قسطا طلا اقساطی | hsaatchi

برای اقساط، درگاه پرداخت جدا ایجاد می‌شود که شما پروسه پرداخت اقساط و خرید طلا را به صورت جداگانه انجام می‌دهید. شما با پرداخت بخش کوچکی از پول طلا، برای کالایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که جنبه‌ی زینتی هم دارد. در این روش فروش میبایست 60 درصد از مبلغ کل فاکتور را به صورت نقدا و الباقی را تا حداکثر سه چک پرداخت نمایید.

قسطا طلا اقساطی | hsaatchi پس بهتر است از شرکتی خرید را انجام دهید که بتوانید اگر پشیمان شدید یا از طلا راضی نبودید آن را عودت دهید. و الباقی قیمت طلا, طی ۲ تا ۳ قسط بسته به قیمت طلا قسط بندی میشود. فروشگاه طلاکده فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود. لازم به ذکر است گروه سوزیانا از سال 1393 تا کنون فعال بوده و هم اکنون مفتخریم با 8 سال سابقه موفق در خدمت مشتریان خود هستیم.

طلاسازی و آبکاری طلا وجواهر پاکان سنتر

ممکن است کسی از شما بپرسد طلای قسطی بخرم؟ طلا قسطی از کجا و از چه فردی خرید کنم؟ اولین فکر این است که اصلا خرید طلا قسطی چه فایده ای دارد؟ طلا اقساطی یک راه آسان برای خرید طلا با مبلغ دلخواه است. در واقع با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تقسیط بقیه مبلغ، می توانید به صورت ماهانه قیمت طلا را پرداخت و صاحب طلا مورد دلخواه خود باشید . با اعتباري كه از قسطا دريافت ميكنيد، ميتوانيد از هرجا كه خواستيد نسبت به خرید طلا و جواهر اقساطی بدون ضامن اقدام كنيد. قسطا كارت يک كارت اعتباري عضو شتاب است، پس در همه‌ي فروشگاه‌ها معتبر میباشد.

شرایط فروش اقساطی طلا بدون چک – برای اولین بار در ایران

در سایت دیجی‌ زرگر، گالری‌های طلای زیادی از شهرهای مختلف، کالاهای خود را عرضه می‌کنند؛ در این روش خرید، کافی است تا هرکدام از زیورآلاتی که دوست دارید را انتخاب کنید و همزمان از مزایای خرید آنلاین و تسهیلات خرید طلا قسطی نیز استفاده فروش جواهر کنید. عصری که روش های خرید و فروش را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون، بسیاری از کالاها حتی کالاهای با ارزش مثل طلا در فضای امن اینترنتی خرید و فروش می شوند. پس برای خرید طلا، نیاز نیست خود را به زحمت انداخته و به طلا فروشی محل زندگی خود مراجعه فرمایید. شما می توانید همین کار را از طریق سایت خرید طلا آنلاین هم انجام دهید. البته ابتدا باید خوب جستجو کرده و پس از پیدا کردن بهترین طلافروشی آنلاین، طلای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

  • بعد از دریافت اعتبار، مشتری به مدت یک‌ماه فرصت مصرف اعتبار تخصیصی از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارد.
  • هر روز هم قیمت همه ی اجناس و امکانات بیش تر و بیش تر می شود.
  • با تولید بدون واسطه جواهرات قیمت ها حداقل ۳۰ درصد کمتر از گالری های مشابه است.
  • با خرید اقساطی طلا می توانید به مقدار کم پس انداز زیادی را پس از مدتی برای خودتان داشته باشید.
  • فروشگاه طلاکده فعالیت مجازی خود را در سال 1398 آغاز نمود.
  • بدیهی است این شرکت به منظور تسهیل فرآیند ارائه خدمات علاوه بر فعالیت حضوری، بستر استفاده از خدمات فضای مجازی اعم از سایت و شبکه مختلف اجتماعی را فراهم نموده است.