هزینه طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران

بنابراین طراحی این قسمت باید جذاب باشد و حس خوب را به افراد منتقل کند. البته باید در نظر داشته باشید که انتخاب رنگ در حد به سزایی ممکن است تحت تاثیر سبک کافه رستوران باشد. کافه ها و قهوه خانه ها با حضور میزهای باریک و کوچک و ترکیب رنگ های ساده زیباتر می شوند. در واقع مبلمان، میز و صندلیهای ظریف بهتر است برای اماکن کوچک در نظر گرفته شوند و راه بین میزهای مختلف با فاصله استاندارد از هم قرار گیرند.

همچنین می تواند به سبک رستوران های غربی بخشی را نیز مخصوص مشتریانی که با خودرو مراجعه میکنند پیش بینی کند، تا نیازی به پارک خودرو و مراجعه حضوری نباشد. در هنگام طراحی دکوراسیون فست فود باید به این نکته توجه داشته باشید که محل تحویل غذا باید در نزدیکی منطقه آشپزخانه قرار گیرد تا رسیدگی به سفارشات تسهیل شود. مطالعه استاندارد های طراحی جهت چیدمان آشپزخانه ی فست فود، فضای مورد نیاز جهت کار در آشپزخانه صنعتی و استاندارهای مورد نیاز جهت پخت و پز، قرارگیری دستگاه های لازم جهت تهیه پیتزا و ساندویچ طبق خواسته کارفرما و همچنین استاندارد های چیدمان محل صرف غذا و تحویل غذا، انجام شد. در این قسمت می توانید با روند طراحی رستوران به صورت کلی آشنا شوید. منو رستوران های خانوادگی قیمت های مناسب تری نسبت به رستوران های سنتی دارند.

همچنین شما باید در انتخاب متریال مناسب دقت فراوانی داشته باشید. بنابر این منو رستوران، نوع سرویسی که قرار است ارائه شود و تکنیک پختی که سرآشپز قرار است استفاده کند در طراحی رستوران آشپزخانه اهمیت فراوانی دارد. نورپردازی علاوه بر این که در زیبایی محیط تاثیر فراوانی دارد, طراحی داخلی رستوران ایتالیایی در مدت زمانی که مشتری در رستوران می نشیند نیز مؤثر می باشد. جذابیتهای اطراف این رستوران تا اندازهای است که گاهی در زمان صرف غذا یا نوشیدنی محو زیباییهای محیط اطراف شده و غذاخوردن را فراموش خواهید کرد. انواع و اقسام گیاهان موجود بوده و برخی از آنها نیز با داشتن گل هایی بسیار زیبا و رنگین می توانند دکوراسیون را تحت تاثیر خود قرار دهند.

معمولا کارشناسان و متخصصان طراحی داخلی استفاده از نورهای گرم را برای رستوران ها توصیه می کنند. در طراحی داخلی فست فود از رنگهای گرم استفاده کرده و با ترکیب نورپردازی طبیعی و مصنوعی فضایی کاملاً روشن ایجاد کنید. یکی از ایدههایی که در دکوراسیون رستوران در سرتاسر دنیا به کار گرفته شده و همواره با استقبال نیز روبرو شده است، استفاده از گل و گیاه در چیدمان این فضاها است. در باغ رستوران ایرانی بیشتر از سبک سنتی استقبال میشود. کابینت آشپزخانه های گلاس سفید مشکی ایرانی. این ایده از نظر عملکردی چندان مناسب نبود زیرا تعداد جای نشستن کمتری نسبت به زمانی که وسایل آشپزخانه در کنار دیوار قرار می گرفت، تعبیه می شد. البته کارفرما کمک کرد اجرا با بالاترین دقت اتفاق بیفتد و کمترین تغییر را نسبت به طرح اولیه داشته باشد.

برای میز و صندلی ها نیز از ترکیب متریال ام دی اف و آهن استفاده شده است. در این مقاله به معرفی یکی از پروژه های می پردازیم. طراحی دکوراسیون فست فود اولین عنصری است که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند، زیرا این چیزی است که مشتریان را وادار می کند که به داخل رستوران بیایند و ببینند چه چیزی برای ارائه دارید. یک دیوار جذاب و خاص، می ­تواند نگاه مشتری­ ها را به خود جلب کند. قرمز، زرد، آبی، صورتی فوشیا، مشکی و سبز لیمویی از جمله گزینه هایی هستند که تنها با نگاه کردن به لوگو یا ورود به محل، توجه افراد را به خود جلب می کنند. برای این کار میتوانید از یک تیم طراح حرفهای کمک بگیرید و با آرامش خاطر به باقیمانده کارها رسیدگی کنید؛ اما اگر بودجهی کمی برای این مرحله در نظر گرفتهاید، ما نکات زیر را به شما پیشنهاد میکنیم تا بتوانید بهترین دکور متناسب با بودجهی خود را طراحی کنید.

یکی از مهمترین مواردی که هنگام افتتاح کافه باید به آن توجه شود، دکوراسیون است. اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطرهانگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، حتما ارکیده را انتخاب کنید. همه چیز در ارکیده کامل است و میتوانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. نحوه سرویسدهی رستوران بر تجربه مشتری تاثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد. جایی که فقط طراحی دارد اما غذاهای باکیفیتی ارائه نمیدهند، خدمات و مهماننوازی مناسبی ندارند و تنها چیزی که به چشم میخورد طراحی و رسیدگی بهظاهر آنجاست، قطعاً نمیتواند در جذب مشتری موفق باشد. طراحی ورودی رستوران باید به گونه ای باشد ، که مشتریان احساس کنند برای شما مهم هستند. باز و یکسره بودن طراحی داخلی رستوران ، باعث می شود مشتری ها نیز در مراحل پخت و تهیه غذا شریک باشند.

شیشههای رنگی، میزهای چوبی، گچبریهای سنتی، همه جزئیات در این رستوران بهخوبی رعایت شده است. پیش غذاهای این رستوران نیز از متنوع ترین غذاهای موجود در منو هستند و از بهترین آنها میتوان به انواع دلمه اشاره کرد.رستوران آناندا نزدیک به ۱۵ سال قدمت دارد و بهخوبی جای خود را میان هواداران پیدا کرده است. همچنین برای مشاوره با کارشناسان زیگ دکور به منظور طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های مدنظرتان میتوانید از راه های زیر با ما در تماس باشید. فضای موجود، پلان مستطیل شکلی با ابعاد 2.60 در 8.10 متر بود.

کار طراحی داخلی رستوران توسط گروه طراحی Logic Architecture بوده که یک رستوران عالی و منحصر به فرد را درمیلان ، ایتالیا طراحی کرده است . این مکان ها در سراسر دنیا وجود دارند، از این رو توجه به دکوراسیون آن ها بسیار ضروری است. استفاده از رنگهای شاد باعث ایجاد حس سرزندگی و شادابی در فضا میشود. از لوازم های دکوری برای ایجاد صمیمیت در فضا استفاده می شود. اگر معمار به اندیشیدن بیش از ساختن بپردازد، جهان به مکانی جذابتر تبدیل میشود. چیدمان آشپزخانه و سایز آن به نوع غذایی که ارائه می شود و رستوران بستگی دارد. در هنگام انتخاب مبلمان رستوران فست فود، عملکرد بیش از هر جنبه دیگری اهمیت دارد و همواره هدف آن تسهیل گردش سریع مشتریان است. درواقع وجود یا عدم استفاده از پرده در طراحی داخلی، به سبک دکوراسیون این مراکز بستگی دارد.

فست فود آقای حسنی واقع در خیابان پیروزی در تاریخ 01/06/1399 توسط تیم معماری سرور، خانم مهندس الهه نوسرایی و آقای مهندس قاسمی شروع به طراحی گردید. همچنین نقشه های فاز دو در نرم افزار رویت جهت اجرای فست فود، بصورت نقشه های چاپ شده به کارفرما ارائه گردید. ما یک بخش مهندسی و یک بخش هنری داریم که ترکیب این دو معماری است، البته اندیشه و تفکر نیز دخیل است، اگر اندیشه با هنر کنار ساختمانسازی قرار گیرند ما میتوانیم یک معماری متفاوت داشته باشیم و به معماری اندیشمندانه برسیم. معمار و کارفرما باید تلاش کنند به یک ادبیات مشخص برسند تا بتوانند تعریف کامل و دقیق از پروژه داشته باشند. یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی، میز و صندلی است. متخصصان و طراحان حرفه ای به خوبی می دانند که کدام بخش از رستوران شما باید خالی از لوازم و کدام قسمت دارای میز و صندلی یا لوازم دکوری باشد.

از مهمترین ویژگیهای این رستوران اجرای موسیقی زنده با خوانندههای متعدد و در هفت سانس مختلف از ساعت ۸:۴۵ به بعد است. این قنات که در قرن چهارم میلادی ساخته شد یادگار دوران حکومت رومیان بر استانبول است که در گذشته یک سیستم قنات رومی برای ذخیره آب شهر و آب رسانی به مردم پایتخت بوده است اما امروز با از دست دادن کاربرد اولیه خود و با استفاده از طاق های آن تبدیل به کافه هایی با سبک محلی برای استراحت و رفع گرسنگی و تشنگی گردشگران تبدیل شده است. به علت کوچک بودن عرض فضا میز و صندلی ها متحرک در نظر گرفته شد تا در صورت نیاز باز و بسته شود، طبق خواسته کارفرما قصد بر این بود تعدادی میز و صندلی در گذر چهار متری روبروی فست فود جهت صرف غذا قرار گیرد و فضای نشستن در داخل فست فود الویت طراحی نبود با این حال ما تعداد چهار صندلی جهت صرف غذا در داخل فست فود در نظر گرفتیم.

دکوراسیون داخلی کافه رستوران

تعیین نوع رستورانهایی که در مناطق مختلف با اقبال مشتریان مواجه شدهاند کار دشواری است؛ اما آنچه اهمیت دارد این است که تقاضا برای سبک رستوران شما و آنچه قرار است در آن ارائه دهید در محل مدنظر وجود داشته باشد. ممکن است بودجه کافی برای تغییرات کلی و یا تغییر مکان رستورانتان نداشته باشید، اما با بازسازی رستوران و کافی شاپ خود، حتی با تغییری در نمای بیرون و یا در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی، می توانید تغییراتی اساسی را ایجاد کرده و کسب و کارتان را رونق دهید. ساختار پارامتریک سقف با خطوط ایجاد شده در دیواره ها تناسبات بین این دو عنصر را هماهنگ کرده.

دکوراسیون محل فست فود باید از محصولات مقاوم و با کیفیت تشکیل شده باشد و تمام مواردی که نشان دهنده احترام به مشتری است را تمام قسمت های رستوران در نظر بگیرد تا احساس راحتی را برای مشتریان فراهم کند. ما بعد از شنیدن نیازهای کارفرما، بررسیهای محیط و شناسایی ظرفیتهای بنا اقدام به طراحی کردیم. برای طراحی ساختمان رستوران به جایی که هستید بر اساس همان محیط خاص تصمیم بگیرید و عمل کنید. سلیقه افراد روز به روز پیچیده تر و خاص تر می شود و مشتری ها علاوه بر نوع و کیفیت غذا به دکوراسیون داخلی رستوران نیز دقت می کنند. بهطور کلی در طراحی این رستورانها، به منوی غذایی و خدماتی که به مشتریان ارائه میشود، توجه میکنند.

دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ به این ترتیب مشتریان می توانند هر یک از مراحل تهیه غذا را مشاهده کنند و از طبیعی بودن، تمیز بودن و پخته بودن غذا مطمئن شوند. محدودیت در فست فودها به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث محدود کردن خدمات صرف غذا در بسیاری از ایالت ها شده است. برای رنگ¬ آمیزی دیوار¬های رستوران می¬توان از رنگ¬های شاد و روشن، قهوه¬ای شکلاتی و آجری استفاده کرد. برای مشاهده کامل پروژه ی زیر توسط مهندسین مشاور سرور بر روی پروژه طراحی داخلی فست فود ، کلیک کنید. گاهی در طراحی ورودی رستوران فضایی کوچک برای انتظار افراد در نظر گرفته می شود.

طراحی داخلی رستوران ایتالیایی

در ابتدا طبق روند کاری مجموعه بصورت آنلاین، طی تعاملی با کارفرما، توسط رابط کاربری بخش طراحی، ابعاد و اندازه های مورد نیاز جهت طراحی فست فود، گرفته شد و سپس مدل سازی و پلان اولیه وضعیت موجود توسط تیم طراحی در نرم افزار رویت 2020 انجام شد. قیمت آبنماها با توجه به اندازه، جنس، نوع پمپ و مدلی که دارند و البته ویژگیهای خاص همچون موزیکال بودن، تعیین میشود. مبلمان و لوازم های دکوری این رستوران خاص و منحصر به فرد هستند. البته گفتنیست طراحی رستوران کلاسیک و دکور رستوارن سنتی لزوماً دو مورد یکسان نیستند و در ایران معمولاً رستورانهای سنتی به رستورانهایی گفته میشود که برای نشستن مشتریان از تخت و پشتی و … پالت رنگ هایی که باید در دکوراسیون فست فودها استفاده شود از تناژهای قوی تشکیل شده است، زیرا اشتهای غذاخوری ها را تحریک کرده و به محیط انرژی می بخشد.

طراحی داخلی رستوران با آجر

برای مثال با استفاه از گیاهان در دکوراسیون رستوران حس سر زندگی به مشتریان القا می شود. به صورت کلی گروه تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ از ابتدای پروژه راه اندازی فست فود در کنار مشتریان قرار دارد. سعی شده تمامی عناصر دیگر از جمله نورهای خطی با فرم پارامتریک حرکت کند و در حین عملکردی بودن ، زیبایی چشمگیری را به همراه داشته باشد. کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. با این حال، اگر رستوران شما پنجره های بزرگی دارد که اجازه عبور نور طبیعی را می دهد، نور مصنوعی فقط باید در قسمت هایی از محل قرار داده شود که به آن نیاز دارد یا در پایان عصر روشن شود. چراکه طراحی داخلی رستوران کلید جذب مشتری است و باید مانند آهنربایی برای مهمانان باشد و به آنها نوید یک تجربه عالی و حسی استثنایی را بدهد.

طراحی داخلی هتل و رستوران