جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

سپس، کاربران میتوانند برای ورود به رویدادهایی که توسط اتاقهای مجازی عمومی یا خصوصی میزبانی میشوند، گزینه Join OVR Live را انتخاب کنند. ورود به بخش اسپات تریدینگ با توجه به تصویر زیر 2 روش شامل “Spot Trading” و “Margin Trading” برای ثبت سفارش در بخش معاملات لحظه ای صرافی کوینکس برای معامله گران تنظیم شده است که برای ثبت سفارشات اسپات لازم است به قسمت “Spot” مراجعه نمایید. در این صورت باید در قسمت “Amount” میزان ارز و در بخش “Stop” محدوده قیمت و قیمت دقیق “Limit” را مشخص کنید تا سفارش به درستی انجام شود. یانگ هایپو برای تشکیل تیم توسعهدهنده و پشتیبان این صرافی به سراغ متخصصین حوزه بلاکچین، برنامهنویسی و اینترنت رفته و بهترین این افراد را انتخاب کرده. صرافی coinex به عنوان یکی از زیرمجموعههای برند ViaBTC به شمار میرود و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ مستقر است.

در ادامه آموزش صرافی کوینکس باید در خصوص واریز وجه به حساب کاربری توضیح دهیم. با انجام مراحل فوق میتوانید واریز وجه به حساب کاربری خود در صرافی کوینکس را به اتمام برسانید. کاربران در صورت احراز هویت سود سهام خود را یک روز بعد دریافت می کنند. به صورت رسمی صرافی کوینکس برای ایرانی ها بیانیهای داده که اعلام میکند هیچ محدودیتی برای فعالیت تبعه ایران وجود ندارد و حتی میتوانید با کارت ملی یا پاسپورت ایران در آن برای واریز و برداشت بیشتر، احراز هویت انجام دهید. فرابورس (OTC) فرآیند معامله اوراق بهادار برای شرکت هایی است که در بورس رسمی پذیرفته نشده اند. اوراق بهادار فرابورس برخلاف بورس مرکزی از طریق یک شبکه واسطه معامله میشود. 3. در ادامه آدرسی که در بخش Deposit to نشان داده میشود را کپی کرده و در سیستم عامل خود ذخیره کنید. بنابراین در صورتی که از روند بازار اطمینان کافی ندارید میتوانید با ثبت سفارش استاپ لیمیت از ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

از مهمترین مزایای این صرافی میتوانیم به ؛ اجازه دسترسی و احراز هویت به کاربران ایرانی ، آسانی کار کردن با این اکسچنج برای افراد مبتدی ، امکان برداشت تا سقف یک میلیون دلار در صورت احراز هویت و … از این رو میتواند با درج عدد 52 هزار دلار در قسمت “Stop” و تعیین میزان مورد نظر”Value” در بهترین قیمت بازار خرید خود را انجام دهند. بدون نیاز به احراز هویت میتوانید تا روزانه ۱۰ هزار دلار انتقال یا برداشت انجام دهید، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار. پس از آنکه صرافی بایننس در راستای مطابقت با قوانین بین المللی، احراز هویت را برای تمام کاربران اجباری کرد، بسیاری از معامله گران ایرانی به دنبال جایگزینهایی برای معرفی کامل صرافی کوینکس coinex صرافی بایننس رفتند. زمانی که به برسی رزومه او میپردازیم؛ متوجه المانهای بسیاری میشویم که به او در توسعه صرافی بایننس کمک کرده اند.

سفارش فروش Stop limit در ترید اسپات کوینکس در صورتی که بازار برخلاف روند پیش بینی شده حرکت کند، معامله گران برای جلوگیری از زیان احتمالی میتوانند با تعیین محدوده قیمت ارز را در قیمت مورد نظر به فروش برسانند. سفارش خرید Stop market در ترید اسپات کوینکس ثبت سفارش در این قسمت با استاپ لیمیت تفاوت هایی دارد. سفارش خرید Stop limit در ترید اسپات کوینکس به عنوان مثال اگر کاربری قصد داشته باشد بیت کوین را در قیمت 60100 خریداری کند، با تعیین محدوده قیمت 60000 دلار میتواند سفارش خود را به میزان دلخواه ثبت نماید. بدین ترتیب تصمیم میگیرد در قیمت 52000 دلار بیت کوین را در بهترین قیمت بازار خریداری کند. به عنوان مثال کاربری تشخیص می دهد که بیت کوین روند صعودی خواهد داشت.

اگر به این موضوع توجه نکنید، قطعا به مشکلات زیادی بر خورد می کنید. سفارش خرید مارکت در ترید اسپات کوینکس اگر قصد دارید ارز مورد نظر را با سرعت بالا و در قیمت لحظه ای بازار خریداری کنید میتوانید از این بخش استفاده کنید. از مزایای دیگر این صرافی باید به این موارد هم اشاره شود که با تأمین امنیت خریدار و فروشنده و داشتن سرعت بالا و قیمت لحظهای از ارزهای دیجیتال و نیز قیمت مناسب به دلیل وجود رقابت و عدم نگرانی از بابت تحریم، تریدرها و کاربران زیادی از کشورهای مختلف، مخصوصا ایرانی ها را به خود جذب کرده است. این صرافی در طول توانسته است با گرده هم آوردن تعدادی از برترین کارشناسان برنامهنویسی و امنیت سایبری یک محیط مطمئن و امن را برای معاملهگران بازار ارزهای دیجیتال فراهم کند. در این میان معاملات اسپات یا اسپات تریدینگ به عنوان بهترین و کم ریسک ترین روش از نظر معامله گران شناخته شده است.