مچ بند هوشمند یا ساعت هوشمند؛ خرید کدامیک برای من بهتر است؟

حالتی را تصور کنید که آقایان قبل از قرن بیستم معمولاً مجبور بودند ساعت خود را از جیب خود آویزان کنند. یکی از ویژگی های این سرخ کن هوشمند اتصال به اپلیکشن Mi Home می باشد که با تنظیم آن به راحتی می توانید آن را توسط گوشی هوشمند خود تنظیم کرده و از پخت 100 نوع غذا از طریق برنامه استفاده کرده و لذت ببرید. این حلقه تعامل با ساعت و گشتوگذار در منوهای مختلف آن را که در صفحهای کوچک قرار دارند، بسیار آسان کرده است. پنل لمسی همراه با نمایشگر دیجیتالی در قسمت بالای سرخ کن طراحی شده که امکان تنظیم دما و زمان برای پخت غذاها را تا حداکثر 60 دقیقه، مطابق با نوع مواد غذایی فراهم میکند. اولین محصول که در لیست پرفروشترینهای بازار قرار میگیرد، زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L است. در این مدل مواد غذایی داخل سبد مخصوص قرار گرفته و درب آن به صورت کشویی و در قسمت پایین قرار دارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

شما فقط میتوانید تنقلات یخ زده خود مانند ناگت، سیب زمینی سرخشده، حلقههای پیاز و انگشتان مرغ را داخل آن بیندازید، حالت و تایمر را تنظیم کنید، به راحتی آب خوردن! با خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ میتوانید یک گیمر حرفهای را غافلگیر کنید. با بررسیهای انجام شده، میتوان گفت که TUF Gaming A15 یک لپ تاپ گیمینگ کاملاً مقرون به صرفه با عمر باتری بینظیر در این محدوده قیمت یا سطح عملکرد است. کنوود به این مدل ظرفیتی معادل 5.5 لیتر اختصاص داده که میزان معقولی برای کاربری خانگی به شمار میاید. این محصول دارای ۶ لیتر ظرفیت است و شما میتوانید برای ۸ نفر در آن غذا درست کنید. این محصول تنها، سرخ کن بدون روغن نمی باشد و میتوانید با این دستگاه به راحتی میوه خشک کرده و به عنوان یک مایکروویو یا یک فر برقی و ماست ساز از آن استفاده کنید.

چایی ساز همیلتون این مدل سرخ کن به عنوان یک سرخ کن بدون روغن و کم مصرف در بازار شناخته شده است چرا که این مدل از سرخ کن ها با جریان سریع هوا مواد را حرارت داده و سرخ می کنند و نیاز به روغن را محدود به چند قطره نموده است و برای کسانیکه غذای رژیمی میخورند ولی دوست دارند غذا برشته باشد نیز بسیار گام اول خرید مناسب میباشد. مثل دیگر زودپزهای برقی تایمر هم دارد که در مدیریت زمان پخت و پز به شما کمک میکند. اگر رنگ کادو یا جعبه هدیه با رنگ گل ها هماهنگ باشد نیز می تواند هدیه شما را چشم نواز و جذاب نشان دهد. به این ترتیب اگر از طرفداران این دیزاین جذاب هستید، در نتیجه یکی از بهترین نمونههای بازار V06 به شمار میآید. بدین ترتیب می توان تمام غذاهای مورد علاقه خود را از جمله مرغ، سیب زمینی سرخ شده و حلقه های پیاز را بدون روغن سرخ نمود و از خوردن غذاهای ترد و خوش طعم بدون چربی اضافه لذت برد.

بهترین کرم برای از بین بردن ترک های پوستی

Amazfit GTS 2 Mini با بدنه فلزی و صفحهنمایش AMOLED مستطیل شکل، بسیار شبیه به یک ساعت اپل است، فقط کمی باریکتر از آن است. البته سرخکن با ظرفیت 12 لیتر با فضای کافی برای یک مرغ کامل هم در بازار موجود است. ظرفیت سرخ کن برابر با 3.5 لیتر است که گنجایش مطلوبی دارد و برای خانوادههای پرجمعیت گزینه خوبی است. این محصول دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است و برای شما که نمی خواهید زیاد هزینه کنید یک گزینه عالی است. برای بازی کردن به یک پردازنده گرافیکی مناسب نیاز خواهید داشت. در بخش قبل متوجه شدید که یک سرخ کن خوب چه ویژگی هایی دارد، اما سوالی که برای همه قبل از خرید سرخ کن پیش می آید این است که سرخ کن چی بخریم؟ بر روی بدنه سرخ کن، ولوم چرخشی تعبیه شده که میتوان زمان پخت را با توجه به نوع مواد غذایی تنظیم کرد.

اولین نکته که از نظر من در رابطه با نکات راهنمای خرید سرخ کن های بدون روغن اولویت دارد گنجایش دستگاه می باشد ، مدل سرخ کن های کوچک دارای گنجایش 1 تا 2 لیتر هستند و مدل سرخ کن های سایز متوسط دارای گنجایش 1.8 تا 2.5 لیتر هستند و مدل سرخ کن های سایز بزرگ دارای گنجایش 5 لیتر یا بیشتر هستند . در مورد سرخ کن های ایرانی هم می توان بهترین آن ها را پارس خزر دانست که سعی کرده خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. از دیگر ویژگی های این سرخ کن عرشیا می توان به گرم کردن توربو، یخ زدایی و دمای قابل تنظیم جهت عملکرد بهتر اشاره کرد. ظرفیت این سرخ کن برابر با 3.5 لیتر است که برای 1 تا 3 نفر مناسب بوده و از پوشش هفت لایه PTFE ساخته شده که غذا به آن نمیچسبد و به راحتی تمیز میشود.