شهر وان ترکیه و مراکز خرید ️ نکس

اگر کمی سخت‌ گیرانه نگاه کنیم، تنها مشکل van avm این است که از هتل‌های شهر وان اندکی دور است که البته به‌راحتی می‌توان با یک تاکسی به آنجا رسید. مرکز خرید وان آ.و.م تجربه‌ منحصر‌ به‌ فرد بعدی در خرید کردنه، هرچه از یک مرکز خرید می‌ خواین از بین تمام مراکز خرید معروف وان ترکیه وان ای‌‌وی‌ام van avm شهرت باورنکردنی داره. این مجموعه شامل سه‌ طبقه مرکز خرید به‌ علاوه یک طبقه دارای کافی‌ شاپ، سینما، فودکورت و محل بازی بهترین مراکز خرید وان کودکان هستش. AVM وان در تیر ماه سال 1393 با هزینه‌ای معادل 50 میلیون دلار ساخته شد.

البته این به آن معنا نیست که فروشندگان این مجتمع اجناس ترک را نداشته باشند. تورکاواز وان از نظر قیمت و تنوع پوشاک هم مانند بقیه مراکز خرید این شهر مقرون به صرفه و متنوع است. در این مرکز خرید نیز مکانی برای استراحت شما تعبیه شده که می‌توانید با رفتن به کافه موجود در مجتمع قهوه ترکی بنوشید و انرژی دوباره‌ای بگیرید. ناگفته نماند تورکاواز به یک سینما مجهز شده که می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد. تورکوز مال در میان مراکز خرید وان به فضای صمیمی و خانوادگی‌اش شهرت دارد. سالن سینما و زمین بولینگ دارد ولی یکی از جذابیت‌های این مرکز، همین زمین بولینگ آن است.

لیست رستوران ها و کافه ها در شهر وان

ميخواستم بدونم شهر وان واسه كريسمس حال و هواى كريسمس رو داره يا نه.؟ يعنى توى خيابون و مراكز خريد اون حس و حال رو كه استانبول بهتون ميده توى كريسمس، وان هم اونجوريه.؟ و اين كه برندهاى پوشاك offer كريسمس هم دارند.؟ ممنون. 6- در مورد اجناس برندهای معروف باید بدانید که عموما قیمت آنها در وان از قیمت تمام شده آنها در تهران کمتر درمی‌آید. 3- برای خرید عمده بهتر است از پاسپورت افرادی استفاده کنید که مطمئن هستید قصد سفر مجدد به ترکیه را ندارند.

  • از نظر قیمت نیز بستگی به برند و لوازمی دارد که مد نظر شماست اگر دقیق تر بگویید قیمت دقیق و مقایسه ای در اختیار شما قرار می دهم.
  • هستند که اغلب اجناس لوکس و برند مانند شعبات فروشگاه برشکا و… در آن‌ها قرار دارند، اما این شهر دارای مراکز خرید و بازارهای کمتر شناخته‌ شده‌ای هم هست که قیمت مناسب‌تری دارند.
  • تمام برندهای ترک و بسیاری از برندهای جهانی در شهر وان فروشگاه دارند.
  • متاسفانه در اسفند ماه تخفیف سراسری تعریف نشده و تا فروردین تخفیف همگانی نیست اما شهرهایی مثل وان و استانبول همواره بعضی از برندها تخفیف دارند اما توقع تخفیف زیاد نداشته باشید.
وجود یک سینما نیز از دیگر ویژگی های مجتمع تورکاواز به شمار می رود. این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. همچنین هایپر مارکت کارفور Carrefour ، فروشگاه لوازم الکترونیک و دیجیتال توکنسا Teknosa، عینک فروشی های اپمر Opmar Optik و آتاسان Atasun Optik، و فروشگاه سیم کارت ترکسل Turkcell برای رفع همه نیازهای شما در دسترس هستن. یکی از نکات مثبت خرید از این مجموعه اینه که مطمئن خواهید بود کالای اصل و باکیفیت خریداری می‌کنین، پس نگران قیمت‌ها نباشین. تمامی حقوق این سایت متعلق به تور، تور ارزان – آذربال می باشد.

اگر مسافران و خریداران در پیدا کردن مکان این مرکز خرید دچار مشکل شدند؛ می‌توانند از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل مپ و برنامه‌هایی که در گوگل پلی وجود دارند استفاده کنند. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۵ ساخته و افتتاح شده و همچنین دارای ۳۰ هزار متر مربع وسعت است. به علاوه این مرکز خرید پنج طبقه بودخ و همچنین دو طبقه در زیرزمین دارد که در این طبقات بیش از ۹۰ برند معروف در فروشگاه های مختلف به فروش می‌رسند. این فروشگاه به قدری معروف است که از شهرهای اطراف و از کشورهای اطراف ترکیه برای خرید لباس‌ها و پوشاک‌های برند به شهر وان سفر می‌کنند.

آتایوس سیلور وان

فروشگاه های برندهای ترکیه ای همچون انگلیش هوم English Home، برناردو Bernardo، کاراجا Karaca، مادام کوکو Madame Coco و وایت اند بیگ White & Beige در شهر وان وچود داره. از اونجایی که وقت زیادی از مسافران در سفرهای خارجی صرف خرید سوغاتی و بازدید از مراکز خرید این مقاصد گردشگری میشه، پس باید این مراکز خرید رو بشناسین و بنا به نیازتون انتخابشون کنین. شهر وان پر از مراکز خرید بزرگ هستش و به نسبت جمعیت و مساحت این تعداد مراکز خرید تعجب برانگیزه. این مرکز خرید وان ای وی ام وان هست که خیلی از برندها رو داره. رها جان این چهارتا مراکز خریدی که در این مطلب اوردیم از کامل‌ترین مراکز خرید وان هست.

شهر وان ترکیه و مراکز خرید ️ نکس