بک لینک چیست سئو ایران, سئو سایت-بک لینک گلدلینک

پیوندهایی که در سایت‌های متوسط نیز قرار دارند در افزایش ارزش سایت backlink چیست (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) شما موثر هستند. به دست آوردن بک لینک مهم‌ترین بخش سئو خارجی است اما بعضی از بک لینک ها با ارزش تر از بقیه هستند. ارزش هر بک لینک با توجه به میزان تاثیری که در افزایش رتبه سایت می‌گذارد قابل تعریف است. اگر بسیاری از سایتها به یک صفحه خاص بک لینک می‌دهند، گوگل نتیجه می‌گیرد که محتوای صفحه ارزشمند است و سایت مقصد اعتبار و تخصص لازم را دارد. بنابراین، به دست آوردن بک لینک می‌تواند تأثیر مثبتی در بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل داشته باشد. به مرور زمان، شبکه‌ای از صدها بک لینک در سایت خود خواهید داشت این شبکه لینک گسترده می تواند Bounce Rate یا نرخ پرش سایت شما را پایین آورده و کاربران را به گشت‌وگذار در سایت شما ترغیب کند.

  • این یعنی اگر من بخواهم به جای دریافت لینک مصنوعی صبر کنم تا بقیه خوب بودنم را تشخیص داده و خودشان اقدام به دادن بک لینک به سایتم بکنند، حداقل باید 3/4 سال به صورت مداوم کار کنم.
  • با معرفی پیج رنک، هر بک لینک با توجه به شرایطی که دارد می‌تواند بخشی از رتبه آن صفحه را به صفحه مقصد انتقال دهد.
  • بطور کلی، لینک‌های شما باید دارای متن پیوند باشند، متنی که کلمه کلیدی هدف را شامل شود.
  • اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود.
بک لینک چیست سئو ایران, سئو سایت-بک لینک گلدلینک

بک لینک‌ها به کمک ربات‌های موتورهای جستجو می‌روند تا لینک‌های سایت را بیابند و سایت مورد نظر را به صورت بهینه کراول کنند. بک لینک‌ها سرعت جستجو را افزایش می‌دهند و باعث سریع رسیدن ربات‌ها می‌شوند. به واسطه نوشتن محتواهای کاربردی و ارزشمند در وب‌سایت مورد نظر، بک ‌لینک محتوایی ایجاد می‌شود.

دریافت بک لینک در کل کار دشواری است تا رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بهبود پیدا نماید و سئو سایت شما ارتقا پیدا نماید. بک لینک‌های فالو که از سایت‌های معتبر، مشهور و با رتبه‌های خوب گرفته می‌شوند ارزش خیلی بهتری نسبت به سایر بک لینک‌ها دارند. به خصوص وقتی که حوزه کاری یکسانی با سایت شما داشته باشند یا به هر نحوی مرتبط باشند. سرچ کنسول گوگل داده‌هایی در رابطه با ترافیک و عملکرد سایت شما در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این نوع خدمات، منحصر به مدیران وب‌سایت و رایگان است.

اهمیت بک لینک در حد است

پیش از انتشار مطلب، نیز چند بار محتوای تولید شده را بخوانید تا بتوانید خطاهای احتمالی را تشخیص دهید. با رعایت این موارد و ارائه محتوای مفید، مطمئن باشید شانس به‌دست آوردن لینک بسیار بالا خواهد بود. حالا که با مفهوم بک لینک آشنا شدیم و دانستیم بک لینک چیست، زمان آن رسیده که با انواع بک لینک‌ها آشنا شویم.

بک لینک پولی چیست ؟

این آهن ربای لینک می تونه یک پست بلاگ باشه، یک ویدئو، یک قطعه نرم افزار، یک تست و … به طور کلی هر چیزی که مردم را ترغیب کنه که به آن لینک بدن. در بخش بعدی به شما نشان می دهیم که چطور با استفاده از “آهن ربای لینک” برای سایت خود لینک بگیرید. 1 – از یک ابزار مثل BuzzSumo و Mention.com برای یافتن سایت‌هایی که به برند شما اشاره دارند (یعنی درباره شما نوشته‌اند) استفاده نمایید. در ادامه، باید می‌دیدم که در واقع چه کسی به آن اینفوگرافی بکلینک داده است. تفسیر این 200 فاکتور فوق‌العاده زمانبر بود (2 هفته زمان گرفت). اما در نهایت، بالاخره یک لیست 200 تایی از عوامل رتبه‌بندی که گوگل ممکن است در الگوریتم‌هایش استفاده کند را تفسیر کردم.

پیشنهاد میکنیم به جای این کار زمان و انرژی خود را صرف تولید محتوای ارزشمند در سایت اصلی کنید. هر متن یا تصویری که با کلیک بر روی آن به صفحه دیگری منتقل میشویم لینک نامیده میشود. اگر سایت یا دامنه اینترنتی دیگری به یکی از صفحات شما لینک داده باشد اصطلاحا به آن بک لینک می گوییم. در این مقاله بیشتر به مفاهیم لینک سازی خارجی میپردازیم ولی با مطالعه مقاله لینک سازی داخلی چیست میتوانید با مفاهیم و تکنیک های مرتبط با آن بیشتر آشنا شوید. همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، اینفوگرافیک‌ها فرمت مناسبی از محتوا هستند که توانایی تولید بک لینک دارند.