزینهای برای انصراف داشته باشند.
نرخ کلیک لینک خود را دنبال کنید
یکی دیگر از کاربردهای ارسال لینک در متن پیامک، ارسال آدرس اینستاگرام است. این آدرس میتواند صفحه شخصی شما در راستای پرسونال برندینگ یا آدرس فروشگاه اینستاگرامی شما باشد. برای قرار دادن لینک اینستاگرام در پیامک باید آن را به فرمت زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که پس از اسلش (/) باید نام کاربری صفحه خود را وارد کنید.
یکی از کاربردهای ارسال لینک در متن پیامک هدایت ، افراد به سوی وب سایت شماست. شما برای این کار میتو،د آدرس وب سایت خود را با فرمت (https: //sms.ir) در متن پیام قرار دهید. توجه داشته باشید که این فرمت از دو بخش (//:https) و دامنه شما تشکیل شده است.
قرار دادن لینک اینستاگرام در پیامک
پیوندها همیشه برای یک کمپین متنی موفق ضروری نیستند و در نهایت بستگی به این دارد که پیامک چه نقشی در کمپینهای شما داشته باشد. با این حال، اگر میخواهید تعامل را افزایش دهید و مصرفکنندگان را تشویق کنید تا زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند یا اقدامات خاصی انجام دهند، پیوندهای متنی میتوانند تأثیر بسیار خوبی داشته باشند. از ارسال لینک در متن پیامک میتو،د به دلایل زیر استفاده کنید:
- استقبال از مشتری جدید در فروشگاه شما: پیامهای متنی خوشآمدگویی، پیوندهایی با اطلاعات شخصیشده ارائه میکنند که تجربه مشتری را بهبود میبخشد.
- پیامهای سبد ،ید رها شده: این پیامها میتوانند به پیوندهایی که کاربر پشت سر گذاشته است اشاره کنند. این نوع پیامک میتواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش فروش شود.
- جزئیات تأیید سفارش: مشتریان با دانستن اینکه کالاهایشان ایمن و در راه هستند، آرامش بیشتری خواهند داشت و از طرفی اعتماد بیشتری نسبت به برند شما پیدا خواهند کرد.
- جزئیات تحویل سفارش: تقریباً ۸۰ درصد از مشتریان انتظار دارند بهروزرس،های تحویل سفارش را دریافت کنند. این بهروزرس،ها به آنها امکان میدهد بستههای بین مسیر را زیر نظر داشته باشند.
- ارسال پیامهای تبلیغاتی: ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش بسیار مؤثر برای اطلاعرس، از کمپینها و تخفیفهاست.
هنگامی که لینک را در پیامهای متنی قرار میدهید، مطمئن شوید که از زبان هر،مهای اجتناب کنید. به یاد داشته باشید، مردم اغلب در مورد کلیک ، روی لینکها محتاط هستند مگر اینکه به فرستنده آن اعتماد کنند. از آنجایی که ممکن است این اولین بار باشد که پیوندهایی را در پیامهای متنی ارسال میکنید، خطر از دست دادن مشتریان را با استفاده از زب، که آنها را به متنهای شما مشکوک میکند، انجام ندهید.

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. این کار با اه، مختلفی از جمله تبلیغات، نظرسنجی، اطلاعرس، و بسیاری موارد دیگر انجام میشود.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/sending-link-in-sms-text/
دوران بازاریابی به روشهای قدیمی گذشته است. بازاریابان اکنون به ابزارهای بسیار مختلفی دسترسی دارند. از طرفی مشتریان انتظار دارند که ،بوکارها بهترین تجربه را در اختیار آنها قرار دهند. اساماس مارکتینگ یا همان پیامک تبلیغاتی یکی از روشهایی است که امروزه برای بازاریابی و با اه، مختلفی انجام میشود. در همین راستا ارسال لینک در متن پیامک اهمیت پیدا میکند زیرا مخاطب را سریعاً به سمت مسیر ،ید هدایت میکند. در ادامه این مطلب با ایده پردازان همراه باشید که قصد داریم به آموزش ارسال لینک در پیامک و مزایای آن بپردازیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
قرار دادن لینک واتساپ در پیامک
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. نمونههای رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:
- تبلیغات شخصی
- پیشنهادات یا تخفیفها
- بازاریابی مجدد
- نظرسنجیها
معمولاً لینکها طول، هستند. شما میتو،د از برخی ابزارها برای کوتاه ، لینک استفاده کنید. برخی از وبسایتهای رایگان هستند که خدمات کوتاه ، لینک را برای ،بوکارها ارائه میدهند. همچنین برخی از نرمافزارهای مخصوص به ارسال پیامک انبوه به صورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهند. بنابراین دیگر نیاز به استفاده از ابزار دیگر نخواهید داشت.
طول متن پیام
قراردادن لینک در پیامک
برای مثال: