کارخانه اتاق فرار ️طراحی و ساخت اتاق فرار | allescape

این معماها در طراحی اتاق فرار طرفدار زیاد دارن و هوشمندانه بنظر می‌رسن. قانون اصلی اینه که معماها و سرنخ‌هایی رو انتخاب کنید که با سناریو و ژانر مطابقت داشته باشن و روی جریان بازی سوار باشن. همیشه از خودتون بپرسید که چه دلیل یا هدفی برای طراحی این معما وجود داره که بر اساس روایت بازی باشه؟ این سوال به شما کمک می‌کنه تعیین کنید کدوم ایده‌ها به غوطه‌وری بازیکن توی جهان بازی کمک می‌کنن. توی این نکته شاید اختلاف نظر وجود داشته باشه؛ اما فرار بازیکن از همون دری که ابتدا از اون وارد شده یه کم قدیمی شده و شاید نیاز به تغییراتی داشته باشه.

اطلاعات تماس0935xxx45

هرچقدر چیزهای بیشتری برای غافل‌گیری داشته باشید، مخاطب راضی‌تر خواهد بود. روش‌های مختلفی برای تبلیغات بازی‌ها هست که می‌تونید از اون‌ها استفاده کنید. بسته به خلاقیت خودتون، شاید تونستید حتی از تبلیغات بنری توی سایت‌ها یا تبلیغات شبکه‌های اجتماعی که روتین‌ترین موارد هستن فراتر برید. می‌تونید تخفیف رزرو زود هنگام بذارید یا یه سری بلیط‌های طلایی و خاص برای اوائل شروع به کار در نظر بگیرید. پس خیلی خوب میشه که تکنولوژی در طراحی صحنه ادغام شده باشه. البته ممکنه ژانر و موضوع اتاق شما طوری باشه که بازی پر از تکنولوژی باشه و این اصلا چیز بدی نیست!

بهترین سازندگان اتاق فرار اون‌هایی هستن که در زمینۀ خودشون تحقیقات زیادی می‌کنن. برای حرفه‌ای شدن توی طراحی اتاق فرار، حتماً باید تا جایی که می‌تونید از اسکیپ روم‌ های شهرتون بازدید کنید و دیگه اتاقی نباشه که بازی نکرده باشید. این کار علاوه بر ایده گرفتن و آشنایی با فضای کلی بازی، بهتون ارتباطات خوبی میده و می‌تونید از بازار محلی اتاق فرار، تجربۀ کلی صاحبان مجموعه‌ها و قیمت‌ها اطلاعات خوبی کسب کنید. مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند.

مخاطب اتاق فرار

فراموش نکنید صدا افراد رو به آن‌چه که می‌بینن متصل می‌کنه. برای همین جلوه‌های صوتی باید با دکور، حال‌و‌هوای کلی بازی و لحن روایت شما سازگار باشه. این بازی به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده و توانسته مشاغل زیادی را نیز ایجاد کند. بازی ۶۰ دقیقه‌ای نفرین با ژانر ترسناک در ارتباط با دهکده‌ای در شوروی است. در سال ۱۹۶۸ میلادی در يک مراسم خاكسپاری، سقف كليسای این دهکده فرو می‌ریزد و كشيش كليسا هم ناپدید می‌شود. شما و دوستانتان بعد از ۱۰ سال وارد این کلیسا می‌شوید و اتفاقات ترسناکی برایتان رخ می‌دهد.

  • موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند.
  • پس اگر برای اولین بار قصد بازی در اسکیپ روم را دارید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید.
  • در یک بازی اسکیپ روم به شما ماموریت فرار از زندان می دهند، در دیگری باید از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید و در جایی دیگر در نقش کارآگاه به دنبال قاتل بگردید و ….
  • موسیقی و صدا تأثیر خاصی روی بازیکنان اتاق فرار دارد که ازنظر برخی از متخصصین، مهم‌ترین ابزار برای القای طراحی سناریوی اتاق فرار و تم بازی حس بازی است.

بعد از طوفان فکری و رسیدن به ایدۀ واضح، ساده و البته محدود، باید طرح کلی (یا پی‌رنگ) رو بنویسید. خیلی خوب می‌شه که سناریوی اتاق فرار شما مثل فیلم‌های سینمایی، شروع، میانه و پایان داشته باشه. در مرحلۀ طرح کلی، هدف شما ترسیم ساختار کلی سناریو هست که با اصطلاح تخصصی Plot شناخته می‌شه.

بزرگترین اتاق فرار در ایران

کارخانه اتاق فرار ️طراحی و ساخت اتاق فرار | allescape