دریچه هوا تهویه مارکت

دریچه تنظیم هوا بطور عمده از سه جنس فلزی،چوبی و پلاستیکی تولید می شود.بیشترین مدل های تولیدی برای دریچه تنظیم هوا از جنس فلز با دو زیرمجموعه از ورق آلومینیوم و ورق روغنی است. دریچه های توزیع هوا دیواری معمولاً در محل خروجی کانال‌ها نصب می‌گردند. این دریچه ها تیغه‌های افقی و عمودی دارند که با تنظیم آن‌ها میزان ورود جریان هوا و توزیع آن در فضا کنترل خواهد شد. به طور کلی جهت جریان هوا در تابستان رو به پایین و در زمستان رو به بالا است.

دریچه هوا تهویه مارکت

همچنین بهتر است بدانید که نام دیگری که برای دریچه تهویه در این صنعت نام گذاری کرده‌ اند، دیفیوز است. در واقع اهداف اصلی از خرید این وسیله پرکاربرد، می‌ تواند هدایت هوای تازه در جهت مورد نظر، تهویه کامل فضا‌های سر بسته، افزایش قابل توجه سرعت هوای ورودی به محل و کاهش صدا باشد. انواع دریچه ها با کاربردهای مختلف مانند دریچه تامین هوا و دریچه هواکش ساختمان و… اغلب به صورت سفارشی تولید میشود.

دریچه تامین هوا

لازم به ذکر است دریچه تنظیم هوا ی مشبک را هم می توان بصورت مستقل و هم بصورت ترکیبی در سقف های کاذب و تایلی مورد استفاده قرار داد. دریچه تنظیم هوای اسلوت باعث خروج هوا بصورت متعادل و تعدیل شده از سقف می گردد. دریچه تنظیم هوا ی خطی اسلوت نیز بصورت بادمپر و بدون دمپر قابل تولید و عرضه می باشد.

چ- دریچه هوای تازه خطی کله قندی آلومینیومی با توری:

در صورتی که روی دریچه تعدادی تیغه‌های افقی یا عمودی متحرک موجود باشد با توجه به اینکه این تیغه ها قابل تنظیم هستند؛ جهت جریان و فشار استاتیک هوایی که از دریچه خارج می‌شود قابل کنترل است. در ضمن این تیغه ها را می‌توان با دست یا آچار مخصوص به آسانی تنظیم کرد. دریچه هوا طرح قدیم آلومینیومی متشکل از فریم با تیغه و دمپر می باشد.

پ-دریچه هوا ی آلومینیومی سقفی:

بصورتِ طولی در جلوی پلنیوم باکس های هوا که در سقف نصب شده اند، هوای داخلِ باکس های هوا را به محیط هدایت می دریچه هوا کنند. سقفی است.این مدل، باعث خروجِ هوا از یک،دو،سه یا جهت از دهانه انشعاب هوا می گردد. این دریچه ها به دلیل دارا بودن اصطکاک کم در برخورد با جریان هوا، دارای خروجی حداکثر در شدت جریان میباشند .

  • سطوح این دریچه هوا را میتوان با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داد .
  • توجه به طول پرتاب نیز دارای اهمیت زیادی در انتخاب نوع دریچه است.
  • همراه ما باشید تا با استفاده از این نکات بهترین و مناسبترین کانال هوا و دریچه هوای موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • انواع دریچه هوا کاربردهای متنوعی دارد و بر این اساس در شکل‌‌‌‌‌ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.