گروه صنایع شیشه گیلان

پیشنهاد ما به شما خرید محصولات اختصاصی هست زیرا محصول دقیقا مطابق نیاز ، خواسته ، سلیقه ویژه شما تولید خواهد شد . جذاب‌ترین تولیدات شیشه خم پنجره رو با لمس لینک مشاهده کن. نماهای شیشه ساختمان ها به اندازه ای قوی و مقاوم هستند که در برابر سخت ترین رویدادهای جوی تحمل دارند.

واقعا تمام این محصولات با شیشه و در ایران تولید میشن ؟ به عنوان یک ایرانی از اینکه در صنعت شیشه سازی اینقدر پیشرفت داشتیم خیلی خوشحال شدم . معمولا شرکت‌ها و اداره‌جات مختلف سعی می‌کنن برای میزهای پرسنل خودشون ، از طرح‌های ساده ولی شیک استفاده کنن. زیرا پرسنل بیش‌ترین استفاده رو در طول روز از میزهای اداری دارن و استهلاک این میزها بسیار بیش‌تر از سایر میزهای اداری هستش. به‌همین منظور استفاده از میز‌هایی با شیشه‌های ضخیم و مقاوم ، علاوه بر زیبا‌تر کردن محیط کار می‌تونه عمر مفید طولانی‌تری هم داشته باشه. شیشه‌های مات رنگی نیز از جمله موارد مورد توجه و پرکاربرد در انواع دکوراسیون داخلی و انواع نماسازی هستن.

ارائه شیشه سکوریت و آینه و درب اتوماتیک

گروه صنایع شیشه گیلان

با مدیریت محمد استقبال در سال ۱۳۷۲ در مشهد تاسیس شد و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار در ایران موفق به کسب اولین نشان استاندارد ملی برای شیشه های سکوریت ساختمانی گردید. با روی کار اومدن شیشه‌های منحنی با ویژگی نشکن و مقاوم ، مانند شیشه خم سکوریت و لمینت ، استفاده از شیشه در مصارف ساختمون‌سازی بسیار رونق گرفته. به‌طوریکه از شیشه برای ساخت انواع پارتیشن و دیوار شیشه‌ای هم استفاده می‌شه‌که نمای بسیار خاصی دارن و هم بسیار زیبا و جذاب هستن. انواع میز شیشه‌ای برای کنار مبل هم با استفاده از شیشه‌های خم ، با زیباترین اشکال و طراحی تولید می‌شن. این محصولات دکوراتیو علاوه‌ بر اینکه کاملا کاربردی هستن، در افزایش زیبائی دکوراسیون داخلی نیز تاثیر بسزایی دارن.

پنجره دوجداره upvc

علاوه بر زیبایی خاصی‌که با استفاده از این نوع شیشه در ظاهر ساختمون ایجاد می‌شه ، باید به‌کاربرد بسیار متمایز اون در ویوی zymaco ساختمون اشاره کرد. زیرا دیدن محیط بیرون ، از پنجره تخت ، در مقایسه با دید بسیار گسترده‌ای که‌پنجره منحنی به‌ارمغان میاره بسیار محدوده. این شیشه بدلیل سکوریت شدن از کیفیت بسیار خوبی برخورداره. این محصول بدلیل استحکام و مقاومت بالائی که‌داره ، در بسیاری از فضاها و اجراهای شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیره. شیشه خم دوجداره محافظی در مقابل عبور صدا و گردو غبار و …است.برای آشنایی کلیک کن. قابل ذکره‌ که‌شیشه خم بدلیل همین خاصیتی که‌داره ، از تمام شیشه‌های تخت سکوریت نشده مقاوم‌تره.

  • با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بیشتر در مورد قیمت شیشه ساختمانی صحبت کنیم.
  • پس از تکمیل فرم، متخصصان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.
  • یکی از ویژگی‌های شیشه لمینت که‌اون رو به‌شیشه‌ای بی‌خطر و با امنیت بالا تبدیل کرده ، استفاده از ورق‌های PVB در میان لایه‌های شیشه‌لمینت.
  • ابعاد شیشه منحنی از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت این محصول در کارخانه شیشه خم هستش.
معمولا میزهایی که‌کاربری متنوع‌تری دارن نیاز به‌طراحی‌های متنوع‌تر و جنس‌های متفاوت‌تری هم دارن. انواع میز مطالعه با کاربردهای خونگی و اداری با انواع شیشه منحنی در مرکز خرید شیشه خم فرکو تولید می‌شن. انواع میز شیشه‌ای مدیریت با طرح تمام شیشه و ترکیبی در مرکز خرید شیشه خم فرکو تولید و بفروش می‌رسن.

قیمت هر متر مربع شیشه سکوریت 10 میل