
بروزرسانی: 02 تیر 1404
۷ نمونه جملات مشتری پسند؛ قلب مشتری را تسخیر کنید
شما می تو،د از جمله خیلی خوشحالم که می توانم به شما کمک کنم برای شروع مکالمه استفاده کنید. با این کار نشان خواهید داد حل مشکل مشتری چقدر برای شما ارزشمند است و فقط به دنبال فروختن یک محصول به او نیستید. علاوه بر این، باید در تماس های تلفنی یا آنلاین با مشتری و حتی در مراجعات حضوری، مطمئن شوید که مشتری کاملا راضی شما را ، می کند. در ادامه با نمونه ابراز خوشحالی آشنا می شویم.
- خیلی خوشحالم که تونستم کمکتون کنم؛ اگر سؤال دیگری هم دارید من در خدمتم
۶. از جملاتی که بار م،ایی عذرخواهی دارند، استفاده کنید
۴. از مشتریان بخواهید منتظر بمانند
۷. ابراز خوشحالی برای کمک؛ بهترین راه برای جلب رضایت مشتریان
زم، که خوب به صحبت های مشتری گوش کردید، بار دیگر آن ها را تکرار کنید. تکرار مشکل مشتری از زبان شما سه مزیت اصلی در پی خواهد داشت. اول از همه به مشتری نشان می دهید که وقتی مشکلش را برای شما توضیح داده، حواستان فقط به حرف های او بوده است. دوم اگر مشکل را اشتباه متوجه شده باشید، مشتری آن را اصلاح می کند. در آ، با تکرار مشکل، مشتری ممکن است که ریزه کاری ها و جزئیاتی به آن اضافه کند که برای بررسی و ارائه راه حل بهتر، مفید باشد. در ادامه نمونه ای از جمله ای با بار توجه آشنا می شویم.
- متوجه شدم مشکلی که شما با آن مواجه شده اید، [مشکل] است
حتی شما می تو،د از پیامک برای این کار استفاده کنید. با ارسال پیام به او اطلاع دهید که مشکل را فهمیده اید و در اسرع وقت با او تماس می گیرید. در واقع این پیام تبلیغاتی برای جذب مشتری است و باعث می شود او به مشتری وفادار تبدیل شود.
۳. بیان توانایی حل مشکل؛ رضایت بخش ترین جمله به مشتریان
به ،وان مثال اگر به دنبال من، ترین گفتگو و متن برای آنلاین شاپ یا هر فروشگاه آنلاین دیگری می گردید بهتر است از جملات بالا استفاده کنید.
تا به حال به دلیل نوع بیان نامن، یک فروشنده، قید ،ید از او را زده اید؟ یا حتی بالع،؛ به دلیل نوع برخورد و طرز من، صحبت فروشنده به مشتری وفادار او تبدیل شده اید. برای اینکه جزو فروشنده های گروه دوم باشید، در این متن قصد داریم شما را با جملات مشتری پسند و تاثیرگذار آشنا کنیم. با استفاده از این جملات در فروش تلفنی، خدمات مشتریان، فروش حضوری و حتی در ساده ترین ارتباطات و مکالمات با مشتری، می تو،د دل او را به دست بیاورید. اگر شما هم می خواهید در دسته دوم قرار بگیرید، آدرس را درست آمده اید.
۱. ابراز خوشحالی از همراهی با مشتری؛ اولین جمله مشتری پسند
در زمان تماس با استفاده از تلفن ابری می تو،د این اطمینان را به مشتری بدهید که قابل اعتماد هستید. شماره ثابتی که مشتری با دیدن آن متوجه تماس شما می شود. در این زم، می تو،د از این جمله مشتری پسند استفاده کنید که بخواهید نشان دهید مشکل مشتری را درک می کنید. سپس راه حل و ایده خوبی برای آن بدهید؛ مانند نمونه زیر:
- می توانم با انجام [اقدام] مشکل شما را حل کنم
یکی دیگر از مهم ترین جملات مشتری پسند، جملاتی با بار م،ایی عذرخواهی است. این جملات برای رسیدگی به طیف گسترده ای از مشکلات مشتری، از سفارشات اشتباهی گرفته تا شکایات شخصی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. حتی اگر شما مقصر اصلی مشکل پیش آمده نیستید، عذرخواهی ، روشی عالی برای کنترل احساسات مشتریان ناراضی و تبدیل یک موقعیت ناراحت کننده به یک تجربه مثبت برای مشتری خواهد بود.
- به دلیل [اتفاق بدی که افتاده است] عذرخواهی می کنیم
حتی می تو،د پس از گذشت چند ساعت یا چند روز به کمک ارسال اس ام اس، از مشتریانتان نظر سنجی کنید. در پایان مکالمه ، مشتری را به تعامل و اشتراک گذاری مسائل و دغدغه های بیشتری دعوت خواهد کرد.
پس از پایان مکالمه نیز از مشتری بخواهید که در نظر سنجی که از طریق پیامک یا واتساپ برای او ارسال می شود، شرکت کند. در واقع واتساپ مارکتینگ راه بسیار موثری است که به شما کمک می کند تا رضایت مشتری را از پیگیری ها جویا شوید. همچنین به شما در تبلیغات و جذب مشتری کمک خواهد کرد.
با یک جمله مشتری پسند، قلب مشتری را تسخیر کنید
انتخاب جملات من، در ارتباط با مشتریان، اهمیت بسیار بالایی دارد. همان طور که انتخاب یک کلمه یا جمله اشتباه مشتری را از ،ید دوباره منصرف می کند، استفاده از جملات مشتری پسند هنگام فروش یا ارتباط با مشتری های بالقوه باعث افزایش فروش و جذب مشتریان جدید می شود. در آ،، اگر جمله تاثیرگذار دیگری به ذهن تان می رسد در بخش نظرات به این لیست اضافه کنید. اگر شما به ،وان فروشنده یا حتی ،یدار تجربه ای در این زمینه داشته اید، آن را با ما و کاربران عزیز دیگر به اشتراک بگذارید.