خط دلیور بیس (deliver base) چیست و چطور آن را فعال کنیم؟

گاهی اوقات برای مشتریان پیامک ارسال می‌کنید و اس ام اس به آن‌ها نمی‌رسد ولی از پنل کاربری شما هزینه پیامک کم می‌شود. اگر تعداد پیامک‌ها کم باشد شاید خیلی به چشم نیاید ولی وقتی اس‌ام‌اس‌های زیادی را ارسال می‌کنید، ممکن است مبلغ قابل توجهی از حساب شما ،ر شود. آیا راهی وجود دارد که اگر پیامک به مخاطب نرسید از حساب‌تان هزینه پیامک کم نشود؟ راهکار استفاده از خط دلیور بیس (deliver base) است.

اما خطوطی که بازگشت هزینه را تنها براساس بلک لیست یا بسته بودن پیامک تبلیغاتی برمی‌گردانند، خطوط سند بیس محسوب می‌‌شوند. پیامک‌های ارسالی از طریق پنل اس ام اس به دلایل مختلفی از جمله در بلک لیست بودن شماره کاربر، خاموش بودن موبایل، در دسترس نبودن تلفن همراه و … ممکن است به دست مخاطب نرسد. در چنین شرایطی فعال ، خط دلیور بیس کمک زیادی در صرفه‌جویی هزینه بازاریابی پیامکی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با خط دلیور بیس و نحوه فعال‌سازی آن در ادامه با ما همراه باشید.

کدام اپراتورها دلیور بیس(deliver base) است؟

خطوطی که فقط در صورتی که مخاطب هدف، پیامک را دریافت کند هزینه آن را از پنل پیامکی ،ر کند و اگر اس ام اس به هر دلیلی به دست مخاطب نرسد هزینه ارسال پیامک را به شما باز می‌گرداند، خطوط دلیوربیس می‌باشند.

ملی‌پیامک نیز خطوط هدیه پنل خود را از خطوط دلیور بیس و با کیفیت به کاربران می‌دهد. می‌تو،د همین حالا به شماره 02163404 زنگ بزنید و از کارشناسان تخصصی ملی پیامک مشاوره رایگان دریافت کنید.




به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-a-deliver-base-line/

در سال‌های اخیر تنها اپراتوری که هزینه ارسال پیامک را بر مبنای خط دلیوربیس مح،ه می‌کرد اپراتور خط 2000 بود. اما به تازگی اپراتور خط 50001، خطوط 1000 و اپراتور خط 50004 نیز هزینه پیامک را برمبنای خطوط دلیور بیس مح،ه کرده و هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی و نرسیده به مخابرات را به حساب کاربری شما عودت می‌دهند.

آشنایی با کاربردهای خطوط دلیور بیس

ارسال پیامک در پنل‌های پیامکی از طریق خطوطی مجازی مانند 1000، 2000، 3000، و… انجام می‌گیرد. هر کدام از پیش شماره‌های گفته توسط شرکت‌‌های متفاوت ارائه می‌شود. بنابراین هر کدام قو،ن و هزینه‌های ارسال متفاوتی دارند. یکی از این شرایط  خط دلیور بیس یا deliver base بودن خط است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خطوط دلیور بیس بپردازیم.

خط دلیور بیس (deliver base) چیست و چطور آن را فعال کنیم؟

خط دلیور بیس (deliver base)استفاده از پنل پیامکی و خط دلیور بیس یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اطلاع‌رس، و ارتباط پایدار با مشتریان است، اما ازآنجایی‌که ممکن است به هر دلیلی پیامک تبلیغاتی به دست مشتری نرسد می‌تو،د با فعال ، خط دلیور بیس سامانه پیامکی ملی پیامک، در هزینه بازاریابی پیامکی خود صرفه‌جویی کنید.

سامانه پیامکی خطوطی با ویژگی دلیور بیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه این مقاله علاوه بر تعریف پنل اس‌ام‌اس، روش فعال ، خط deliver base را نیز توضیح می‌دهیم.

پنل اس ام اس چیست؟

نحوه فعال‌سازی خطوط با توجه به سامانه‌ای که از آن استفاده می‌کنید متفاوت است اما به هیچ ،وان کار سختی نیست. برای فعال‌سازی ابتدا به صفحه  تعرفه ثبت خطوط پیامکی در سایت ملی پیامک مراجعه کنید.

قبل از هر چیز باید بد،د که پنل اس ام اس یا پنل پیام کوتاه، نرم‌افزاری مبتنی بر وب است که به کاربران امکان ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس را می‌دهد. پنل پیامکی امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، پنل‌ها بانکِ شماره‌ دارند، به همین دلیل افرادی که از آن استفاده می‌کنند نیازی به جمع‌آوری شماره ندارند.

با استفاده از خط دلیور بیس شما تنها هزینه تبلیغاتی که به دست مشتری رسیده است را پرداخت می‌کنید.

خط دلیور بیس

صرفه جویی در بازاریابی پیامکی با فعال ، خط دلیور بیس

خطوط ارسال کننده پیامک از نطر دریافت هزینه هر پیامک به دسته دلیوربیس (deliver base) و سند بیس (send base) ت،یم می‌شوند.

خط دلیور بیس (deliver base) چیست؟

یکی از کاربردهای مهمی که برخی از پنل‌‌های اس ام اس در اختیار مخاطبان می‌گذارند قابلیت استفاده از خط دلیور بیس است. تصور کنید پس از ثبت‌نام در یکی از پنل‌‌های پیام‌ کوتاه، اقدام به ارسال پیامک به مخاطبان می‌کنید، ممکن است به دلایلی مانند خاموش بودن گوشی مخاطب، مسدود ، شماره‌های تبلیغاتی و بودن در بلک لیست، پیام برای او ارسال نشود. در این شرایط اگر از خط دلیور بیس (deliver base) استفاده کنید، هیچ پولی از حساب ،ر نمی‌شود و هزینه پیامک برگشت داده می‌شود.

خط دلیور بیس (deliver base)نحوه فعال‌سازی خط Deliver base

تأثیر زیاد پیامک‌ در برندینگ (برند سازی) را می‌توان مهم‌ترین مزیت پنل پیامکی دانست. طبیعتاً هر اندازه ،ب‌وکار خود را هدفمندتر تبلیغ کنید افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. مزیت بعدی امکان استفاده از بانکِ شماره‌های موجود در پنل است. عموماً سامانه‌های مختلف براساس پارامترهای گوناگون مانند سن، ،ت، شغل و مواردی از این قبیل شماره‌ها را دسته‌بندی می‌کنند تا کاربران راحت‌تر بتوانند مشتریانِ هدف را پیدا کنند. مواردی مانند عدم نیاز به سخت‌افزار، قابلیت دریافت پیامک و گزارش‌گیری نیز از مزایای پنل پیامکی محسوب می‌شود. خط دلیور بیس نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی است.

اکنون که با پنل‌ اس ام اس آشنا شدید شاید این سؤال پیش بیاید که مزایای استفاده از این پنل‌ها چیست؟

خط اختصاصی 2000 را تهیه کنید و بعد از فعال‌سازی خط، وارد سامانه پیامکی شوید با استفاده از خط 2000 برای مخاطبان پیامک بفرستید. خط deliver base علاوه بر بازگشت هزینه پیامک‌های نرسیده به گوشی (بازگشت هزینه بعد از 48 ساعت انجام می‌گیرد)، ویژگی‌های مانند قابلیت گزارش گرفتن و سرعت بالا در ارسال پیام را نیز دارد.

مزایای استفاده از پنل های پیامک