بهترین هندزفری سامسونگ در سال 1400+مشخصات فنی مخاطب | asilbekharid

بهترین هندزفری سامسونگ در سال 1400+مشخصات فنی مخاطب | asilbekharid

به شما این امکان را می‌دهد که با دو فناوری مختلف Talk Thru & Ambient Aware و Ambient Aware صداها را جدیدترین هدفون بی سیم سامسونگ بشنوید. فناوری TalkThru & Ambient Aware صدا را کم کرده و بخش گفتاری را تقویت می‌کند. Ambient Aware نیز با تقویت صدا، یک تجربه زیبا برای شنیدن موسیقی در اختیار شما قرار می‌دهد. در خصوص گارانتی اما متاسفانه اکثر هندزفری های موجود در بازار بدون گارانتی و با مهلت تست عرضه میشن. عرضه کننده هایی که هندزفری رو با گارانتی بفروشن هم حدودا 10 تا 20 درصد حداقل روی قیمت هندزفری افزایش قیمت میدن تا ریسک خرابی رو جبران کنن و این انتخاب شماست که هندزفری رو با گارانتی بخرید یا بدون گارانتی.

  • این ایربادز می تواند با لپ تاپ های مجهز شده با نسخه 1803 ویندوز 10 یا بالاتر، IOS نسخه 10 به بالا و اندروید 5.0 به بالا جفت شود.
  • البته مدل‌های متنوع‌تری را در مقاله معرفی کردیم که پیشنهاد می‌کنیم آنها را را نیز مد نظر قرار دهید.
  • قابلیت ANC هم با قدرت خیلی زیادی روی این محصول عمل میکنه و تقریبا صدای اطراف رو در حالت فعال بودن نمی شنوید.
  • از اسم این هندزفری می توانید پی به ظاهر کوچک آن ببرید؛ اگر از هندزفری های سایز بزرگ، خوشتان نمی آید، این مدل، گزینه انتخابی خوبی خواهد بود.

هیچ ANC، Voice Detect، بلندگوهای دو طرفه، Voice Pickup Unit و غیره وجود ندارد. تناسب بسیار راحت واقعاً یکی از دلایل اصلی خرید این هدفون بی سیم 169 دلاری سامسونگ است. با این حال آنها نازک و سبک می مانند و باعث می شود برای مدت طولانی استفاده کنید.

چگونگی انتخاب بهترین هندزفری سال 2022 – 2023

مصرف کنندگان نسل قبلی هدست از اندازه مدل قبلی شکایت داشتند، بنابراین سازندگان نسل بعدی تصمیم به عرضه یک هدست بی‌سیم کوچک گرفتند. در همین راستا در فروشگاه ما برای کسانی که علاقه به هندزفری تایپ سی دارند پیشنهاد ویژه داریم. اگر جز کسانی هستید علاقه زیادی هندزفری تایپ سی دارید در فروشگاه ما هندزفری AKG را خدمتتان معرفی می‌کنیم برای خرید کافیست رو لینک مورد نظر کلیک کنید.

هندزفری Xiaomi بی­سیم مدل Redmi Air Dots

این هندزفری بلوتوثی هم مثل ایرپاد پرو از ویژگی‌های فوق‌العاده خوبی مثل نویز کنسلینگ فعال، صدای ۳۶۰ درجه یا همان spatial audio و البته حالت transparency پشتیبانی می‌کند. همچنین یکی از چالش‌های سری قبلی این مدل در بخش باتری بود که به گفته سامسونگ، این نسخه پیشرفت قابل توجهی داشته و در حالت فعال بودن نویز کنسلینگ، باتری آن تا ۵ ساعت دوام دارد. در هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز از یک فرمول آشنا پیروی کرد. هندزفری بی سیم به گونه‌ای طراحی شده است که گوش باید کمی به طرفین چرخانده شود تا در داخل گوش قرار گیرد. خوشبختانه قسمت لاستیکی که در داخل مجرای گوش کاربر قرار می‌گیرد قابل تعویض است، بنابراین می‌توان آن را متناسب با شکل گوش شما تنظیم کرد. لازم بذکر برای دریافت قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ، به لیست قیمت هندزفری یا با مشاوران باتجربه مشاوره کنید.

۳ هدفون بی سیم سامسونگ مدل level u pro

از طرفی هدفون‌ها و هم چنین هندز فری سامسونگ اصل(هندز فری بلوتوثی سامسونگ) از نظر قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هدفون HS1303 شرکت سامسونگ از نوع توگوشی بوده و در نزدیک‌ترین حالت به لاله گوش قرار می‌گیرد. وجود سرگوشی‌های سیلیکونی روی گوشی‌های این هدفون شرکت سامسونگ باعث می‌شود که به خوبی روی گوش قرار گیرد. هدفون توگوشی سامسونگ مدل HS1303 از امپدانس 32 اهمی بهره می‌برد.