ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق موبایلحالا باید برای سیستم کلیدواژه تعریف کنید تا پنل با دریافت این کلید، به صورت خودکار پیام‌های موردنظرتان را ارسال کند. بعد از تعریف این کلیدواژه، به ،مت شماره‌های آشنا می‌رسیم. در ،مت شماره‌های آشنا باید دو یا سه شماره از ،، را وارد کنید که می توانند پیام موردنظر را برای مخاطبان بفرستد.

نتیجه پیامک انبوه از طریق موبایلسامانه ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده پنل‌های اس ام اسی با تعرفه و قیمت من، است و با بیش از ده سال سابقه در این زمینه با بزرگ‌ترین برندها و شرکت‌های ایر، کار کرده است. اگر می‌خواهید در میان انواع روش‌های تبلیغاتی، بازاریابی پیامکی را هم امتحان کنید، روی ملی پیامک حساب ویژه باز کنید.

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

ممکن است شما به ،وان صاحب یک ،ب‌وکار در سفر یا در موقعیتی باشید که لبتاب و تبلت همراهتان نباشد ولی بخواهید برای مخاطب و مشتریان پیامک ارسال کنید. در این شرایط راحت‌ترین کار این است که با گوشی موبایل پیام موردنظر را برای سامانه ارسال کنید، تا به صورت خودکار برای مشتریان فرستاده شود.

ارسال اس ام اس بدون اینترنت وای فای

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-bulk-sms-with-mobile/

مطابق ع، بالا در ،مت ،وان نامی برای پیامک‌های ارسالی انتخاب کنید. این ،وان در متن پیام درج نمی‌شود و فقط برای دسته‌بندی اس ام اس‌های ارسالی در پنل خودتان است. حالا در ،مت فرستنده، شمارۀ سامانه‌ای را که می‌خواهید با آن پیام ارسال شود را را وارد کنید، در ،مت گیرنده هم شماره سامانه‌ای که می‌خواهید از گوشی برایش پیام بفرستید را باید بنویسید.

اگر نگران اتصال به اینترنت یا دسترسی همیشگی به لبتاب و تبلت برای کار با پنل هستید، نگران نباشید! این جمله یکی از تبلیغاتی‌ترین شعارهای بازاریابی است، اما واقعیت هم دارد. سامانه ملی پیامک شرایط و ابزارهایی را طراحی کرده است تا بتو،د هرجور که می‌شود به پنل دسترسی داشته باشید و پیامک انبوه بفرستید. یادتان باشد اگر می‌خواهید ابزار ارسال از موبایل پنل شما فعال شود، باید حتماً از قبل برای سیستم کلیدواژه و شماره آشنا تعریف کنید، خط فرستنده تعیین کنید و شمارۀ سامانه گیرنده را هم برای ارسال از موبایل شخصی‌ است، همراه داشته باشید.

پنل پیامکی برای مدیریت تبلیغات پیامکی هر ،ب‌وکاری، رمز عبور و نام کاربری مشخصی دارد که فقط باید صاحب سامانه به آن دسترسی داشته باشید. اما مزیت ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل این است که می‌تو،د دو شماره دیگر هم به ،وان شماره آشنا برای سامانه تعریف کنید تا آن‌ها هم بتوانند از این طریق برای مخاطبان پیامک بفرستند.

 ارسال انبوه از موبایل، لازمۀ تبلیغات پیامکی

راه‌حل ما برای این شرایط ی،ی دسترسی نداشتن به کامپیوتر یا لپ‌تاپ، سرعت بسیار پایین یا قطع بودن اینترنت، ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل است. برای همین می‌خواهیم استفاده از این ابزار را بر اساس سامانه ملی پیامک به طور کامل توضیح دهیم. برای شروع کار اول باید به صفحه اصلی ملی پیامک بروید و در گوشه سمت چپ روی ورود کلیک کنید.

ورود به سایت

برای استفاده از پنل علاوه‌بر لپتاپ یا کامپیوتر، باید به اینترنت هم دسترسی داشته باشید. اما شاید بپرسید که اگر بدون اینترنت یا لپ‌تاپ بخواهیم  برای مخاطب پیامک بفرستیم، چه راهی داریم؟

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

یادتان باشد که برای استفاده از این پنل باید حتما شماره‌های مخاطبانتان را در دفترچه تلفن وارد کنید، تا بتو،د با این روش پیامک ارسال کنید.

مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

 

ارسال پیامک انبوه با ابزار ارسال از موبایل

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

برای استفاده از ابزار ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل، وارد پنل ملی پیامک ‌شوید و در ،مت ابزار ویژه روی ارسال از موبایل کلیک کنید. در صفحه‌ای که باز شده، روی درج پیامک از موبایل جدید بزنید تا پنجرۀ زیر باز شود. البته یادتان باشد که از قبل باید حتماً گروهی از مخاطبین را در ،مت دفترچه تلفن پنل وارد کنید تا بتو،د بدون اینترنت و ورود به سامانه برایشان پیامک بفرستید!

رفع خط و خش، احیای رنگ در حرفه‌ای ترین کلینیک خودرو تهران

میدونی سالم‌ترین روش سرگرمی و آموزش بچه‌ها تو این شرایط چیه (دسترسی به دنیای فیلم وسریال با کیفیت) مشاوره رایگان ارسال عدد 2

ما سامانه ارسال اس ام اس کاملی را برایتان طراحی کردیم تا شما با خیال راحت حتی بدون دسترسی به اینترنت یا لبتاب از پنل برای ارسال انبوه پیام کوتاه استفاده کنید. در صورتی هم که پنل دارید و برای ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل نیاز به مشاوره بیشتر دارید، برایمان بنویسید یا با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید تا به تمام سوال های شما پاسخ دهیم.

تا حالا چقدر به پیام‌هایی که برایتان ارسال شده است، توجه کردید؟

ارسال پیام‌های تبلیغاتی هم هزینه من،ی دارد و هم کاربردی است و خیلی سریع به گوش مشتری می‌رسد.

اما شاید بپرسید که مزایای استفاده از این ابزار ارسال پیام چیست و اصلاً چرا باید به‌جای استفاده از پنل، با این روش پیامک فرستاد؟ برای همین می‌خواهیم درمورد مهم‌ترین مزایای ابزار ارسال اس ام اس با موبایل صحبت کنیم.

دسترسی به پنل بدون کامپیوتر و لپ‌تاپ

این پیام‌ها اگر با جذابیت نوشته شوند و چیزی که مخاطب می‌خواهد را در اختیارش قرار دهند، نتیجۀ خوبی در افزایش فروش و درآمد دارند و به برندسازی هم منجر می‌شود. الان دیگر فرستادن اس ام اس تبلیغاتی برای مشتری به اندازه استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات در وبسایت‌های مختلف تاثیرگذار است! برای همین ما امروز می‌خواهیم شما را با ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل بیشتر آشنا کنیم تا اگر می‌خواهید پنل داشته باشید، نگران کار، با سامانه نباشید!

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

پنل پیامکی چیست؟

حالا که با کارکرد این ابزار آشنا شدید، یک دور ارسال تست را امتحان کنید و با این فرمت @sms@متن پیامک@کلیدواژه پیام تست را ارسال کنید تا از صحت و سرعت آن مطمئن شوید.

بیایید به زبان ساده‌تر بگویم. مثلاً صاحب پنل می‌خواهد آ،هفته‌ها برای مشتریان وفادار کد تخفیف بفرستد ولی به پنل دسترسی ندارد. او می‌تواند شماره خودش را همراه با شماره دو نفر از همکارانش به ،وان شمارۀ آشنا وارد کند تا هر کدام به ،وان شماره‌های آشنای پنل بتوانند با کد دستوری مشخص شده از قبل برای مخاطبان دفترچه تلفن پنل پیامک تخفیف را با فرمت @sms@کدتخفیف s،p برای ،ید آ، هفته@123 بفرستند. کلیدواژه این پیام 123 است و کدتخفیف هم کلمه s،p است.

پنل ارسال پیام کوتاه، نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که برای ارسال پیامک به صورت انبوه استفاده می‌شود. بازاریابی پیامکی قیمت من، و مقرون‌به‌صرفه‌ای نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد و البته کار، با آن بسیار راحت است.

مزایای ارسال پیامک انبوه از طریق موبایلگاهی ممکن است اصلاً به اینترنت دسترسی نداشته باشید و بخواهید برای مخاطب پیامک بفرستید. گاهی هم به دلیل ترافیک بالا اصلا سرعت اینترنت من، نباشد. در چنین شرایطی اصلاً به سراغ پنل نروید و خودتان را با سرعت پایین اینترنت معطل نکنید. بلکه با کد دستوری که خودتان برای سیستم تعریف کردید، از طریق سامانه اختصاصی برای دفترچه تلفن مخاطبان پنلتان اس ام اس انبوه بفرستید.

دسترسی چندین کاربر