تعرفه ارسال پیامک انبوه در سال 1402 چقدر است؟ | 10% تخفیف خرید سامانه پیامکی

 

پاسخ به یک پرسش: آیا همیشه نیازمند پنل اس ام اس هستیم؟

ارسال انبوه برای ،، است که تنها یک‌بار قصد ارسال پیامک آن هم برای تعداد بالا را دارند من، است. اگر می‌خواهید چندین بار پیامک بفرستید بهتر است پنل شخصی خود را داشته باشید.

شرکت‌هایی که نمی‌خواهند خود ارسال پیامک کنند و یا حجم بالای کارها آنها را به فعالیت‌های دیگری مشغول می‌کند از این روش استفاده کنند. ملی پیامک به‌،وان مشاوره و نماینده شما ارسال انبوه را با تعرفه ارسال پیامک انبوه من، انجام می‌دهد. خدماتی که با ارسال انبوه می‌تو،د دریافت کنید عبارت‌اند از:

انتخاب انواع بانک شماره

هنگامی که یک شخص یا شرکت قصد ارسال پیامک به‌صورت تبلیغاتی یا برای مشتریانش می‌کند، به دو موضوع تهیه پنل پیامکی یا سفارش ارسال انبوه پیامک برمی‌خورد. در ابتدا نمی‌داند که این دو نوع ارسال پیامک چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای حل شدن این پرسش، به توضیح این موضوع می‌پردازیم که ارسال انبوه چیست و تعرفه ارسال پیامک انبوه چقدر است؟

پنل پیامکی چیست؟

بهتر است بد،م که انواع ارسال پیامک، نیازمند یک پنل پیامکی است. حتی هنگامی که درباره ارسال انبوه صحبت می‌کنیم بازهم پنل پیامکی را لازم می‌د،م. شرایط و تعرفه ارسال پیامک انبوه هم غیرمرتبط با پنل پیامکی نیست. ارسال انبوه یکی از قابلیت‌هایی است که ملی پیامک به شما ارائه می‌دهد تا نیازی به تهیه پنل، امور فنی و چندین روش دیگر نداشته باشید. در ادامه به سراغ توضیح چگونگی ارسال انبوه برویم.

سفارش ارسال انبوه پیامک چه مزایا و معایبی دارد؟

ارسال پیامک تبلیغاتی خواه به‌صورت انبوه یا در حجم کمتر نیازمند پنل اس ام اس است. درباره ارسال انبوه باید بد،د که این کار هم با پنل اس ام اس انجام می‌شود. ملی پیامک ارسال را برای شما از پنل اختصاصی خود انجام می‌دهد تا دیگر نیازی به تهیه این سامانه نداشته باشید. به همین دلیل هزینه شما بازهم کاهش می‌یابد.

اطمینان ، به یک شرکت مطمئن

به انتخاب خود می‌تو،د بانک شماره موردنیاز را در اولویت قرار دهید. لیست شماره‌های شخصی شما، بانک شهر و استان، بر اساس محله و منطقه، بر اساس پیش‌شماره، صنف و مشاغل، کد پستی و … از جمله انواع بانک شماره‌ها هستند .

دریافت گزارش نهایی و تعرفه ارسال پیامک انبوه من،

تعداد ارسال مهم‌ترین گزینه‌ای است ارسال انبوه را از ارسال معمولی متفاوت می‌کند. شما اگر که پنل پیامکی شخصی خود را تهیه کنید می‌تو،د تعداد یک الی صدها هزار پیامک بفرستید. این در حالی است که ارسال انبوه از حداقل یک‌صد هزار پیامک شروع می‌شود که این موضع بر روی تعرفه ارسال پیامک انبوه هم مؤثر است.

پیش از آن که به معرفی ارسال انبوه بپردازیم باید با پنل پیامکی یا همان سامانه ارسال اس ام اس آشنا شویم. ارسال پیامک با هر مدل و هر شرایطی نیازمند یک پنل پیامک است. اس ام اس های تبلیغاتی باید از یک ابزار اینترنتی به اسم پنل پیامک ارسال شوند. این پنل‌ها امکان ارسال و دریافت پیامک به شماره موبایل‌های مختلف را به همراه ده‌ها امکانات دیگر ارائه می‌کند. امکاناتی همچون ساخت و دسته‌بندی دفترچه تلفن شخصی، بانک شماره حاوی میلیون‌ها شماره موبایل فعال در کشور، قابلیت‌های ویژه برای ارسال مانند زمان‌دار ،، پاسخ‌گویی خودکار، کارت ویزیت پیامکی و …

به‌عبارت‌دیگر اگر شرکتی بخواهد از قابلیت ارسال انبوه استفاده کند ی،ی فقط بخواهد یکبار پیامی را فرستاده و بدون داشتن پنل اس ام اس، تمام آن را به ملی پیامک بسپارد، لازم است که حداقل صدهزار پیامک ارسال کند. بسته‌ها و تعرفه ارسال پیامک انبوه در سایت ملی پیامک قابل مشاهده است. در ادامه به توضیح بیشتر این مورد می پردازیم. بهتر است بد،د که تعرفه ارسال انبوه پیامک مثلا در تعداد دویست هزار با نهصدهزار پیامک متفاوت است.

ملی پیامک برای آموزش کاربران محترم خود از روش‌های مختلف استفاده می‌کند. کانال آپارات و صفحه اینستاگرامی ما اطلاعات آموزشی خوبی به شما می‌دهد. برای دریافت مشاوره و یا تهیه پکیج ارسال انبوه با شماره تماس 02163404 در تماس باشید.




شاید با شنیدن این نام تصور کنید که به هر نوع ارسال پیامک در حجم بالا، ارسال انبوه می‌گوییم. اما در حقیقت این‌چنین نیست. اگر شما بخواهید که بدون داشتن یک پنل پیامکی و انجام‌دادن مراحل ارسال، پیامک تبلیغاتی بفرستید می‌تو،د از این روش استفاده کنید و باستی حداقل تعداد پیامک درخواستی شما 100 هزار پیامک باشد. تفاوت ارسال معمولی پیامک با ارسال انبوه در استفاده از پنل پیامکی، مدیریت توسط ،یدار و تعرفه ارسال پیامک انبوه است.

تعرفه و قیمت ارسال پیامک انبوه چقدر است؟

تعرفه پرداخت پیامک ارسال انبوه، وابسته به تعداد ارسال شما متفاوت است. در ج، زیر این هزینه مربوط به سال 1402 مح،ه شده است.تعرفه ارسال پیامک انبوه

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه




منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/cost-of-sending-bulk-sms/

سفارش ارسال انبوه پیامک توسط شرکت شما برای این ثبت می‌شود که یک پنل پیامکی تهیه نکنید و همه کار آن را به ملی پیامک بسپارید. با این درخواست، پشتیبانان ملی پیامک، دقیقاً مطابق خواست شما، تعداد ارسال، جامعه هدف یا همان بانک شماره و متن پیامک را انتخاب می‌کنند. سپس ارسال انجام خواهد شد. در این پروسه می‌تو،د نظرات و تغییرات موردنیاز خود را اعمال کنید. در نهایت با دریافت مشاوره از کارشناسان ما، بهترین ارسال برایتان انجام می‌شود.

شرایط ارسال انبوه چیست؟ چرا همه این روش را انتخاب نمی‌کنند؟تعرفه ارسال پیامک انبوه

تنها قابلیت موجود در این روش، ارسال پیامک در حجم با،ت. اگر می‌خواهید که پاسخ مشتری را بگیرید یا از سایر امکانات استفاده کنید پنل پیامکی خود را تهیه کنید.

تعرفه ارسال پیامک انبوه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

همان‌طور که کمی قبل‌تر توضیح دادیم تعرفه ارسال پیامک انبوه کمتر از ارسال پیامک با پنل است. این موضوع باعث کاهش هزینه شما می‌شود. دلیل این کاهش هزینه، حجم بالای ارسال شماست. درست مثل ،ید کالا به‌صورت عمده است. تهیه‌کنندگان پیامک به‌صورت عمده، حق دارند هزینه کمتری پرداخت کنند.

بخشی از کاربران تمایل دارند تا مدیریت ارتباط با مشتری را خود به دست بگیرند. تهیه متن من،، تعداد و نوع ارسال، انتخاب بانک شماره، تهیه دفترچه تلفن و موارد دیگر از جمله آیتم‌هایی است که توسط کاربر انجام می‌شود.

تعرفه ارسال پیامک در پنل‌های مختلف پیامکی متفاوت است. به طور کلی هر چقدر هزینه بیشتری صرف ،ید پنل اس ام اس کنید، از طرفی هزینه پیامک‌های ارسالی شما کم‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود. در ،ید زیر ج، تعرفه ارسال پیامک پنل‌های پیامکی ملی پیامک در سال 1402 را می‌تو،د بررسی نمائید.

پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی
قیمت سامانه 49.000
تومان
129.000
تومان
259.000
تومان
369.000
تومان
520.000
تومان
پیامک هدیه 50 عدد 100 عدد 200 عدد 500 عدد 1000 عدد
اپراتور 1000 153 135 120 107 88
اپراتور 2000 160 142 126 112 92
اپراتور 3000 153 135 120 107 88
اپراتور 50001 136 120 107 95 78
اپراتور 50004 155 138 122 109 89
اپراتور 021 160 142 126 112 92
اپراتور 9000 153 135 120 107 88
اپراتور 9999 270 240 213 190 156

شرایط و تعرفه ارسال پیامک انبوه بستگی به درخواست شما دارد. در این مقاله به توضیح کامل آن پرداختیم. امیدواریم با این نوع ارسال ساده و سریع بتو،د به بازخورد من،ی از کمپین تبلیغاتی خود برسید.

باتوجه‌به این ج، اگر تعداد ارسال بین صد الی سیصد هزار نفر باشد، هر پیامک باتوجه‌به تعرفه سال 1402 هزینه 85 تومان دارد. اگر تعداد پیامک‌ها بیشتر باشد، این مبلغ تا 76 تومان کاهش پیدا می‌کند. با مراجعه به صفحه “نیاز به ارسال اس ام اس انبوه هدفمند دارید؟” توضیحات و ،ید این میزان پیامک را انجام دهید.

تعرفه ارسال پیامک انبوه از پنل‌های ملی پیامک در سال 1402

پس از اتمام ارسال انبوه، گزارش ارسال شما به تفکیک در یک فایل ا،ل به شما داده می‌شود. مشاهده این فایل تمام جزئیات و تعداد و انواع ارسال شده را می‌تو،د ببینید.تعرفه ارسال پیامک انبوه

جمع‌بندی

خیلی از کاربران تمایل دارند ارسال خود را بارهاوبارها تکرار کنند. اغلب ،ب‌وکارها پنل را برای مدت طول، تهیه می‌کنند زیرا می‌خواهند یک ارتباط دائمی با مشتریان خود برقرار کنند. هر هفته یا هر ماه به آنها پیامک داده و آن‌ها را به ،ید از خود ترغیب می‌کنند.