لپ تاپ دانشجویی ایسوس بهترین لپ تاپ برای دانشجویان اقساطی و فروش ویژه | behtarin-laptop

مینی لپ تاپ استوک لنوو Lenovo X100e این لپ تاپ از سری دانشجویی لپ تاپ های لنوو می باشد . لپ تاپ استوک لنوو مدل Lenovo x230 – i7 لپ تاپ های لنوو سری x همیشه گزینه ای مناسب برای مسافران تجاری است که با کمترین وزن ممکن و بیشترین کارایی ، میتوانند انتخاب کنند . لپ تاپ استوک مدل HP Probook 640 G2 یکی از بهترین لپ تاپ ها در این رنج قیمت می باشد.دارای پردازنده اینتل نسل 4 مدل I5 . لپ تاپ استوک اچ پی مدل HP 640 G1 – i5 لپ تاپ HP 640 G1-i5 از سری لپ تاپ ها بیزینس شرکت اچ پی که با وزن کم و بدنه مقاوم پلی کربنات و مانیتور ال ای دی فول اچ دی در بین طرفداران محبوبیت خاصی داره .

مایکروسافت سرفیس گو 3 – کوچکترین لپ تاپ در بازار ایران از برند مایکروسافت

» به‌نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این محصولات معمولاً با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوعی عرضه می‌شود تا پاسخگوی نیاز کاربران مختلف باشد. از آنجایی که انتخاب صحیح و اصولی با توجه به ویژگی‌ها تضمین می‌کند که برای سال‌های آینده از لپ‌ تاب کوچک خود راضی خواهید بود. همه چیزهایی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، در ادامه به آن پرداخته شده است. با وجود اینکه Acer یک لپ تاپ مقرون به صرفه است، لپ تاپ را با دو درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و یک اسلات MicroSD برای ذخیره سازی اضافی تجهیز کرد.

  • فروشگاه اینترنتی لپ تاپ 20 به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های لپ‌تاپ‌های استوک با بیش از 12 سال سابقه فعالیت با پایبندی به اصول مهم (رضایت مشتری, بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی تضمین سلامت کامل لپ‌تاپ‌ها و 7 روز ضمانت بازگشت کالا) با افتخار همواره همراه شما عزیزان بوده است.
  • در ادامه به بررسی موارد مورد نیاز در جهت انتخاب مدل مناسب لپ تاپ ایسوس برای دانشجویان پرداخته و به نوعی یک راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را ارائه می کنیم.
  • یکی این که بخواهید با لپ تاپ خود گهگاهی هم بازی‌ کنید و یکی هم این که بسته رشته‌ی مورد نظر خود بخواهید از نرم افزاری گرافیکی بهره ببرید.
  • اگر تمایل دارید که از قابلیت‌های این لپ‌تاپ با نمایشگر بهتری برخوردار شوید، مینی لپ تاپ ۱۳ اینچی HP Envy یک جایگزین عالی است که به شما امکان این را می‌دهد که از یک پردازنده قوی و حافظه عالی برخوردار شوید.

لپ تاپ استوک Microsoft Surface Pro 3 جزو لپ تاپ های پرطرفدار بازار می باشد که مهم ترین دلیل این شهرت را می توان انداره کوچک و باریک آن و همچنین وزن بسیار سبک آن در نظر گرفت. لپ تاپ استوک lenovo miix 520 یکی از لپ تاپ های پرطرفدار در بازار می باشد که دلیل آن کاربرد آن نسبت به قیمت مناسب آن است. این لپ تاپ می تواند نیاز های روزمره شما را اعم از وب گردی، آفیس، تماشای قیلم و … سفارش اروپا و دارای کیبورد و بدنه مقاوم و محکم دارای پردازنده اینتل ، Core i7 این لپ تاپ با رم های 4 ، 8 و 16 گیگابایتی و هارد های 320 و بالاتر موجود می باشد . این لپ تاپ دارای پردازنده ی Core i5 مدل 5300u (نسل پنجم) با حافظه ی کش 3MB می باشد .

لپ تاپ دانشجویی ایسوس بهترین لپ تاپ برای دانشجویان اقساطی و فروش ویژه | behtarin-laptop نمایشگر VivoBook 14 از زاویه دید 178 درجه ای بهره می برد و قادر است به حداکثر روشنایی 250 نیت دست پیدا کند. از نمایشگر که بگذریم به کیبورد جزیره ای ارگونومیک این لپ تاپ می رسیم که چینش کلید های آن متناسب و استاندارد است. در برخی کانفیگ های VivoBook 14، بخش کناری تاچ پد دارای یک حسگر اثر انگشت می باشد که می توانید از آن برای باز کردن قفل لپ تاپ استفاده کنید.

کارت گرافیک