راهنمای خرید بهترین کیبوردهای گیمینگ گام اول خرید نقد و بررسی کالا

راهنمای خرید بهترین کیبوردهای گیمینگ گام اول خرید نقد و بررسی کالا

حافظه داخلی دستگاه هم از نوع SSD بوده و ظرفیت بسیار عالی ۱ ترابایتی را در ادامه مطلب در این مقاله اختیار شما می‌گذارد. البته یک حافظه SSD هم داریم که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی می‌توانید از آن بهره ببرید. حافظه کش پردازنده هم روی ۴ مگابایت قرار دارد که برای این رده از قیمت طبیعی و قابل قبول است. حافظه رم دستگاه ۸ گیگابایتی است و گزینه‌ای بسیار عالی برای تامین سرعت و کارایی لپ تاپ خواهد بود.

شما می‌توانید از پورت نسل جدید USB-C برای شارژ سریع‌تر، انتقال اطلاعات با سرعت بالا و همچنین خروجی تصویر استفاده کنید. کیبورد هم دارای نور پس زمینه بوده و امکان کار با دستگاه را در شرایط تاریکی فراهم می‌کند. این محصول از پردازنده سری Core i3 استفاده می‌کند که توسط اینتل طراحی شده است. این پردازنده قادر است که فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز را در حالت پایه فراهم کرده و به حد ۴.۱ گیگاهرتز هم در حالت توربو دست پیدا کند. حافظه کش کنار آن هم ۴ مگابایتی است که این پردازنده را قادر می‌سازد فایل‌هایی را در حافظه موقت نگه داشته و سریعا وارد بخش پردازش کند. حافظه داخلی ترکیبی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD و ۱ ترابایتی از نوع HDD را شاهد هستیم که برای ذخیره‌سازی فایل‌های بیشتر و برخورداری از سرعت اجرای برنامه‌ها کاربرد دارند.

  • این دوره، شامل همه مواردی است که برای تولید موسیقی درFL Studioنیاز دارید.
  • از پردازنده گرافیکی قدرتمند Nvidia GeForce GTX 2070 بهره می‌برد، حافظه 256 SSDدارد و می‌توان آن را تا 1 ترابایت SSD هم ارتقاء داد.
  • بدنه لپ تاپ هم نسبتا باریک و سبک طراحی شده است و توان سخت افزاری قابل قبولی را می‌تواند برای شما تامین کند.
  • از AutoCad تا SolidWork، از Blender تا Maya در این لیست لپ‌تاپ‌هایی داریم که بتوانید هر برنامه‌ای که می‌خواهید را به راحتی با آن‌ها اجرا کنید.
  • دقت داشته باشید کولر انتخابی باید با گرما و مصرف پردازنده شما تناسب داشته باشد.

همچنین به ارتفاع کولر و عدم تداخل با قطعاتی چون ماژول های حافظه رم توجه کنید. در مورد کیت‌های حافظه رم جدیدتر DDR5 حتی سعی کنید یک کیت حافظه با تایمینگ مناسب خریداری کنید. دقت داشته باشید سرعت حافظه رم در برخی استفاده ها چون گیمینگ چندان اثر ملموسی ندارد و در عوض حجم بالاتر بهتر است. کاربری کامپیوتر می‌تواند عمومی، خانگی، کاری، کافی نت، ورک استیشن تخصصی، گرافیکی، محاسباتی، سرور و نظیر آنها باشد.

ام اس آی، ایسوس، گیگابایت، ازراک، الیت گروپ، بایوستار، کالرفول و EVGA همگی جزء برندهای معتبر مادربرد هستند. در صورتی که استفاده اصلی تان گیمینگ است، سراغ سیستم پیشنهادی بعدی بروید. بسته به بودجه شما ممکن است بتوانید یک کامپیوتر رده پایین، میان رده یا رده بالا برای همین استفاده خریداری کنید.

معرفی و ویژگی‌های فنی 7 لپ تاپ مناسب عکاسی

برای سیستم‌های گیمینگ میان رده پردازنده 6 هسته‌ای (حداقل 4 هسته‌ای)، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالا 8 هسته‌ای و برای بازی‌های جهان باز سنگین با قطعات رده بالا پردازنده 10 تا 16 هسته‌ای توصیه می‌شود. حداقل بودجه لازم برای خرید یک کامپیوتر میان رده حدود 25 تا 30 میلیون تومان است. ردیف‌های شامل دو یا چند قطعه‌ی پیشنهادی به این معناست که می‌توانید یکی از آن‌ها را به دلخواه یا با توجه به موجودی بازار و بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

ایسوس

زمانی که این قابلیت را روشن کنید صفحه لاک اسکرین شما هر بار که گوشی را روشن کنید تصویری جدید به شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در تنظیمات انتخاب کنید که این تصاویر از چه دسته بندی‌هایی باشند تا بیشترین تطابق با سلیقه شخصی شما اتفاق بیفتد. از آنجایی که هر روز با گوشی‌های خود سر و کار داریم معمولا کاربران به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند به گوشی تنوع ببخشند. یکی از بهترین راه‌ها در گوشی‌های سامسونگ روشن کردن همین قابلیت داینامیک والپیپر است. نمایشگر گوشی‌های هوشمند بسیار بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و گوشی‌های میانرده و پرچمدار سامسونگ حالا نمایشگرهایی ۶.۵ تا ۶.۹ اینچی دارند. این مورد باعث شده تا دیگر نتوانیم با یک دست با گوشی‌های خود کار کنیم، در صورتی که در برخی مواقع نیاز داریم که کاری را تنها با کمک یک دست انجام دهیم.

درباره فروشگاه اینترنتی هدف

از ویژگی‌های آن می‌توان به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 Max-Q با VRAM 6 گیگابایتی، پردازنده اصلی 7 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اینتل، رم 16 گیگابایتی به همراه حافظه یک ترابایتی HDD اشاره کرد. اگر مایل باشید می‌توانید خودتان یک حافظه SSD هم برای عملکرد بهتر روی آن نصب کنید. این لپ تاپ زیبا علاوه بر طراحی ظاهری، از مشخصات فنی جذابی چون پردازنده نسل دهم اینتل، 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD، پردازنده گرافیکی با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی و نمایشگر Full HD بهره می‌برد. با کمی هزینه بیشتر می‌توانید نسبت به مدل قبلی، دستگاه قوی‌تری خریداری کنید که از پردازنده نسل هشتم Core i7 اینتل یا AMD Ryzen بهره می‌برند.