ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

در این صرافی می توانید از حساب خود فقط ارز دیجیتال برداشت کنید. صرافی کوینکس ثبت نامتیک قبول قوانین صرافی کوینکس را زده و حساب کاربری خود را ثبت کنید تا وارد مراحل بعدی یعنی احراز هویت دو مرحله ای شوید. صفحه اصلی صرافی کوینکسدر صفحه باز شده ابتدا یک ایمیل معتبر وارد کنید ، سپس روی Send code کلیک کنید. ایمیل خود را چک کرده و کد را در کادر مورد نظر وارد کنید.

البته ناگفته نماند که همه کیف پول ها قابل هک هستند اما این دو کیف پول نسبت به بقیه بهترن. اپ استور، اپلیکیشن کوینکس را به خاطر بروزرسانی پاک کرده. اما حتما خرید پله ای انجام دهید(یعنی یکباره کل پولتون را ارز نخرید) و پولی را بیارید که الان نیازش ندارید، قرض نکنید، وام هم نگیرید. از لحاظ قابلیت‌های امنیتی و دفاعی و فناوری‌های ارتباطی پشتیبانی شده هم بررسی کنید که در کل لجر و سیف پال با توجه به اینکه در ایران نمایندگی رسمی هم دارند، می توانید با خیال راحت آنها را تهیه بفرمایید.

هر چقدر لوریج خود را بیشتر قرار دهیم میزانی از ارز که در معامله قرار می دهیم در عمل کمتر می ثبت نام کوینکس ورود شود. در مثال XRP در حالت ایزوله اهرم مورد نظر خود را تعیین می کنیم. به این نکته توجه نمایید که هرچه لوریج معامله خود را بالاتر ببرید ریسک معامله شما بیشتر و بیشتر می گردد. برای افراد تازه وارد بهتر است لوریج های ۳ و ۵ را استفاده کنند. پس از آنکه مهارت کافی به دست آورید مجار خواهید بود تا لوریج ۱۰ هم پیش بروید.

آیا در کوینکس، میشود به صورت فیوچرز معامله کرد؟

صرافی کوینکس در این باره یک خدمت بسیار خوب را راه اندازی کرده است که می‌توانید این خدمت را با فعال سازی کد آنتی فیشینگ در حساب کاربری خود داشته باشید. اشاره کردیم که انجام احراز هویت در مراحل ثبت نام در کوینکس کاملاً بی خطر است و کاربران ایرانی می‌توانند برای این امر اقدام نمایند. اما برای اینکه امنیت حساب کاربری شما در این صرافی باز هم بالاتر برود، می‌توانید شماره موبایل خود را نیز در آن فعال کنید.

مزایای کوینکس

جال مشاهده خواهید کرد به همین سادگی تنظیمات امنیتی حساب کاربری شما در کوینکس بارگذاری شده است. این بخش از به تنظیمات صفحه کاربری شما مرتبط است و می توانید امنیت آن را مشخص نمایید. کاربران ایرانی برای فعالیت در هر دو صرافی بایننس و کوینکس باید از طریق «VPS» آدرس «IP» خود را تغییر دهند. توجه داشته باشید که با تکمیل این مرحله اکانت شما حذف شده و تنها در صورت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی کوینکس می‌توانید حساب کاربری خود را مجدد فعال کنید. توجه داشته باشید که انتخاب یک رمز عبور مناسب امنیت حساب کاربری شما را افزایش می‌دهد.

ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex