دکوراسیون طلا فروشی – ۵ ایده طراحی که نباید از دست دهید

به خاطر اینکه این پروژهها کمی دشوار محسوب میشود و برای طراحی آن باید پروژههای زیادی طی شود تا به نتیجه قابل قبولی برسد از طراحان داخلی مجرب و باسابقه برای طراحی این فضا استفاده میکنند. از این رو باید به امنیت، ورود و خروج افراد توجه زیادی شود. از این رو منابع نور را متعدد انتخاب کنید و از تجمع نور در یک نقطه جلوگیری کنید. از نورهای متحرک میتوانید جهت جذابتر نشان دادن کف چین ویترین و درون فضای فروشگاه استفاده کنید و باعث جلب توجه اشخاص شوید که این مورد حواس فرد را به خودش معطوف نماید و باعث شود که مشتری به سمت مغازه جهت خرید طلا گام بردارد.

دکوراسیون طلا فروشی اما در مورد نور بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که فضا و ابعاد فروشگاه شما بسیار اهمیت دارد. شما باید نقاط پراهمیت فروشگاه را شناخته و به خوبی روی دکوارسیون آن ها تمرکز کنید. در طلای دست دوم، این قسمت ها در مقایسه با بخش های دیگر کمتر براق اند و به خاطر استفاده هایی که از طلا شده، خش هایی هم در این بخش ها دیده می شود. از نظر مکانی باید در جایی قرار بگیرد که تسلط و دید کافی به ویترین بیرونی داشته باشد که فروشنده بتواند به راحتی طلای انتخابی را به مشتری بدهد.

کلیۀ طلا فروشیها برای نمایش طلا و جواهرات خود نیاز به محیطی امن و در عین حال زیبا و جذاب طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی دارند. ویترین طلا فروشیها دقیقاً تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلاها در معرض نمایش قرار می گیرد. نحوه چینش طلا و جواهرات چگونه باشد ؟ اجرای دکور می تواند با مشورت با یک طراح دکور حرفه ای صورت گیرد و همچنین شما می توانید طرح و ایده اصلی را خود بدهید و در مورد جزئیات و نحوه اجرای کار از متخصصین این کار کمک بگیرید.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

این که مکان پیشخوان طلا فروشی چطور باید باشد نیز نکته مهمی است و پیشخوان طلا فروشی در دکور طلا فروشی کوچک باید در بخشی از فروشگاه قرار داشته باشد که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن نظارت و کنترل داشته باشد. در این مطلب با راهنمایی دکوراسیون پریسا فرزادی به بررسی بخشی از چالش های طراحی داخلی برای یک مغازه طلافروشی لوکس خواهد پرداخت. در ایجاد دکوراسیون مغازه اگر به خوبی با تمام اجزای کار آشنا باشیم و تمام فاکتورها را رد ان لحاظ کنیم به نظر میرسد می توان به نتیجه نهایی امیدوار بود. با افتخار اعلام می داریم که شرکت دکوراسیون داخلی دکور ایرانی با وجود کادری مجرب و حرفه ای و ده ها نمونه کار موفق در زمینه انواع دکوراسیون مغازه اماده ارائه آخرین و به روز ترین طرح های خود در این زمینه می باشد.ما همیشه سعی کرده ایم تا برای هر مغازه که می خواهیم دکور طراحی کنیم ابتدا تمام خواسته های صاحب مغازه را در نظر گرفته و سپس با توجه به نوع کالایی که قرار است رد آنجا عرضه شود و همچنین فاکتورهایی از قبیل نوع مراجعه کنندگان و سطح طبقاتی انها و همچنین موقعیت جغرافیایی مغازه که در ان واقع شده است بهترین و زیباترین دکور ممکن را خلق نماییم.

این شرکت با تجربه بسیاری که دارد این اطمینان را به شما می دهد تا سایتی با کیفیت و با قابلیت پیشرفت و افزایش رتبه در موتور های جستجو برای شما طراحی کرده و شما را در زمینه شغلیتان به سود برساند. مهمترین عناصری که در طراحی داخلی مطب باید به بیننده القا شود؛ احساس امنیت و آرامش خاطر است. زمانی که دربارهی طراحی دکوراسیون داخلی صحبت میکنیم؛ مهمترین مسئلهای که باید در نظر داشته باشیم انتخاب بستر و زمینهی مناست برای طراحی است. در این مقاله از وب سایت گروه طراحی و معماری کامیار معروف زاده به بررسی مراحل طراحی طلا فروشی پرداختیم.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی دکوراسیون مغازه تنها به ویترین ان ختم نمی شود و همانطور که به دکوراسیون داخلی رستوران توجه می کنیم محیط یک مغازه هم باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و می توان ویترین را قدم اول معرفی کرد و د رمحله بعد که به عنوان قدم دوم محسوب می شود محیط درون خود مغازه است.باید هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در زمانیکه درون این محیط هستند کاملا احساس آرامش و راحتی نمایند. چیدمان مبلمان در فضای باز و همچنین استفاده از سرسبزی و بوتههای زیبا در کنار آنها، میتواند از پرطرفدارترین طراحیها محسوب شود. 6. استفاده از مبلمان راحتی و همچنین نصب تابلوهای زیبا و جذاب و نصب نمایشگرهای nv در مغازه از موارد تاثیرگذار دیگر در هزینه طراحی داخلی طلافروشی به حساب میآید. اشخاصی که میخواهند با انعقاد نمونه قرارداد مشارکت در طلا فروشی اقدام به راهاندازی مغازه یا گالری طلا نمایند، باید مراحل مربوط به این کار مانند أخذ مجوزهای لازم و تهیه مکان مناسب را بهترتیب پشت سر بگذارند و انجام دهند.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

افرادی که این محیط را طراحی میکنند باید دقت داشته باشند که طلا با سایر اقلام متفاوت است یعنی به گونهای نیست که مشتری چیزی را بخواهد و فروشنده در اختیارش بگذارد بلکه باید طراحی این قسمت به صورتی باشد که افراد طلای مورد نظر خودشان را از ویترین شیشهای مشاهده کنند و مدلهای انتخابی خود را در نظر بگیرد و زمانی که به طور قطعی قصد خرید داشت آن را به فروشنده نشان داده و از فروشنده بخواهد که آن جنس را در اختیارش قرار دهد. البته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ صحیح و مناسب برای این محیط که فضای دورتادور دیوارها، سقف و ویترین را شامل میشود باید با در نظر گرفتن نکات خاصی صورت بگیرد تا فضایی زیبا و همینطور استاندارد را ایجاد نماید. به عنوان مثال به رنگهایی که برای مغازه استفاده میکنید توجه کنید سعی کنید با نورپردازی صحیح و اصولی باعث بهتر دیده شدن محصولات که قصد فروش آنها را دارید بشوید؛ مواردی از این قبیل دست به دست هم میدهند تا فروش محصولاتتان را بالا ببرید.

در بازسازی طلا فروشی طراحی کف و سقف و دیوارها دارای اهمیت یکسانی است. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. همچنین امنیت محصولات نیز داری اهمیت به سزایی است. نحوه ی چینش: نحوه ی چیدمان کالکشن های جواهرات و طلا جات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا مشتریان که بیشتر بانوان هستند و به این مسائل اهمیت زیادی می دهند، با مشاهده ویترین طلافروشی درباره کلیت جواهرات موجود در مغازه داوری بیشتری می کنند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر تولیدکنندگان این محصولات برای چسبندگی بیشتر این لایهها به یکدیگر از (PVB) استفاده میکنند که این امر سبب میشود تا در زمان ضربه و یا شکسته شدن شیشهها بدون تفکیک از یکدیگر تنها در محل خود خرد شوند. شما به کمک رنگ میتوانید محصولات خود را بهتر نشان دهید. میزان بالای جذب مشتری به داخل مغازه طلا فروشی می تواند به فروش بالاتر مغازه بیانجامد. ترکیب باکس های سقف، فروشگاه را از حالت عادی خارج کرده است و حس متفاوتی نسبت به سقف های معمولی که با کناف ساخته می شود را می دهد. اصلیترین رکن و حیاتیترین مسئله برای فروشگاه طلا فروشی امنیت آن است زیرا طلا یک وسیله یبا ارزش و تجملاتی محسوب میشود و نباید آن را مثل سایر اجناس در ویترین سادهای قرار داد. این دوربینهای امنیتی بیست و چهار ساعته ضبط میکنند و بازدارندهترین عامل محسوب میشوند زیرا اشخاص سارق با دیدن دوربینهای امنیتی فکر سرقت از آن محیط را سرشان بیرون میکند.

مانند طلافروشی که بیشتر طراحان داخلی سعی می کنند از رنگ های خنثی و یا طلایی برای دکوراسیون خود و همچنین طراحی لوگو استفاده نمایند. دکور مغازه طلا فروشی و طراحی آن مانند مغازه بوتیک و لباس فروشی، مشتریان عمده اش را خانم ها تشکیل می دهند و از این رو باید در هنگام طراحی و دیزاین دکور داخلی و ویترین آن؛ به سلیقه و روحیه خانم ها توجه نمود. ویترین مغازه ها اولین قسمتی است که مشتری ها با ان رو به رو میشود. شاید در بسیاری از مغازه ها شاهد به کارگیری از این تکنیک قدیمی باشیم. این دقیقا همان روشی است که در کشورهای پیشرفته اهمیت زیادی داشته و بسیار به آن توجه میشود. در طراحی دکوراسیون طلا فروشی باید به انتخاب اسباب موردنیاز توجه زیادی داشته باشید. طراحی این محیط باید به صورتی باشد که بین رنگ انتخابی برای کاغذ دیواری یا رنگ دیوارها با رنگ لوازم تزیینی و دکوری برای محیط هارمونی ایجاد شود.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن

اگر نورپردازی برای دیزاین محیط و همچنین برای ویترین، تابش نور طبق اصول و با خلاقیت صورت بگیرد سبب میشود تا مشتریان بتوانند بهتر بر روی انتخاب طلای موردنظرشان تمرکز کنند و بهترین خرید را تجربه نمایند. برای طراحی یک فروشگاه طلا فروشی لازم است به نکات و مسائل مهمی توجه کنید تا طراحی خوبی و مطابق با اصول استاندارد داشته باشید. استفاده از متریال های خوش ساخت و همچنین متناسب با فضا، یکی از مهم ترین اصول طراحی می باشد. این نکته آنقدر اهمیت دارد که حتی طلا فروشیهایی که محصولات خودشان را به صورت اینترنتی به فروش میرسانند هم وبسایتی طراحی میکنند که بسیار جذاب بوده همچنین در ساخت آن بسیار حساسیت به خرج میدهند و سعی میکنند ظاهر زیبایی را به وجود بیاورند. مشتریانی که اغلب از این مغازه ها و طلا فروشی ها دیدن می کنند، معمولا افرادی هستند که شیک بودن فضا برای آن ها اهمیت دارد و این کار باعث اطمینان آن ها به مغازه شما می شود.

دکور مغازه طلا فروشی

از طراح بخواهید تا در این مورد بیشترین دقت را به خرج بدهد و طرح های خود را ارائه دهد. جدیدترین سرویسهای طلا که با طرح اسلیمی یا سایر تزئینات نظیر نگین، از یاقوت، برلیان به کار رفتهاند در سایت های طراحی شده ما برای مشتریان قرار گرفتهاند تا افراد با فراغ بال طیف وسیعی از انواع جواهرات طلا را انتخاب و برای هدیه خریداری کنند. وقتی کار را به کاردان بسپارید می توانید از حداقل ترین ها بهترین نتیجه را بگیرید. شما نیز اگر از جمله افرادی هستید که مایلید دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نوسازی شود، می توانید از ما کمک بگیرید. بنابراین برای طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید به این نکته نیز توجه ویژه ای بکنید که باید ویترین کوچکی که دارای ضخامت شیشه ای بالاتری نسبت به سایر شیشه هایی که درآن فروشگاه وجود دارند، داشته باشد تا جواهراتی که دارای ارزش و قیمت بالاتری نسبت به سایر جواهرات هستند در آن جا نگاه داشته شوند و امنیت جواهر فروشی شما بیش از پیش بالا تر رود.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

اما بنظر ما بهتر است شما خودتان ایده اصلی را بدهید؛ زیرا قرار است خودتان در این مغازه کار کنید و حسی که شما نسبت به مغازه خود دارید، از هر چیزی مهم تر خواهد بود. تمیز کاری مغازه برای شما کاری لذت بخش خواهد بود. ویترین جلوی مغازه که معمولا به وسیله شیشه های ضد ضربه و مستحکم از فضای بیرون مرز بندی شده اند، نمایانگر جدیدترین محصولات فروشگاه می باشند و بایستی از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد تا طلا و جواهرات به تفکیک دسته بندی انگشتر، گردن بند و غیره در آن با ترتیب قرار بگیرند. اگر شما میخواهید در حین فروش بسیار بالا امنیت فروشگاه خود را تامین کنید به بازسازی طلا فروشی خود توسط متخصصان این امر نیازمند هستید. از دیگر مزیت های MDF این است که انواع روکش های متنوع به آسانی بر روی این ورق ها متصل می گردد و همین امر سبب گردیده که آن را به صورت چوب طبیعی در آورد و طراحی ویترین زیبا شود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. فروشگاه های طلا و جواهرات، فضاهایی پر از شیشه و نور و اشیاء براق و دیدنی هستند که ناخودآگاه، نظر هر کسی را به درخشندگی خود جلب می کنند. طراحی دکوراسیون مغازه یکی از مباحث پیچیده و تخصصی است که نیاز به مهارت، استعداد و توانایی بسیاری دارد. دکوراسیون داخلی مغازه متفاوت و منحصر به فرد یکی از عوامل مهم در افزایش فروش محصول است. تولیدکنندگان و سازندگان سرامیک، این متریال را که می تواند یکی از مصالح کاربردی در کف مغازه ها به شمار آید را به درجه های یک و دو دسته بندی می کنند که اختلاف موجود در آن ها در فرآوری و تولید است.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

مطمئنا همیشه طراحی دکوراسیون فروشگاه ها توجه شما را برای ورود به یک مغازه جلب کرده است. در صورتی که طراحان داخلی مایلند برای ساخت ورودی های طلافروشی شیشه به کار ببرند، باید امنیت این مکان را اولویت نخست خود قرار دهند. ساخت ظاهری زیبا از فروشگاه باعث جلب توجه عابران پیاده و افزایش اعتبار طلافروشی میشود. ظاهر دکوراسیون طلافروشی اولین تجربهای است که مشتریان از فروشگاه بهدست میآورند. در این بخش، طراحان داخلی باید برای جلب توجه و نظر مشتریان در طراحی داخلی طلا فروشی کار کنند. رنگ، کاغذ دیواری یا دیوارپوش را بهتر است طوری انتخاب کرد که جواهرها بیشتر جلوه کنند. انسان امروزی، با تمام فشارهای کاری و غیره، به دنبال بهانه ای برای آرامش بیشتر است و یکی از این عوامل میتواند محیط زیبا باشد.برای خلق یک محیط دلچسب، چه در خانه و چه در محل کار، نیاز به صرف هزینه بالا نیست. در ضمن، به کار بردن نور مخفی در ویترین ها هم می تواند جلوه خوبی به فضا بدهد.