نکاتی که در هنگام خرید شارژر لپ تاپ باید به آن توجه کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در بخش پایانی باید به چند نوع از شارژرهای برند لنوو بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن‌ها پیدا کنید. Lenovo adlx90NLC3A یکی از آن‌ها است که معمولاً بیشترین خریدها را در لیست شارژرهای لنوو دارد. این شارژر ۲۰ ولتی و ۴٫۵ آمپر می‌باشد و نباید از مزیت‌های آن به سادگی عبور کرد. لپ تاپ شما از هر برندی که باشد، پین ورک تعمیرات آن را برعهده می‌­گیرد، هم چنین برای تعمیر سرفیس مایکروسافت هم می­توانید روی کمک پین ورک حساب کنید. ⊗ نکته ۳- در ضمن اگر که شارژری را پیدا کردید که آمپر بالاتری نسبت به آمپر دستگاه شما داشت ولی ولتاژ یکسان بود، می‌­توانید از آن استفاده کنید، زیرا آمپر بالا مشکلی برای دستگاه شما بوجود نمی‌­آورد . ⊗ نکته ۱- اگر که متوجه قطعی در شارژر خود شدید فوراً آن را تعمیر و یا تعویض کنید، زیرا ممکن است با قطعی در ولتاژ، قسمتی از برد اتصالی کند و دستگاه را خاموش کند .

  • برای آنکه هیچگاه با مشکل خرابی شارژر لپ تاپ دل مواجه نشوید، باید نکاتی را همیشه به خاطر داشته باشید.
  • این آداپتورها گران‌ترین مدل شارژر هستند و می‌توانند هر نوع جریانی را به نوع دیگر تبدیل کنند.
  • در این موارد دلایل مختلفی می‌توانند باعث بروز چنین مشکلی شوند.
  • Lenovo thinkpad یکی از محبوب‌ترین سری‌های لپتاپ این برند در بازار ایران است به همین دلیل شارژر تینک پد هم در کشور فراوان است.
  • لپ تاپ استوک HP ZBook 17 دارای پردازنده i5 نسل 4 می باشد که دارای قدرت پردازشی خوبی است.
اگر نشانگر موس را روی آیکن باتری قرار دادید و با پیغام مواجه شدید ممکن است شارژر لپ تاپ بیش از حد داغ شده باشد که در این صورت باید دو شاخه‌ی آن را از پریز کشیده و اجازه دهید تا دوباره خنک شود. سوکت شارژر، قطعه‌­ای کوچک در قیاس با سایر قطعات دستگاه است، اما تعمیر آن به دلیل نیاز به دیس‌اسمبل لپ تاپ، فرآیندی کاملاً تخصصی و زمان­ بر است. یکی از خرابی‌های پیش آمده در لپ تاپ که به نوعی با شارژر این دستگاه در ارتباط است، خرابی سوکت شارژر لپ تاپ است. گاهی همه بخش‌های شارژر لپ تاپ سالم است و فقط کابل آن از کار افتاده است.

نکاتی که در هنگام خرید شارژر لپ تاپ باید به آن توجه کرد-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در این شرایط ممکن است مدارهای داخل آداپتور آسیب دیده باشند و درست کار نکنند. تداوم این مشکل می تواند به لپ تاپ و باتری آن نیز آسیب جدی وارد کند. اگر پریز یا محافظی که آداپتور به آن وصل شده است غیر استاندارد باشد، احتمال داغ شدن شارژر لپ تاپ در حین شارژ بالاست. همچنین هرگونه آسیب دیدگی، خراش یا حتی پیچ خوردگی سیم شارژر هم ممکن است دمای آداپتور را افزایش دهد. گاهی هم ممکن است یک ایراد نرم افزاری به باتری یا لپ تاپ فشار بیاورد و باعث شود که آداپتور دستگاه در حین شارژ، به میزان غیر عادی داغ شود؛ البته این مورد بسیار نادر بوده و معمولا ایراد از خود شارژر و آداپتور آن است. ۱۰۰درصد شارژ نشدن باتری لپ تاپ دلایل متعددی دارد که اولین دلیل آن به فرسوده شدن باتری برمی‌گردد.

آداپتور لپ تاپ دل 19.5V 4.62A Gimo Plus ضخیم

کارشناسان ایریکام مشتاقانه منتظر مشاوره جهت تطابق قطعه با دستگاه شما هستند. حالا باید قطعه‌ی مشکل‌ساز را پیدا کرده و لحیم پایه‌هایش را با هویه محکم کرد. همیشه می توانید از پروب برای لمس پایانه ها و سیم ها استفاده کنید. اگر نمی توانید پایانه ها یا سیم ها را از طریق پروب ها نگه دارید، می توانید از محکم کننده یا یک پایه برای محکم کردن آنها استفاده کنید ، بنابراین نیازی به نگه داشتن آنها با دست خود ندارید. فیش مادگی AUX 3.5mm از نوع جک‌های صوتی 3.5 میلی‌متری سه خط ( هندزفری ) شامل صدای استریو + کانال میکروفن، از نوع قطعات الکترونک SMD، دارای پایه‌های فلزی SMD، بدنه‌ی پلاستیکی عایق، دارای 6 پایه فلزی با روکش زرین جهت… ست پنس 4 تایی پروسکیت ریدر RDEER مدل RST-1104، مجموعه‌ی 4 عددی پنس TWEEZERS، ساخته شده از بهترین مواد اولیه استیل ضد زنگ و اکسیداسیون.

پخش عمده شارژ لپ تاپ

برای آشنایی بیشتر با مشکلات این قطعه و تعمیرات بخش های مختلف اون، به ادامه ی مطلب توجه کنید. استفاده نادرست یا جایگزینی آداپتور های با ولتاژ و آمپر متفاوت یا کیفیت پایین می تواند آسیب های جدی و حتی جبران ناپذیر به دستگاه (لپ تاپ) شارژر لپ تاپ ایسوس 19v 6.32 a شما وارد کند. اگر مشخصات شارژر شما با این کالا (شارژر لپ تاپ asus Eee PC 1201NL) مطابقت دارد ، ما حتما خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

سنسور هوشمند درب و پنجره شیائومی