آیا دستگاه تصفیه آب نیترات را میگیرد؟

نوع اتصالات که در مورد نوع مهره ای با وجود وقت گیر بودن باز و بسته کردن آنها ولی کارایی مطلوب تری دارد. در بسیاری از شهرهای ایران ، ویژگی آب آشامیدنی به دلیل نوع اقلیم و شرایط آب های زیرزمینی ، به نحوی مطلوب نبوده و به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در اکثر منازل به عنوان راهکاری بسیار مؤثر پیشنهاد و استفاده از آنها حتی ؛ ضروری به نظر می رسد . در این صورت آب آشامیدنی مجددا در کتری شما رسوب کرده و همچنین بیماری هایی نظیر سنگ کلیه در بدن انسان بوجود خواهد آمد .

قیمت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب کلمنی مانند سایر سیستمهای میکرو فیلتریشن توانایی حذف ناخالصیهایی همچون شن و ماسه، گل و لای، زنگ لوله، لجن، جلبک، کلر و تمام ذرات بزرگتر از 5 میکرون را دارد، با این تفاوت که نیازی به برق و نصب ندارند و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند. معمولا نوع خانگی این دستگاه ها بر روی سینک و یا در زیر کابینت نصب می شوند و نیازی به برق ندارند. اگرچه مارک ها و مدل های مختلف و متنوعی در بازار دستگاه تصفیه اب وجود دارد و شاید در نگاه اول خریداران کمی پیچیده بنظر بیاید، اما این سیستم ها بسیار ساده و کار کردن با آنها آسان است. این غلافهای ممبران معمولاً در فشارهای مختلف ۱۲۰۰psi,1000psi,600psi,450 psi,300psi از جنسهای مختلف فلزی و غیر فلزی تولید می شوند. در غیر این صورت ممکن است مخزن را بیش از حد تحت فشار قرار دهید.

همچنین جدیدا دستگاههای تصفیه 8 مرحله ایی ( مرحله فیلتر قلیایی و فیلتر مادون قرمز) نیز وارد بازار کرده است. این شرکت شروع به تولید محصولات هوشمند نیز کرده است . دستگاهای فلاکستک نیز بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب هستند و خریدشان توصیه میشود . اما در برخی موارد نحوه ساخت فیلترهای آنها کاملا منحصر به فرد بوده و باعث میشود تا دستگاه شما رسما بلا استفاده شود. این مساله باعث شده تا مصرف کننده به شدت راغب شود که محصولات سافت واتر اصلی استفاده نماید. جالب است بدانید همین دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر که قیمت ارزانی هم دارد، دارای شش فیلتر مختلف است که میتواند آبی زلال را بدون نیاز به برق در اختیار شما قرار دهد.

خرید فیلتر تصفیه آب

با تصفیه آب از ابتلا به بیماری های کلیوی و گوارشی جلوگیری می شود. به دلیل جلوگیری از عوارض ناشی از رسیدن نیترات به بدن، ساده ترین راه حلی که به ذهن ما می رسد خرید آب معدنی و تصفیه شده یا خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی است. کاملترین شیوه تصفیه آب اسمز معکوس یا RO است که معمولاً شش مرحله دارد. فیلتر اسمز معکوس RO: این فیلتر آلاینده های شیمیایی آب را تا قطر 0.0001 میکرون حذف میکند. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین ، یکی از شرکت های با تجربه در امر واردات و فروش بهترین دستگاه های تصفیه آب و همچنین دستگاه های تصفیه هوا ، بوده که با سابقه 16 ساله ایی که دارد توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو احسن جلب نماید. چند مرحله ایی بودن دستگاه که امروزه دستگاه 6 مرحله ایی با داشتن فیلتر مینرال از کارایی بالاتری برخوردار است.

انواع فیلتر تصفیه آب اهمیت این فیلتر از آنجاست که فیلتر ممبران که از غشای بسیار ریزبافتی ساخته شده و می تواند حتی مواد محلول در آب مانند نمک را تا اندازه 0.004 میکرون جدایش کند در برابر ذرات عبور کرده از پیش فیلترهای سه گانه بسیار حساس و آسیب پذیر است و راندمان آن را به شدت کم و سبب استهلاک عمر ممبران و پساب بیشتر آب می شود. کارکرد مداوم ممبرانهای اسمز معکوس افزایش طول عمر آنها را به دنبال دارد. انتخاب نوع pressure vessel اعم از فشار طراحی و طول آن به نتایج شبیه سازی فرایند اسمز معکوس بستگی دارد. لذا نصب دستگاه تصفیه آب شامل دستگاه اسمز معکوس و یا دستگاه دیونایزر برای تولید آب بدون یون در این سیستم شدیداً مورد نیاز است.

خرید دستگاه تصفیه آب

به جز مدل های زیر سینکی ، تولید دستگاههای تصفیه آب مدل رومیزی و دیواری و همچنین دستگاه های 7 و8 مرحله ایی را نیز در دستور کار خود قرار داده است . آب تصفیه کن اسمز معکوس یک دستگاه زیر سینکی است که معمولا از 6 مرحله تصفیه تشکیل شده و فیلترهای تصفیه آب آن به ترتیب مراحل عبارتند از فیلتر پروپیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن پودری برای حذف کلر و مواد شیمیایی، فیلتر کربن بلاک برای حذف مواد جانبی کلر و طعم و بوی آب، فیلتر ممبران برای حذف املاح و سایر ناخالصی های باقی مانده در آب تا اندازه ی 0001/0 میکرون، فیلتر پست کربن برای تصفیه نهایی آب و فیلتر مینرال برای حفظ مواد معدنی مفید موجود در آب. برای این منظور دستگاههای اسمز معکوس اصلا پیشنهاد خوبی نخواهند بود. توجه به نوع دستگاه و نحوه کار آن اعم از : متکی به روش اسمز معکوس ، یا متکی به فیلتراسیون UF ، و یا تبادل یونی و .

لیست فیلتر های تصفیه آب

برای تصفیه کامل چند مرحلهای، جدیدترین دستگاههای تصفیه آب دارای غشاهای نیمهتراوا اسمز معکوس هستند که مواد معدنی را دست نخورده نگه میدارند و در عین حال ناخالصیها را فیلتر خرید دستگاه تصفیه آب میکنند. اگر میخواهید در آلوده کردن محیط زیست سهم کمتری نسبت به باقی افراد کره زمین داشته باشید، یک دستگاه تصفیه آب خانگی تهیه کنید و هرچه زودتر از آب معدنی بطری دور شوید. علاوه بر قیمت مناسب، همانطور که مشاهده کردید، دامنه قیمت تصفیه آب سافت واتر بسیار وسیع بوده و به نوعی برای هر مصرف و بودجهای یک محصول منحصر به فرد تولید کرده. نمایندگی سافت واتر در تهران به صورت کامل فعالیت کرده و خدمات پس از فروش معتبری را ارائه میدهد. در این راستا برند سافت وات اصل برای جلوگیری از نصب نامناسب، نصب تصفیه آب soft water را به صورت کاملا رایگان انجام میدهد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

این دستگاه آبسردکن توانایی تولید آب سرد، آب ولرم و آب داغ را دارد. برای اینكه در خصوص نوع آلاینده های آب مصرفی خود اطلاعات كلی كسب كنید می توانید از جستجوی اطلاعات در اینترنت شروع كنید. دستگاه خود را از فروشگاههای معتبر تهیه کنید و حتماً از داشتن ضمانتنامه آن اطمینان یابید. مشاهده شده است که بسیاری از تولید کنندگان سودجو با اضافه کردن قطعات بی مصرف و اضافی به دستگاه ، سعی کرده اند با استفاده از ناآگاهی مشتری، دستگاه تولیدی خود را دقیق تر و یا با کیفیت تر جلوه دهند. در صورتی که طعم و بوی آب در مخزن تغییر کرده باشد، با عبور از فیلتر پست کربن، این مشکل رفع خواهد شد.

جالب است بدانید که با کیفیت مشابه و یا حتی در مواردی با کیفیت بالاتر، قیمتی برابر و یا حتی قیمتی مقرون به صرفهتر نیز دارد. حتی اگر از نظر قیمتی، قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر را با سایر رقبا مقایسه کنید، خواهید دید که در مدت زمان طولانی نیز استفاده از برند سافت واتر مقرون به صرفه است. قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر که یک قطعه کاملا مصرفی است نیز نسبت به رقبای دیگر مناسبتر بوده و به راحتی میتوانید آن را تعویض نمایید.

مرحله پنجم عمدتا به صورت یک فیلتر کپسولی قرار میگیرد و عمر مفید آن یکسال الی یکسال و نیم است. رنگ این فیلتر در حالت اولیه سفید است ولی به مرور زمان پس از 4 الی 6 ماه رنگ آن به قهوه ای یا نارنجی پررنگ تغییر پیدا میکند و در این زمان میبایست این فیلتر را جایگزین نمایید . فیلتر الیافی اولین مرحله از دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای به حساب می آید که اصطلاحا تصفیه فیزیکی آب را انجام می دهد.

بررسی فیلتر تصفیه آب