آیا با مقررات ایمنی دوچرخه‌سواری آشنا هستید؟ صدای استرالیا | mey

آیا با مقررات ایمنی دوچرخه‌سواری آشنا هستید؟ صدای استرالیا | mey

هر چه از زمان مسابقه می گذرد، دوچرخه سواران خسته تر می شوند. روز بعد که مراحل بعدی مسابقه شروع می شود دوچرخه سواران خسته، خسته تر شده و توان سازگاری با شرایط مسابقه را از دست می دهند. همسر این فرد دچار بیماری سختی میشه و نسیم باید تلاش کنه که مخارج بیمارستانش رو تامین کنه. در ادامه متن کامل اپیزود هشتم رادیو دور دنیا را می‌خوانید.

  • از اون جایی که دوچرخه ی من دوچرخه کوهستان بود، دقت کردم و دیدم دیسک ترمزش زیر فشار بار کاملا خم شده‌بود.
  • شب که دوچرخه‌هارو پیاده کردیم من دیدم که چرخ جلویی کلا نمی‌چرخه.
  • بین مرز تا آنتالیا که حدود ۱۳۰۰ کیلومتر هستش، رکاب‌زنی داشتیم.
  • برای اینکه دیدم مکان ارسلان یک مکان کاملا safe (امن) هستش.
  • با این حال، پافشاری او بر ادامه مسابقه و رسیدن به پیروزی بدون تاوان نبود و سرمازده شد.
از اون جایی که دوچرخه ی من دوچرخه کوهستان بود، دقت کردم و دیدم دیسک ترمزش زیر فشار بار کاملا خم شده‌بود. قبل از عید یعنی در اپیزود هفتم سراغ سفر جاده‌ای رفتیم. چند تا از زیباترین جاده‌های ایران رو بهتون معرفی کردیم و با مهمون‌های خیلی باحالی که داشتیم، راجع به سفر جاده‌ای گپ زدیم. حالا امروز می‌خوایم سراغ کسانی بریم که تصمیم گرفتن به جای چهارچرخ با دوچرخ سفر کنند. خانواده‌ای که تصمیم گرفتن با یک بچه شیرخواره، با دوچرخه ایرانگردی کنند و تصورات‌ ماهارو از سفر جاده‌ای با دوچرخه عوض کنند.

تغییر سرنوشت مقامات با مهاجرت فرزندان؟! – 1401.06.20

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . قهرمانانی مانند او از صحنه کنار می‌روند، اما شکل خاص این مسابقه و پیروزی‌های شگفت‌انگیز در آب و هوای اغلب طاقت‌فرسای آن، همیشه باقی خواهد ماند. در سربالایی بعدی، اینو و تعداد کمی از تعقیب‌کنندگان به پیونیج رسیدند.

هنوزم با خیلی‌هاشون در ارتبا‌طیم و تونستیم خاطره‌های خیلی عمیقی به عنوان مهمان و اون‌ها به عنوان میزبان، تو این سفر باهاشون داشته‌باشیم. از تبریز با وانت دوچرخه‌هارو به مرز قطار فرستادن که مرز ریلی ایران با ترکیه هستش. بعدازظهرش رفتیم لب مرز تا دوچرخه‌هارو تحویل بگیریم. شب که دوچرخه‌هارو پیاده کردیم من دیدم که چرخ جلویی کلا نمی‌چرخه.

ارسلان، همسفر کوچک دوچرخه سوار

امید است با نگارش این کتاب گامی در جهت اشاعۀ فرهنگ دوچرخه‌‌سواری و کاهش آلودگی هوا برداشته شده باشد. تایلر همیلتون، دوچرخه‌سوار آمریکایی که در سال ۲۰۰۸ بازنشسته شد، لیژ-باستون-لیژ را بی‌رحمانه و ۲۵۷ کیلومتر تحمل درد توصیف کرده است. مسابقه‌ای که برخی آن را سخت‌ترین مسابقه یک روزه در تقویم دوچرخه‌سواری می‌دانند. شرایط آب و هوایی به اندازه‌ای بد بود که حتی چند نفر از بهترین دوچرخه‌سواران اصلاً شرکت نکردند و فقط ۲۱ نفر از ۱۷۴ شرکت‌کننده توانستند مسیر ۲۴۴ کیلومتری این مسابقه یک روزه را به پایان برسانند. روز انتخابی تیم دوچرخه سواری مدرسه, وبسایت رسمی حسام ایپکچی رکاب دوچرخه م شکست. علی دقیقا سه سال پیش بود که روز اول سفرشون از طریق استوری یکی از دوستام با پیج‌شون آشنا شدم.