در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیب، ملیپیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/these-4-sms-marketing-mistakes-devalue-your-campaigns/
اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی ،ب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.
هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد. برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید، به مشتریان خود پیشنهاد دهید: “اگر امروز به رستوران بیایید، 10% تخفیف شامل ،یدتان خواهد شد، همچنین می تو،د بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید”. این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند. بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه ،ی باشند یا چه ،یسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.
عدم قرار دادن کوپن تخفیف