خط خدماتی چیست ؟

با سلام و احترام ، ثبت درخواست خدماتی کردن خطوط مجددا در سال 1401 فعال شده است. نحوه تکمیل تعهدنامه خطوط خدماتی چگونه است؟ برای خدماتی کردن خط بهتر است موارد زیز را رعایت نمایید تا روندخدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپرتور درخواست شما را برگشت میدهد و شما میبایست مشکلات و نواقص رابرطرف کنید و مجددا فرم تعهد را ارسال نمایید و این باعث از ذست رفتن زمان شما میشود . فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز هیچ مشکلی از این بابت نخواهند داشت و فقط باید با دانلود رایگان و نصب افزونه دیجیتس روی سایت وردپرسی از پنل اس ام اسی بهره ببرند. در نظر بگیرید که یک سایت در حال راه اندازی است و برای ارسال کد تایید با خط خدماتی اختصاصی 2 الی 3 ماه باید متتظر باشد! البته مورد دوم را باید جدی بگیرید چرا که لازم است به اپراتور سفته و تعهدنامه کتبی بدهید که با این خطوط پیامک تبلیغاتی ارسال نخواهید کرد و درصورتیکه این کار را انجام دهید مطابق با قانون با شما برخورد خواهد شد.

ارزشی را به مشتریان ارائه دهید. در مورد پیامکهای تبلیغاتی همانطور که از نامش پیداست باید بگویم که محتوای این دسته از از پیامکهای، تبلیغاتی در زمینههای مختلف برای جذب مشتری در راستای رونق دادن به کسب و کار میباشد. امروزه انتخاب بهترین پنل پیامکی برای مردم سخت شده است ما شما را از امکانات و مزایا این پنل ها آشنا کردیم تا بتوانید تصمیم درستی در تبلیغات کسب و کار خود بگیرید. اما برای اطلاع رسانی به مشتریان و ارسال کدهای تأیید، استفاده از پنل پیامک خدماتی بهترین گزینه است. شماره های خدماتی متعلق به شرکت ها، دفاتر و سازمانهایی است که پیغامک هایی با محتوای خدماتی، تعیین و در محدوده کاری همان مجموعه برای مخاطبانی شناخته شده که خود درخواست دریافت این پیغامک ها را داده اند، ارسال می نمایند و محتوای آن اطلاع رسانی و ارائه خدمات به افراد داوطلب و شناخته شده است. پیامک های ارسالی از این خطوط با شماره خدماتی ارسال شده و از خطوط بلک لیست عبور می کنند و به تمامی شماره ها ارسال خواهند شد. اما اگر میخواهید علاوه بر آن قابلیت از خطوط خدماتی عمومی استفاده نمایید مطابق دستور العمل زیر اقدام کنید.

در فایل اکسل احرازهویت و تعهدنامه ستون محتوای پیغامک، توضیحات در خصوص کاربرد شماره بصورت شفاف و واضح اعلام شود و درج عنوان هایی مانند اطلاع رسانی و امثالهم مورد تایید اپراتور نمی باشد. دچار اختلال شود. به همین دلیل برای ارسال برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند (مانند کدفعال سازی و وریفای شماره موبایل) باید از خط خدماتی استفاده کرد. ممکن است مخاطب هدف بر اثر تبلیغات انجام شده دچار نارضایتی شود و بیش از رسیدن به چنین شرایطی باید تعداد دفعات پخش تبلیغات برای او محدود شود که به آن «Frequency Capping» میگویند.

آنقدر شلیک میکنیم تا جنازهای روی سرمان بیفتد و مطمئن شویم که شامی کوچک و حقیرانه برای خوردن داریم. شما میتوانید تمام پیامکهای خودکار و ارسالهای زمانبندی شده را نیز با خط خدماتی ارسال کنید تا برای همه مشتریان شما ارسال شود. با استفاده از این پنل و امکانات آن میتوانید به کاربران نامحدودی پیامک ارسال کنید و از ارسالهای انبوه کسب درآمد داشته باشید. وقتی پنل دوطرفهی ارتباط با مشتری را فعال کنید این آمکان برای آنان برآورده خواهد شد. اگر شرکت حقوقی ندارید نگران نباشید راهکار استفاده از خط خدماتی بدون سفته نیز در همین صفحه به شما توضیح داده خواهد شد. در این مقاله به شما نحوه دریافت خط خدماتی را توضیح می دهیم.

تایپ درشت (پررنگ) در این پوستر تئاتر کلاسیک اثر پائولا اسکر بخوبی این نکته را نمایان میکند. تمامی خطوط خدماتی (فرم تعهدنامه داخل سربرگ رسمی- مهر،امضاء و اثر انگشت- تکمیل تمامی اطلاعات به صورت تایپ شده) تکمیل گردد. محتوای پیامکهای ارسالی توسط این خطوط معمولاً خبری بوده و بیشتر جنبهی اطلاعرسانی دربارهی مراحل مختلف فعالیت یا خدمتی را دارند که توسط آن مجموعه انجام میشود. حال زمانی را در نظر بگیرید، برای آنکه کاراکترهای شما از حد مجاز بیشتر نشوند فاصلهی بین کلمات را رعایت نکنید. در خرید خط اختصاصی بهتر است موارد زیر را رعایت نمایید تا روند خدماتی شدن خط شما با سرعت بیشتری پیش برود چون اگر قوانین زیر را رعایت نکرده باشید اپراتور درخواست شما را برگشت می دهد و شما می بایست مشکلات و نواقص را برطرف کنید و مجددا فرم تعهدنامه خدماتی را ارسال نمایید و این باعث از دست رفتن زمان شما می شود بنابراین انجام موارد زیر به شما کمک می کند سریع تر خط خدماتی بگیرید. در نتیجه عده ی زیادی شروع کردند به مسدود کردن دریافت پیامک های تبلیغاتی بنابراین برای رعایت حقوق کاربران قانونی ایجاد شد که براساس این قانون اپراتورها در ارسال عمومی پیام های خود برای افراد محدود شدند .

کاربر گرانقدر قانونا استفاده از خطوط خدماتی مختص کاربران حقوقی میباشد اما در سامانه پیام کوتاه آرشاتک ما خطوط ثبت شده برای خود را در اختیار شما قرار میدهیم و باتوجه به اینکه در هنگام ثبت این خطوط سفته ۱۰ میلیون تومانی برای تضمین عدم ارسال پیامک تبلیغاتی از این خطوط گرفته شده است قوانین زیر وضع شده اند. پس پیامکهایی که از خطوط خدماتی ارسال میشوند از لیست سیاه مخابرات عبور میکنند و محتوای این نوع پیامکها خبری میباشد که مشتریان منتظر دریافت آن هستند. از آنجایی که اساسا خطوط خدماتی برای ارسال اطلاعاتی غیر از تبلیغات است، شما از ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق این خطوط منع هستید. با عرضه خطوط و سیم کارت های دائمی و اعتباری در ایران، برقراری ارتباطات به طرز چشم گیری بهبود پیدا کرد. ارائه تصویر کارت ملی مدیرعامل، نماینده مدیرعامل یا نماینده قانونی شرکت که در تعهدنامه معرفی شده است از طریق تیکت پشتیبانی میبایست ارسال گردد. چه افرادی پیامک از خط خدماتی دریافت می کنند؟ ” کدفعال سازی شما در مدیر پیامک : xxxxx میباشد.

بلک لیست مخابرات یا لیست سیاه مخابرات به لیستی از شمارههای افراد گفته میشود که به هر دلیل پیامکهای ارسال شده از طریق خط تبلیغاتی سایت madsms را دریافت نمیکنند. برای فعالسازی خط خدماتی عمومی جهت ارسال به بلک لیست برای کاربران حقیقی و حقوقی ابتدا قوانین ارسال از خطوط خدماتی عمومی را مطالعه نمایید. شرکت فراز اس ام اس خط خدماتی حتی بدون احتیاج به اینماد جهت ارسال پیغامک های اطلاع رسانی در اختیار استارتاپ ها و سایت ها قرار می دهد که بتوانند با استفاده از خط خدماتی شرکت فراز اس ام اس نسبت به ارسال پیغامک های اطلاع رسانی اقدام نمایند و فراز اس ام اس کمترین تعرفه ارسال پیغامک را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با خطوط خدماتی با همان قیمت خطوط اپراتوری پیغامک ارسال کنید و بابت خط خدماتی که در اختیار شما قرار داده می شود هزینه بیشتری دریافت نمی شود. خیلی از سایت های اینترنتی و استارتاپ ها به خاطر مسائل مالیاتی و بخاطر دریافت کد مالی و…

اگر متنی که ارسال میکنید همراه با لینک و یا امکان پاسخگویی مشتری را دارد، مطمئن شوید که این ارتباط دو طرفه بوده و اگر از سوی مشترکان پیامی دریافت میکنید همان لحظه پاسخگو باشید. تفاوت این دو نوع مشتری پنل پیامک در چیست؟ برای روشن شدن این موضوع اجازه دهید مثالی بزنیم، یک چاقوی شکاری مفهوم محصول متفاوتی را نسبت به یک جفت دمپایی روفرشی صورتی در ذهن تداعی میکند. خدماتی شدن خطوط اختصاصی فقط برای اشخاص حقوقی که شناسه ملی و شماره ثبت و کدمالی دارند، امکان پذیر است و شما می بایست در یک تعهد نامه در سربرگ شرکت تعهد دهید که از خط خدماتی اختصاصی هیچ گونه پیغامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید. دقت داشته باشید هرگونه پیامی را که افراد منتظر دربافت آن هستند، می توان با خطوط خدماتی ارسال کرد. اس ام اس مارکتینگ یا به عبارت بهتر، تبلیغات پیامکی را می توان گنجی پنهان در مقوله بازاریابی دانست. پیامک انبوه: اگر هدفتان از این بازاریابی اطلاعرسانیِ گسترده و آگاهی از برند است، این سرویس را انتخاب کنید.

روش های تبلیغاتی مختلفی برای مغازه ها وجود دارد که یکی از آنها استفاده از چراغ های نورانی به طرق مختلف است که یکی از نمونه های فوق استفاده از لامپ چراغ رقص نور توپی گردان در جلوی مغازه ها است. هر گونه اقدامی برای ارسال پیامک به غیر از شمارههای “بانک مشتریان” تبلیغات محسوب شده و پیگرد قانونی دارد. بعد از گسترش پیامک های تبلیغاتی و محبوبیت میان نهادها و کسب وکارهای مختلف بعضی افراد دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند تا پیامک تبلیغاتی را دریافت نکنند این کار باعث می شود برخی اطلاع رسانی های مهم مانند پیامک های بانکی و… خطوط خدماتی به خطوطی گفته میشود که شرکت ها، سازمانها، دانشگاه ها و نهادها و… کلیه تعهدنامه ها (فرم ها) به صورت تایپ شده و در سربرگ شرکت ارائه گردد. شایان ذکر است، کلیه موضوعات مطرح شده فوق از سوی ارتباطات سیار امکان تغییر و بروز رسانی خواهد داشت و در صورت هرگونه تغییر احتمالی اعلام می گردد. بارداری را در نظر بگیرید: برای تبلیغکنندگان سودآور است، زیرا شما نیاز به خرید چیزهای زیادی دارید. قیمت خرید خطوط تبلیغاتی، با توجه به نوع اپراتور، تعداد ارقام و همچنین هزینه ارسال پیامک در هرکدام از اپراتورهای پیامکی متفاوت می باشد.

لازم به ذکر است این امکان در سامانه پیام کوتاه آرشاتک برای تمامی پلن های یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره کاربران و نمایندگان فعال گشته است. در حالی ایمیل را ممکن است هر یک بار یا دو بار در روز بررسی کنند. پنل پیامکی به دو زیر گروه پیامکهای تبلیغاتی و پیامکهای خدماتی تقسیم می شود که در ادامه تفاوت این دو را بیان خواهیم کرد. بازاریابی MMS: این روش از طریق ارسال فایل فیلم یا عکس به مخاطب صورت میگیرد. مدیانا، تخصصیترین ارایهدهنده سامانه پیامکی تمام خدمات مرتبط با بازاریابی و تبلیغات پیامکی را در قالب سامانه جامع پیامکک در اختیار مشتریان قرار داده است. این تراکت اثر مکس آیالا دارای تمام تار و پود یک حس زیبا و باشکوه است. این کار معمولا با استفاده از دادههای مشتری برای تقسیمبندی مخاطبان بر اساس عواملی مانند جمعیتشناسی اولیه، علایق خرید یا رفتار مرور کاربر انجام میپذیرد.

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی میبایست شرکت حقوقی و شناسه ثبت ملی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به ادرس شرکت فراز اس ام اس ارسال نمایید تا مدارک شما به اوپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل داده شود. ۱- خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک هاییست که در وهله اول متن پیام اطلاع رسانی و پیامک غیر تبلیغاتی بوده و در وهله دوم، کاربر منتظردریافت این پیامک باشد (نظیر ارسال کدفعالسازی و یا اطلاع رسانی به مشتریان و…). لطفا مراکزی که خط خدماتی برای ارسال پیامک فعال شده است به هیچ عنوان متن های تبلیغاتی برای بیماران ارسال ننمایند. همچنین درج نام کامل کاربر به عنوان مثال : (دانشگاه (نام واحد درج شود) – مدارس) بطور کامل الزامیست. در بخش بعدی به بررسی کامل مزایای پنل پیامک میپردازیم. به مشتریان استفاده میشود که در بخش بانک منطقهای و کدپستی ارسال نمیشوند و فقط میتوانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. در بخش متن پیامک توضیحات کامل از کار خودتان همراه با نمونه پیامک ها را بنویسید از کلی گویی بپرهیزید. برای فعال سازی بعد از فعال کردن کامل پنلتان با خطی که با آن در سامانه ثبت نام کرده اید عبارت زیر را به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۰۴۱۴۰۴۰ ارسال نمایید.

بنابراین ارسال پیامک های تبلیغاتی، پیامکهای تبریک، مناسبتی و تسلیت ها و هر پیامکی که کاربر انتظار دریافت آنرا ندارد از طریق این خطوط ممنوع میباشد. اشخاصی پیامک از خطوط خدماتی دریافت می کنند که خودشان داوطلب دریافت پیامک باشند، به عنوان نمونه در سایت ها کاربران عضو می شوند که از آنها شماره موبایل می خواهند، بعد از وارد کردن شماره موبایل کد تایید ارسال می شود در نتیجه ثبت سفارش انجام می شود. چنین دادههایی به خوبی نشان میدهند که چه افرادی از سایت شما بازدید کردهاند و محتوای شما برای آنها چه سودی داشته است. کسبوکارهای کوچک و محلی که هزینه زیادی برای تبلیغات ندارند، به خوبی میتوانند از ظرفیت این رسانه بهره ببرند.