پنل پیامک با شماره اختصاصی

لازم به ذکر است، زمانیکه با خطوط تبلیغاتی و خدماتی اقدام به ارسال پیامک انبوه مینمایید، در صورتیکه هریک از پیامکها به هر دلیلی (خاموش بودن خط، در دسترس نبودن دارنده سیم کارت و یا قرار داشتن در بلک لیست مخابرات و…) با موفقیت ارسال نگردند، هزینه پیامک ارسال نشده به شما بازگردانده خواهد شد. اما نگران نباشید؛ سامانههای ارسال پیامک راهکاری مناسب برای حل این مشکل در نظر گرفتهاند که از طریق آن ارسال اس ام اس به شمارههای بلک لیست فراهم خواهد شد. شمارههای اختصاصی خود را انتخاب و سپس اقدام به تست پنل نمایید. با استفاده از ویژگی “انتقال ترافیک” میتوان پنل را به گونهای تنظیم نمود که پیامهای دریافت شده از خطوط اختصاصی پنل، مستقیماً به خط موبایل و یا آدرس ایمیل صاحب پنل ارسال شوند.

اول : برای اینکه مطمئن شوید شمارهای که برای ارسال پیامک تست از طریق پنل در نظر گرفتهاید در بلک لیست مخابرات قرار ندارد، بهتر است از خطوط ایرانسل استفاده نمایید تا پیامک شما مسدود و یا لغو نشود. ارسال بر اساس BTS: با انتخاب این گزینه میتوانید به افرادی که در محدوده یک دکل مخابراتی همراه اول و یا ایرانسل هستند، پیامک ارسال نمایید. یقیناً با تجربه ای که درکار مشاوره املاک دارید می دانید که کدام کلمات و جملات روی مشتری های شما تاثیرات بیشتری دارد و او بیشتر ترغیب می شود تا برای خرید یا فروش ملک نزد شما بیاید؛ پس از همین ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا مشتری به شما اعتماد کند.

با این امکان میتوان همیشه از پیامکهای دریافتی پنل در هر موقعیتی، اطلاع پیدا کرد. امکان “سر رسید” دقیقاً مشابه “ارسال زماندار” با این تفاوت که در “سر رسید” پیامکهای تبلیغاتی و خدماتی به صورت متناوب و پیدرپی ارسال میشوند. ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادیتر از سایر روشهای تبلیغاتی است، چراکه میتوانید این اطمینان را داشته باشید که تمام پیامهای شما به دست کاربران و یا مخاطبانتان میرسند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:مردم این شهر ذهنی توسعهطلب داشته و درخصوص پروژههای شهری فهم بالایی دارند بنابراین مطمئن هستیم در انجام پروژههای شهر همچون گذشته که یکی از نمونههای آن آزادسازی خط دو مترو است، در آینده نیز مشارکت جدی دارند.

داشتن یک پنل پیامک یا پنل اس ام اس (SMS) اختصاصی در عصری که بازاریابی الکترونیکی در حال رشد است نه تنها مفید، بلکه کاملاً ضروری است. بهتر است که برای زمان ارسال پیامک برنامهریزی کرده و استراتژی هوشمندی داشته باشید. محدودیت برای ارسال هر پیامک انگلیسی حداکثر ۱۶۰ کاراکتر و برای پیامکهای فارسی حداکثر ۷۰ کاراکتر در نظر گرفته شده است. حتی ممکن است اصول طراحی بنرهای تبلیغاتی را به شکل درستی رعایت کرده باشید و تبلیغات شما جلوه بصری مناسبی داشته باشند اما اگر این تبلیغات مناسب را به دست افرادی نامناسب برسانید، به هدف خود دست پیدا نمیکنید و این کار به کمک تبلیغات هدفمند اینترنتی صورت میگیرد.

تبلیغات ، واژه ای که حتی گفتن آن هزینه بر است، اما ایمان داشتن به تبلیغات می تواند شما را از صفر به صد برساند! امروزه پنل ارسال پیامک یکی از قویترین ابزارهای تبلیغات برای کسب و کارها شناخته شده است و تاثیر شگفت انگیزی در جذب و نگهداری از مشتریان دارد. بازاریابی به روش atl که به نام بازاریابی بالای خط، تبلیغاتی بالای خط یا ترویج بالای خط شناخته میشود، به شرکتهای مختلف کمک میکند تا از استراتژیهای بازاریابی گسترده و انبوه استفاده کنند. این وسایل که به جزئی جدایی ناپذیر از بازیهای اینفوکام تبدیل شدند با نام feelies شناخته میشدند.

خطوط عمومی تنها در بخشهای فعال پنل پیامکی مرتبط به ارسال پیامکهای انبوه، مورد استفاده قرار میگیرند به این معنا که خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند، زیرا به دلیل اشتراکی بودن همزمان توسط چندین کاربر مورد استفاده قرار میگیرند. پنلهای پیامکی به دو صورت رایگان و پولی در اختیار مشتریان قرار میگیرند. اینکه تبلیغات چگونه به نظر می رسند، و در کجا قرار می گیرند توسط رفتارها و علایق مخاطب تعیین می شود. این موضوع باعث این شده که عدهای بر این باور باشند که تبلیغات ایمیلی دیگر کاربردی ندارد اما این طور نیست و این جمله صحت ندارد. آژانسها این تغییر ساختار ترکیبی از تلاش، برنامهریزی یکپارچه، تهیه مشترک و کاهش یا از بین بردن رقابت بین سرویس را فراهم میآورد. واژه پنل ارسال پیامک از حدود سال 87 در بین کسب و کارها رواج پیدا کرد .

اما اپراتورهای ۳۰۰۰ به صورت رایگان این امکان را در اختیار کاربران قرار میدهند. اما در واقع اینطور نیست و آنچه بعد از ارسال پیامکها اهمیت دارد، اطمینان یافتن از تحویل آنها به کاربران و مشاهده گزارش تحویل پیامکهای ارسالی است. همچنین امکان گزارشگیری پیامکهای ارسالی و دریافتی در پنل وجود دارد که در ادامه به صورت کامل نحوه گزارش گیری از پنل به شما توضیح داده خواهد شد. به گزارش ایسنا به نقل از ملی پیامک، برای چنین کاری، باید یک پنل اس ام اس مخابرات داشته باشید! شرکت رایسان به عنوان یکی از ارائه دهندگان پنل اس ام اس با اخذ سرویس های لازم از اپراتورهای پیام کوتاه و تولید پنل اس ام اس در ابتدا توانستیم به عنوان مجری پنل پیامکی در اصفهان به جمع وسعی از کسب و کارها سرویس دهیم . خطوط عمومی بعد از خرید پنل توسط سرویس ارائه کننده پنل در اختیار ما قرار میگیرد ولی خطوط اختصاصی را باید خریداری کنیم. ابتدا متن پیام خود را به همراه شماره ارسال کننده و شماره دریافت کننده، مشخص و تعیین نمایید. برای انجام اینکار ابتدا باید یک فایل اکسل تهیه نماییم که شماره تلفن افراد نیز بر اساس اطلاعات شخصیشان در آن درج شده باشد.

RTB به عنوان حراج آنلاین عمل می کند که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد فرصت قرار دادن تبلیغات نمایش آنلاین برای کاربر خاص را در زمان واقعی سایت madsms ارائه دهند. بطور مثال اگر شما متن طولانی تری را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید مسلما تاثیر کمتری از متن کوتاه دارد و یا در صورتی که متن فانتزی تری را انتخاب کنید باز هم بر تاثیر تبلیغات پیامکی خود افزوده اید . در این مقاله قصد داریم شما را با پنل پیامکی و چگونگی ارسال پیامک با آن و همچنین شیوههای ارسال پیامک آشنا سازیم. اگر قصد استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامکهای انبوه تبلیغاتی خود را دارید، لازم است تا با چگونگی محاسبه هزینه ارسال آنها آشنا شوید.

برای این منظور میتوانید از پنل ارسال پیامک برای ارسال تبلیغات خود بدون واسطه، باز هزینهی کم و سرعت بالا استفاده کنید. خطوط اختصاصی خطوطی هستند که کاربر به شرکت ارائه دهنده برای خرید درخواست می دهد و شرکت نیز خط اختصاصی را برای او خریداری می نماید که تعداد رقم های این خطوط می تواند 14 و 15 رقمی یا 6 و 7 رقم باشد که در این حالت هزینه و تعرفه با کم شدن تعداد رقم ها بیشتر خواهد شد. ولی ارسال پیامک با خط تبلیغاتی چه فرقی با ارسال پیامک با خط خدماتی دارد؟ خط اختصاصی فقط توسط شخص کابرمی تواند ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی انجام دهد و فرد دیگری به آن دسترسی نخواهد داشت درست مانند زمانی که شما با شماره اختصاصی خود برای کسی پیامک ارسال می نمایید. بعد از پرداخت مبلغ، اپراتور یک خط تصادفی به شما میدهد. در صورت اتمام می توانید داخل پنل به صورت انلاین پرداخت کنید و محدودیتی در شارژ پنل وجود ندارد. پنل ارسال اس ام اس این امکان را به ما میدهد تا پیامکهای تبلیغاتی خود را بدون محدودیت به هر تعداد مخاطب در هر منطقهای که میخواهیم ارسال کنیم.

در ادامه اما نکاتی را بیان خواهیم کرد که هر کدام داشتن یک سامانه پیامکی و خط خدماتی را برای شما جذاب تر خواهند کرد. هنگامیکه میخواهید از طریق پنلهای پیامکی اقدام به ارسال پیامکهای انبوه و یا دریافت پیامک نمایید، میباید یک خط اختصاصی برای این کار تهیه نمایید. تفاوت خط های خدماتی و خط های تبلیغاتی در دریافت خط و ارسال پیامک است. نسخههای پولی پنلهای پیامکی علاوه بر این که دارای امکانات و ویژگیهای مناسبی میباشند، همچنین تعرفه و هزینه ارسال پیامک در آنها نیز بسیار پایینتر از نسخههای رایگان است. خطوط اختصاصی پنل پیامکی مشابه خطوطی است که در هنگام خرید سیم کارتهای تلفن، به نام خود ثبت مینمایید.

در ادامه به چگونگی ارسال پیامک با این خطوط از طریق پنل اس ام اس، خواهیم پرداخت. هرچند هردوی این خطوط برای ارسال اس ام اس استفاده میشوند ولی در مواردی باهم متفاوت هستند. شاید بهتر باشد قبل از خرید پنل اس ام اس و شروع کار با آن به این مورد توجه داشته باشید که بعضی افراد برای اینکه پیامکهای تبلیغاتی دریافت نکنند با وارد نمودن کدهای مخصوص اقدام به مسدودسازی اس ام اس های تبلیغاتی خود کرده و وارد بلک لیست یا لیست سیاه مخابرات شدهاند، به این ترتیب پیامکهای تبلیغاتی شما به افرادی که در بلک لیست مخابرات قراردارند، ارسال نخواهد شد.

به جای چسباندن تبلیغات در سرتاسر سايت در مکانهایی که ربطی به برند یا محصول ارائهشده ندارند، آگهی تبليغات متنی را قرار دهيد. پنل اس ام اس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که افرادی را از طریق جنسیت، منطقه زندگی، شهر، کد پستی و یا پیش شماره و حتی شغل هدف قرار دهید و پیامک های به خصوصی را برای آنها ارسال کنید. ارسال بر اساس کدپستی: این امکان را میدهد تا بر اساس کد پستی، اقدام به ارسال پیامک به مخاطبان خود نمایید. • برای دریافت کد تخفیف عدد … از این نوع خطوط تنها نهاد ها و سازمان هایی استفاده می کنند که ارسال پیامک آنها برای اطلاع رسانی بوده و هیچ جنبه تبلیغاتی در این ارسال وجود ندارد بطور مثال : پیامک اطلاع رسانی بانک ، بیمه ، رزرو بلیط سینما ، کد های فعالسازی که برای برخی اپلیکیشن ها یک امر ضروریست.