بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020 مرداد سال 1400 ساریپان

دلیل آن هم استفاده روزانه و تعامل دائمی شما با لپ تاپ است که در صورت وجود کیفیت پایین در ساخت و یا قطعات، دیر یا زود دستگاه شما دچار مشکلات فراوان خواهد شد. طرفداران برند ام اس آی نیز در این بازه قیمتی می‌توانند Katana GF76 12UD را انتخاب نمایند که با پردازنده نسل 12، 16 گیگ رم، 512 گیگ اس اس دی و گرافیک RTX 3050TI محصولی ارزنده به شمار می‌آید. دومین لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی در این بخش نیز Aspire 3 A315-58G-53JM-AA ایسر است. از ویژگی های این لپ تاپ می‌توان به پردازنده i5 شرکت اینتل و گرافیک MX350 اشاره کرد. پورت‌های هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری، کاملا ایدئال هستند. با‌وجود قیمت اقتصادی، سخت‌افزار به‌کاررفته در‌ IdeaPad 330‌ نمونه‌ی خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه‌های سبک می‌توان روی آن‌ حساب باز کرد.

این لپ‌تاپ بیشتر برای کسانی مناسب است که سرعت برایشان اهمیت بیشتری از قدرت وبلاگ دارد. شارژدهی لپ‌تاپ به لطف بهره‌مندی از یک باتری دو سلولی ۳۷ وات ساعتی خوب ارزیابی می‌شود. از طرفی بهره‌مندی از یک ترابایت حافظه‌ی داخلی هم خیالتان را از بابت فضای ذخیره‌سازی آسوده می‌کند. توجه داشته باشید این هارد از نوع HDD است ولی امکان اضافه کردن SSD و حتی حافظه‌ی رم به آن هم وجود دارد تا ارزش خرید آن دوچندان شود. از قابلیت‌های خوب این محصول می‌توان به حسگر اثرانگشت و نور پس‌زمینه‌ی صفحه کلید اشاره کرد. لازم به ذکر است لپ تاپ‌های این سری در بازه‌ی قیمتی ۱۰ تا ۲۶ میلیون تومان قرار می‌گیرند.

این لپ تاپ یک انتخاب عالی و با سخت افزار متعادل است که در هیچ بخشی ضعف و یا نیاز به ارتقا ندارد. لپ تاپ Gaming 3-LB مجهز به پردازنده Core i H است که قویترین پردازنده این محدوده قیمت است و قدرت آن حتی از پردازنده‌های Core i7 این بخش بازار (مثلا Core i7 1165G7) بالاتر است. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX330 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون تومان

در این بازه قیمتی لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro-G جدیدترین محصول این شرکت است. که با وزن مناسب (در لپ تاپ های گیمینگ) پیشنهاد اول برای دانش آموزان و دانشجویان است. پردازنده Core i H ، رم 16GB، گرافیک حرفه‌ای RTX 3070 با حجم 8GB و صفحه نمایش 165 هرتزی در لپ تاپ 16 اینچی، شما را با یک لپ تاپ همه فن حریف رو به رو می‌کند.

اهمیت عمر باتری در خرید  لپ تاپ دانشجویی

از همین روی ما نیز مقاله «راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی» را برای شما دانشجویان عزیز به قلم تحریر درآوردیم. لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و دانشجویی معمولا برای کارهای عمومی و روزمره طراحی شده‌اند. البته لپ‌تاپ‌هایی نیز وجود دارند که با پرداخت هزینه بیشتری می‌توانید از پردازنده قدرتمند و مناسب بازی نیز بهره‌مند شوید. لپ‌تاپ اچ پی Envy x بهترین لپ تاپ با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار و یکی از بهترین اولترابوک‌های موجود در بازار است.

همچنین کیفیت ساخت بدنه ممکن است نسبت به سایر مدل‌ها با قیمت بالاتر، کمتر باشد. در کنار طراحی بسیار جذاب و کیفیت ساخت بسیار بالای بدنه، نمایشگر فول اچ دی این دستگاه هم یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. به علاوه، کاربران از تمام امکانات معمول مانند تاچ چندلمسی، پورت USB 3.0، وبکم HD و … بهره‌مند خواهند شد.

  • لپ تاپ دل Inspiron 3583 یکی از مدل های جدید سری 3000 دل است که از لحاظ طراحی بدنه زیبا و شیک است.
  • به نظر من هم امسال در محدوده زیر 20 میلیون رم DDR5 وارد بازار نشه.
  • با توجه به قیمت و مشخصات این لپ‌تاپ بدیهی است که نقاط ضعفی در آن وجود داشته باشد.
  • در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود.

بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020 مرداد سال 1400 ساریپان یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. بنابراین ما در ادامه لپ تا‌هایی از این دست را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی خواهیم کرد. درکل‌ IdeaPad 330‌ لنوو یک محصول خوش ‌قیمت با کاربری عمومی و کیفیت ساخت متوسط است و می‌تواند برای افرادی که می‌خواهند لپ‌تاپی برای انجام امور معمول روزمره خود تهیه کنند، گزینه مناسبی باشد.