دریچه خطی اسلوت RMS

البته در این حالت دریچه اسلوت قوس دار امکان ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی دریچه اسلوت را نخواهد داشت. همچنین دریچه اسلات این قابلیت را دارد که در هر زاویه ای از کُنج پلان داخلی نصب شود. دریچه خطی دو اسلوت بدون دمپر به واسطه قابلیت استفاده در طول زیاد ظرفیت قابل توجهی در حجم هوادهی و یکنواختی توزیع هوا در محیط تحت تهویه را دارند. به دلیل شکل و ظاهر دکوراتیو و قابلیت اجرا بصورت شکل‌های مختلف هندسی هماهنگ با محیط، این دریچه مورد استقبال زیاد از سوی مهندسین معمار قرار گرفته است.

  • دریچه هوای خطی صفر درجه یا تیغه باریک جهت عبور، رفت و برگشت هوا بسیار مناسب بوده و هر چه طول آن بیشتر باشد به شیک بودن آن خواهد افزود.
  • حداکثر استاندارد تعداد شیار در دریچه هوای اسلات عدد 10 بوده و جهت بهبود پخش جریان هوا نیز می‌توان از دمپر هوا با آلیاژ آلومینیوم اکسترود نیز بهره برد.
  • در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه هوای خطی ارزان، استاندارد و با کیفیت هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه سان باشید.
  • جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشتِ دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنسِ این دمپر از نوعِ آلومینیومِ آکسترود شده می باشد.
در صورتی که پره‌های متحرک برای دریچه هوای خطی در نظر گرفته شده باشد؛ مصرف‌کنندگان با تغییر سمت و سوی آن امکان هدایت مسیر پرتابی باد را خواهند داشت. دریچه‌های که در انتهای سیستم توزیع، تهویه، سرما و گرما شکبه هوا قرار گرفته و وظیفه پخش هوای یک-دست را بر عهده دارند را دریچه هوا گویند. دریچه‌های هوای خطی با شمایل ظاهری خطی ممتد و ادامه‌دار خود این نام را به خود اختصاص داده و معماران از آن‌ها در ساختمان‌سازی به خوبی کمک خواهند گرفت. دریچه اسلات تهویه ساندر واقع با قرارگیری دو قاب اصلی در دو سمت دریچه ساختار بدنه ایجاد شده و سپس با اضافه شدن هر شیار در این دو شاهد ایجاد مدل جدیدی از دریچه اسلوت خواهید بود. به طور مثال با قرارگیری یک شیار در بین بدنه اصلی منجر به تولید دریچه دو اسلات شده و با افزایش شیارها مدل دریچه اسلات تغییر خواهد کرد. دریچه‌های اسلات بر اساس متراژ، اندازه و جنس آلیاژ دارای قیمت تمام شده مشخصی خواهند بود.

در واقع میتوان گفت استفاده از این دریچه ها بعنوان یک گزینه دکوراتیو در طراحی های مدرن ساختمانی، به شکلی ویژه در نظر گرفته شده است. دریچه اسلوت یا همان دریچه اسلوت متری که در ساختار سیستم تهویه باستان، هم میتوان برای نفحه کانال و هم میتوان برای جذب هوای برگشت، میتواند استفاده شود. دریچه ها طوری ساخته میشود که هوا را بصورت بسیار اثر بخش ، هم به صورت نفحه و هم به صورت جذب داخل همان محیط وارد یا خارج میکند. دریچه های اسلوت خطی با عرض 2 تا 8 لاین قابل تولید می باشدکه حدودفاصله ها 3.5 سانتی متر می باشد. همچنین متریال مورد استفاده در این دریچه ها آلومینیومی می باشد و برای دمپرهای پشت گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از متریال آلومینیوم در تمام قطعات بدنه، شیار و حتی دمپر هوا به افزایش طول عمر دریچه هوای اسلات در مناطق شمالی و جنوبی کشور کمک خواهد کرد.

در واقع استفاده از پلنیوم باکس در پشت دریچه اسلوت به دلیل توزیع هر چه یکتواخت تر هوای عبوری از دریچه می باشد. دریچه خطی اسلوت گزینه خوبی برای کُنج ها (به شکل دیواری یا سقفی) می باشد و با زاویه دلخواه طراحی و تولید می شود. جهت استفاده از دریچه هوای خطی در مناطق مرطوب مثل شمال و جنوب کشور می‌توانید از دریچه هوای ساخته شده با متریال‌های آلومینیوم و پلاستیک بهره ببرید. با انجام این کار شاهد افزایش طول عمر و ماندگاری بالا دریچه هوای خطی مصرفی در ساختمان خود خواهید شد.

این دریچه ها دارای حداکثر ارتفاع جهت هوادهی تا 5 متر و محل نصب آنها در داخل دیوار و با پیشانی سقف کاذب و سقف ها می باشد. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. این دریچه دارای ظاهر زیبایی می باشد ، به همین دلیل شما می توانید از آن در سالن ها یا مکان هایی که زیبایی در آن ها مهم است استفاده کنید . با این کار هم زیبایی مکان حفظ می گردد و هم تهویه آن به خوبی انجام می پزیرد .

در صورتی که این مدل از دریچه هوا را به‌شکل مستقیم از مراکز تولید شده خریداری نمایید؛ به‌طور قطع قیمت ارزان‌تر و با کیفیت‌تری از دریچه اسلات را تهیه خواهید نمود. تهران شهرهای حومه تهران با جمعیت بالا و متمرکز خود نیازمند تجهیزات خاص برای بنای ساختمان‌های شیک و بزرگ است. تامین سیستم هوارسانایی این مدل از واحدها باید توسط دریچه هوای اسلات صورت پذیرد. شخص یا اشخاصی که وظیفه تامین مالی ساخت یک ساختمان را بر عهده دارند، باید از فرصت‌های مناسب جهت کاهش هزینه‌ها استفاده نمایند. از باکسِ پلنیوم باکس به منظور تجمعِ مناسبِ هوا در پشت دریچه اسلوت استفاده می شود و به این طریق توزیع هوا در طول دریچه اسلوت بصورت یکنواخت و پیوسته انجام می پذیرد.

همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود. نصب دریچه اسلات برای اشخاصی با توان فنی مناسب این فعالیت تخصصی، بسیار آسان و بدون دغدغه خواهد بود. سیستم هوارسانی یک محیط داخلی بسیار حائز اهمیت بوده و افراد با تجربه در این زمینه باید به‌عنوان نصاب دریچه اسلوت استفاده شوند. به نحوی که در بعضی موارد از دریچه اسلوت تک خطی و در برخی دیگر از دریچه های اسلوت هشت خطی و یا حتی بیشتر استفاده می شود.

دریچه خطی 30 درجه

با توجه تنوع مدل‌های دریچه اسلوت بهتر است جهت استعلام قیمت دریچه اسلوت با شماره تلفن … تماس گرفته و یا مشخصات لیست زیر را به پیام‌رسان واتس‌آپ نماینده شرکت تهویه سان اعلام نمایید. پلنیوم باکس به‌عنوان رابطی میان دریچه هوای خطی و سیستم کانال هوا بوده و نقش مخزنی برای ذخیره جهت پخش بهتر جریان هوا بر عهده دارد. دریچه‌های هوا اسلوت با توجه به شکل ظاهری خود دارای انواع مختلفی خواهند بود.

دریچه خطی اسلوت RMS

امکان نصب بر روی پیشانی سقف کاذب، سقف گچی و دیوار موجب تهویه بهتر هوا در دریچه 90 درجه خطی شده و برای ساختمان‌های اداری و مسکونی بسیار مناسب است. با توجه به عدم‌ثبات قیمت متریال مصرفی تنها پس اعلام مشخصات ذکر شده امکان اعلام قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز وجود دارد. همچنین با حذف واسطه و خرید مستقیم شما از شرکت تولیدکننده تهویه سان شاهد ارائه قیمت منصفانه و دریافت محصول تولیدی با کیفیت خواهید بود. زیبایی خاص این دریچه در طراحی داخلی ساختمان تاثیر زیادی داشته و قابلیت همزمان از چند زاویه پرتاب هوا نیز از دیگر مزایای دریچه اسلات است. دریچه های اسلوت یا خطی را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد. نظر به اینکه زندگی روزمره بشر رو به پیشرفت و ترقی می‌باشد و در زمینه صنعت ساختمان.

دریچه های خطی اسلوت