در روش پرداخت به ازای اقدام کاربر که به اختصار (CPA) گفته میشود، در ازای انجام هر عمل توسط کاربر، میزان هزینه از قبل تعیین شده، از حساب شما ،ر میشود.
پرداخت به ازای هر نصب (CPI)
تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل (UAC) از بزرگترین روشهای نصب اپلیکیشن است که امکانات و قابلیتهای بینظیری دارد. گوگل با فراهم آوردن یک بخش جهت ایجاد کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن در گوگل ادز باعث جذب طرفداران بسیاری شده است.
برای تأثیرگذاری بیشتر بهتر است در صفحه خود مسابقه یا نظرسنجی بگذارید و برای آن جایزه هم در نظر بگیرید. نمایش ویدئوهای معرفی و آپدیت در مورد اپلیکیشن، داخل سایت و شبکه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.
تبلیغ در نتایج جستجوی اپلیکیشنها
طراحی اپلیکیشن و ساخت آن، یکی از کارهای سخت و پر هزینه است که هر ،ی از پس انجام آن برنمیآید. این کار به دقت و تخصص بالایی در این زمینه نیاز دارد، چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است. البته معرفی و تبلیغ اپلیکیشن نیز به اندازه طراحی آن مهم است. بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، روشی است که بتوان با استفاده از آن، هرچه سریعتر تعداد مخاطبان اپلیکیشن را افزایش داد.
روشهای پرداخت هزینه تبلیغات اپلیکیشن به سه روش مختلف قابل انجام است. در هرکدام از این روشها میزان مصرف شارژ با توجه به متفاوت بودن استراتژی نمایش متفاوت است.
پرداخت به ازای اقدام کاربر (CPA)
گوگل ادز این امکان را فراهم میآورد تا تبلیغات مربوط به اپلیکیشن شما برای افرادی که اپ مشابه نصب کردهاند یا به دنبال نصب اپلیکیشن مشابه هستند، نمایش داده شود. گوگل پلی و اپ استور بالاترین طیف وسیع مخاطبان را به خود اختصاص دادهاند. جهت تبلیغ به کمک این دو، ابتدا لازم است اپلیکیشن را در آنها ثبت کرد سپس در قدم بعدی برای تبلیغ اپلیکیشن اقدام کرد.
تبلیغات ویدئویی در جایگاه خود به ،وان یکی از بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن در نظر گرفته میشود. در تبلیغات ویدئویی شما میتو،د یک ویدئو جذاب و کوتاه در رابطه با اپلیکیشن خود بسازید. به طوری که نحوه کار و اه، اپلیکیشن به طور مختصر بیان شده باشد. با نمایش این ویدئو در آپارات، یوتیوب و اپلیکیشنهای دیگر امکان تبلیغ برای شما فراهم میشود. این نوع تبلیغات به سه دسته تبلیغات ویدئویی همسان، تبلیغات ویدئویی به همراه پاداش و ویدئویی ساده ت،یمبندی میشوند.
تبلیغ در سایت و شبکه های اجتماعی
برای معرفی یک اپلیکیشن روش های تبلیغ متنوعی وجود دارد که بر اساس نوع اپلیکیشن و نوع مخاطبان میتوان بهترین روش را انتخاب کرد. در واقع شما باید بتو،د از نظر میزان تأثیرگذاری و به صرفه بودن، بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن را انتخاب کنید.
تبلیغات در گوگل پلی و اپ استور از طریق (Google ads)
در این روش نیز همانطور که مشخص است به ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغ، هزینه کم میشود.
جمعبندی
- طراحی و ساخت اپلیکیشن از اموری است که نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.
- با توجه به اهمیت طراحی و تولید اپلیکیشن، تبلیغ آن نیز به مراتب از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.
- روشهای تبلیغاتی متنوعی جهت معرفی اپلیکیشن به مخاطبان وجود دارد.
- در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن پرداختیم.
- با توجه به مطالب گفته شده، هر فرد متن، با هدف و استراتژی خود از تبلیغ، میتواند بهترین روش تبلیغ را پیدا کند.
احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده است که هنگام استفاده از یک اپلیکیشن با نمایش تبلیغات اپلیکیشن دیگر مواجه شده باشید. حتی ممکن است مشاهده بعضی از آنها برای شما خوشایند نباشد. با این حال خوب است بد،د، این روش، جزء کارآمدترین و بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن است که بازدهی بالایی در افزایش تعداد نصب دارد.
تبلیغات پاپ آپ نیز به گونهای است که در همان لحظه نمایش، امکان بستن آن وجود ندارد و به صورت یک تصویر ثابت یا متحرک برای مخاطب نمایش داده میشود. در تبلیغات بنری هم به صورت یک بنر در بخشی از صفحه نمایش داده میشود و کل صفحه را اشغال نمیکند.
تبلیغات ویدئویی
بعد از معرفی بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، ،ت به استفاده از شبکههایی است که با کمک آنها بتوان کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن را راهاندازی کرد. کافه بازار و سیبچه دو مورد از بهترین شبکههای تبلیغات خارجی هستند که میتوان از آنها استفاده کرد. از معروفترین شبکههای تبلیغاتی خارجی هم میتوان به گوگل ادز اشاره کرد.
تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل (UAC)
همانطور که مید،د نرخ باز شدن پیامکهای تبلیغاتی بسیار با،ت. بر این اساس تبلیغ اپلیکیشن از طریق سامانه پیامکی یک روش مؤثر و کارآمد است. چرا که به راحتی میتوان از طریق ارسال لینک اپلیکیشن برای افراد مختلف تبلیغات گستردهای را برای اپلیکیشن انجام داد. ارسال لینک اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی جزء روشهای مقرون به صرفه است.
این نوع پرداخت جزء روشهای متداول برای تبلیغات اپلیکیشن است، زیرا بیشتر تولیدکنندگان و ناشران اپلیکیشن به دنبال افزایش تعداد نصب هستند. نحوه پرداخت به این صورت است که به ازای هر نصب، مقدار هزینهای از شارژ شما کم میشود. بنابراین میتوان گفت هزینه مصرفی متن، با تعداد نصب تعیین خواهد شد.
پرداخت به ازای کلیک (CPC)
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-2/