پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی

سامانه اس ام اس ویژه هیئت مذهبی

مزایای پنل اس ام اس ویژه هیئت‌ مذهبی

از قدیم هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکیه‌ها، مجالس اعیاد و عزاداری نقشی پررنگ در جامعه ایران داشتند و تا امروز همچنان یکی از پایگاه‌های مهم در فرهنگ و جامعه ایران هستند، اما شاید با خواندن تیتر این سوال برای شما پیش آمده که حضور در مساجد و تکایا نیازی به تبلیغ ندارد، پس سامانه اس ام اس به ،وان یکی از ابزارهای بازاریابی و تبلیغات چه نقشی در هیئت‌های مذهبی دارد؟

با ارسال این پیام هم همسایه‌ها در جریان برنامه‌ها هستند و هم شما در کار خیر ی،ی دعوت شهروندان به مراسم سهیم هستید.

ارسال پیامک از روی کدپستی برای شهرهای کوچک

دماوند شهرستان کوچکی بدون امکان استفاده از پیامپ است، برای همین اگر می‌خواهید زمان مراسم را خبر دهید با ابزار کدپستی به راحتی اطلاع‌رس،‌تان در تمام محله‌هایی که بخواهید، انجام می‌شود.

ارسال اس ام اس فقط برای شماره‌های ایرانسل

شما به ،وان مسئول یک هیئت مذهبی باید با اصناف مختلف روابط عمومی خوبی داشته باشید و از شخصیت‌های آن‌ها برای جلسات و مجالس دعوت کنید، برای ک،‌های آموزشی به اهل محل خبر بدهید و برای کار خیر از اعضا کمک بخواهید. حالا همۀ این موارد چقدر از شما وقت می‌گیرد؟ از طرفی چقدر باید هزینه اینترنت بدهید تا برای هرکدام از این مثال‌های ساده طرحی زده شود و در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شود؟

پنل هیئت‌های مذهبی بعد از هر مراسم سوگواری و عزاداری یا اعیاد ولادت‌های آسم، برای برنامه‌ریزی بهتر می‌تواند از ابزار دریافت شکایت و پیشنهاد هم استفاده کنند تا با شهروندان دربارۀ برگزاری مراسم تعامل بهتری داشته باشد. اینگونه مردم نیز با اعتماد بیشتری و با اطمینان از اینکه به نظرشان توجه می‌شود، پیامشان را به سامانه ارسال می‌کنند. از طرف دیگر اگر هم نظری برای اجرای بهتر مراسم داشته باشند، می‌توانند از همین طریق اعلام کنند.

انتخاب پنل من، هیئت‌های مذهبی

حتی بعد از استفاده از ابزار برگزاری آزمون و مسابقه هم می‌تو،د به سراغ ابزار نظرسنجی بروید و از والدین درباره برگزاری ک،‌ها و مسابقات مربوطه نظر سنجی کنید. این نظرسنجی برای برگزاری دوره‌ها و مسابقات بعدی بیشتر به شما کمک می‌کند.

دریافت پیشنهادات و نظرات

در هیئت‌های مذهبی همیشه بحث برگزاری مراسم نیست، بلکه اعضای هیئت‌ها بسیاری از ک،‌های آموزشی مسجد را شرکت می‌کنند و در اردوهای مختلف حضور دارند. حالا اگر بخواهید در بین اعضا به‌خصوص دانش‌آموزان که باید بیشتر هوایشان را داشت، مسابقه برگزار کنید ما ابزارش را در پنل به شما می‌دهیم.

شما با ابزار ارسال اس ام اس از روی نقشه یا همان پیامپ فقط کافیست تا محله را پیدا کنید و بعد روی آن کلیک کنید. حالا می‌تو،د به تفکیک شماره‌های همراه اول و ایرانسل پیام زیر را برای محل اس ام اس کنید:

برای تمام برنامه‌هایی که هیئت اجرا می‌کند، باید به اهل محل اطلاع‌رس، شود. دهه اول محرم، دهه فاطمیه، شب‌های قدر و ایام اعتکاف از جمله مراسم‌های مذهبی مهمی است که معمولاً شهروندان برای حضور در آن به دنبال مسجد و تکیه هستند.

از طرف دیگر با تنظیم ارسال پیام در زم، مشخص، با این ابزار می‌تو،د عزاداری‌ها را به اعضای هیئت تسلیت بگویید و در صورت نیاز به آن‌ها برای حضور در مسجد یا هیئت یادآوری کنید.

ارسال پیامک از روی نقشه پیش از برگزاری مراسم

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبیشهرهای کوچک‌تر که امکان ارسال پیامک از روی نقشه را ندارند، برای اطلاع‌رس، به اهل محل باید به سراغ ماژول کدپستی بروند. برای استفاده از این ابزار، صاحب پنل باید حتماً 5 رقم اول کدپستی منطقه‌ای را که می‌خواهد برایش پیام ارسال کند را داشته باشند تا بتواند برای شهروندان پیامک انبوه بفرستد. مثلاً پیام زیر را ببینید:

اگر باز هم نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر برای ،ید سامانۀ ارسال اس ام اس دارید با  شماره 02163404 تماس بگیرید، با کارشناسان فنی ملی‌پیامک صحبت کنید و برای ماژول مورد نظرتان مشاوره بگیرید.

 

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبیحالا که به خوبی با کارکرد پنل پیامکی هیئت‌ها آشنا شدید، بد نیست تا دربارۀ انتخاب سامانه هم به خوبی تحقیق کنید.

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/religious-delegation-sms-panel/

پنل پیامکی ابزاری به نام ارسال انبوه دارد که برای اطلاع‌رس، به عموم مردم استفاده می‌شود تا در جریان این برنامه‌های مذهبی، دوره‌ها و سمینارهای آموزشی قرار بگیرند. ارسال این پیام‌ها نه تنها نقش مهمی در خبررس، به مردم دارد، بلکه سبب توجه بیشتر و رشد پایگاه بسیج محله هم می‌شود. مثلاً شما می‌تو،د پیام زیر را با ارسال انبوه و هزینه‌ای بسیار پایین برای بانک شماره‌های مختلف ارسال کنید:

اعضای محترم محله چیذر، مراسم دهه اول محرم در امامزاده علی اکبر همچون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

در حالی که رسانه‌هایی مانند تلویزیون به مخاطبان زیادی در سراسر جهان دسترسی دارند، اما کارایی و تاثیرگذاری آن‌ها رو به کاهش است. از طرف دیگر اگرچه استفاده از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی موثر است، اما وقت زیادی می‌گیرد و نیازمند توجه دقیق است. برای همین صنعت بازاریابی به طرف ابزارهایی مانند پنل پیامکی، ایمیل مارکتینگ و … رفته که هم قیمت پایینی دارند، هم کار با آن‌ها آسان است و مزایای بیشتری از دیگر روش‌ها دارند.

اعضای هیئت‌ها و مراکز مذهبی نقش به‌سزایی در دفاع از تهاجم فرهنگی ارزش‌ها و انس،ت دارند، برای همین است که به برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های مذهبی بیشتر تمایل نشان می‌دهند. از طرفی دیگر، پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی کمک می‌کند تا هم نسل جوان را با اه، فرهنگی هیئت آشنا کنیم و هم اطلاع‌رس، خوبی در زمینۀ اجرای بهتر برنامه‌ها و جذب نیروهای جدید داشته باشیم. برای همین می‌خواهیم در زمینه ،ید بهترین پنل ارسال اس ام اس شما را راهنمایی کنیم و به دو مورد از معیارهای یک پنل خوب اشاره داشته باشیم.

اطلاع‌رس، به اهل محل

اهالی محترم شهرستان دماوند، مراسم شب‌های قدر از 8 شب در مسجد محل برگزار خواهد شد

اگر مخاطبان شما فقط شماره‌های ایرانسل باشند، با ابزار ارسال دکل BTS می‌تو،د به آن‌ها پیامک ارسال کنید. البته یادتان باشد که اپراتور ارسال این نوع اس ام اس، خود شرکت ایرانسل است و استفاده از این ماژول هم فقط تا قبل از 8 شب امکان دارد و بعد از این ساعت امکان ارسال پیامک وجود ندارد.

نظرسنجی و برگزاری مسابقه

شروع ک،‌های دارالقرآن و تفسیر احادیث، برای اطلاعات بیشتر به مسجد امام صادق (ع) مراجعه کنید

اطلاع‌رس، مراسم سوگواری و ولادت

مراسم‌هایی مانند دهه اول محرم، شب‌های قدر، دهه فاطمیه یا حتی هفته دفاع مقدس، دهه فجر، سا،وز تشکیل بسیج و اعیاد نیازمند ماه‌ها برنامه‌ریزی است و گاهی اوقات باید مدت‌ها روی این برنامه‌ها کار کرد. ابزار ارسال زماندار به شما کمک می‌کند تا بتو،د برای برگزاری این مراسم که زمان مشخصی در تقویم دارند، به صورت خودکار برای اعضای هیئت پیامک بفرستید و به آن‌ها جهت اعلام آمادگی اجرای چنین مراسمی یادآوری کنید.

پشتیب، را باید رمز موفقیت و حرفه‌ای بودن هر پنل دانست. کارشناسان پنل به ،وان تیم پشتیب، باید کار با سامانه و استفاده از هر ماژول را آموزش دهند. از طرفی اگر در تعطیلات بخواهید از پنل استفاده کنید و نیاز به راهنمایی داشته باشید، باید تیمی از پشتیبان‌های مجرب در همین روزهای تعطیل برای کمک به شما حاضر باشد. برای همین هر زمان که خواستید پنل ارسال اس ام اس ب،ید، حتماً بعد از ابزارها و ماژول‌ها دربارۀ تیم پشتیب، و کارشناسان فنی سامانه هم تحقیق کنید.

نتیجه استفاده از پنل هیئت‌های مذهبی

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبیملی پیامک برای شما فعالان مذهبی که می‌خواهید درکوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای اندک تمامی اعضا و دیگر شهروندان را از مراسم‌های گروه  مطلع کنید، پنل اس ام اس ویژه هئیت مذهبی را پیشنهاد می‌کند تا بتو،د طیف بیشتری از شهروندان برای حضور در مراسم دعوت کنید و با آن‌ها تعامل بهتری برای برنامه‌های بعدی داشته باشید.

با توجه به هدف و کارکردی که برای هیئت‌های مذهبی تعریف کردیم، مهم است تا این گروه‌ها بتوانند برای اه،شان در هر محل اطلاع‌رس، کند. پس حالا که می‌خواهید پنل بگیرید، باید حتما ابزارهای ارسال منطقه‌ای هر پنل را بررسی کنید. یادتان باشد که پنل استاندارد باید امکان ارسال پیام از روی نقشه، ارسال از روی کد پستی و  ارسال با آنتن‌های دکل ایرانسل را حتماً داشته باشد.

پشتیبان فنی و متخصص

پنل پیامکی همۀ این موارد را باهم دارد و ما از همین ابتدای بحث می‌خواهیم دربارۀ ویژگی‌های مثبت استفاده از سامانه اس ام اس هیئت‌های مذهبی صحبت کنیم.

اطلاع رس، شروع  ثبت‌نام ک،‌ها و دوره‌ها

برای همین می‌خواهیم شما را قدم‌به‌قدم با کاربردهای  پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبی آشنا کنیم تا برای مراسم‌های پیش‌رو سامانۀ پیامکی خودتان را داشته باشید. حالا که در شرایط کنونی، مردم بیشتر وقتشان را با انواع برنامه‌های موبایلی می‌گذرانند، برنامه‌ای برای تعامل با مشتری به خصوص جوانان داریم که از همین گوشی‎های موبایل می‌گذرد.

پنل اس ام اس ویژه هیئت مذهبیبسیاری از مساجد و هیئت‌ها برای گسترش معارف اسلامی در طول سال، ک،‌های مختلفی برگزار می‌کنند و در پایان هر فصل نیز با برگزاری همایش و سمینار سرفصل‌های آموزشی جدیدی شروع می‌شود.