بسیاری از ،ب و کارها برای ارتباط با مشتری های خود از پنل پیامکی استفاده میکنند. هزینه پیامکهای ،یسی و ،ی در هر کدام از سرشمارههای پیامکی و اپراتورها نیز با یکدیگر تفاوت دارند.
حتما بخو،د: همه چیز درباره خط 50001 اپراتور رهیاب پیام گستران
هزینه ارسال پیامک ،ی و ،یسی در خط 1000
از جمله موارد بسیار مهم در ارسال اس ام اس، این است که ببینیم هزینه هر پیامک را باید چطور مح،ه کرد. بهتر است بد،د هزینه هر پیامک براساس تعداد کاراکترهای آن مح،ه خواهد شد. در اصل هزینه پیامکها بر اساس واحد شمارشی مشخصی به نام «کاراکتر» تعیین میشود. هر کاراکتر شامل حروف، اعداد، علائم نگارشی و حتی ایموجیها بوده و در واقع کوچکترین واحد قابل شمارش در پیامک محسوب میشود. به عبارت دیگر، هر ضربه کلید که در هنگام تایپ پیامک زده میشود، یک کاراکتر را تشکیل میدهد.
خطوط 2000 هزینه ارسال اس ام اس بالاتری دارد. در ضمن برای استفاده از این خط سالانه باید آن را تمدید کنید.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی پیامک ،ی 215 193 170 153 125 پیامک ،یسی 967.5 868.5 170 688.5 562.5
هزینه پیامک ،ی و ،یسی در خط 3000
ارسال پیامک به این روش به شما کمک میکند تا برای افرادی که شماره موبایل ایرانسل دارند و از یک دکل مخابراتی خاص آنتن دریافت کردهاند پیامک بفرستید.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی هزینه پیامک ،ی به ایرانسل 177 159 140 126 103 هزینه پیامک ،یسی به ایرانسل 796.5 715.5 630 567 463.5
تعرفه ارسال پیامک LBS با متن ،ی و لاتین
پیامک زنده قابلیتی است که میتواند در لحظه برای افرادی که وارد منطقه شما شدهاند و یا در حال ،وج از آن هستند پیامک ارسال کند.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی هزینه پیامک ،ی به همراه اول 690 690 690 690 690 هزینه پیامک ،یسی به همراه اول 3,105 3,105 3,105 3,105 3,105
نکات و ترفندهایی برای کاهش هزینههای ارسال پیامک
تعرفه پیامکها نیز بر اساس زبان پیامک متفاوت است. معمولا هزینه هر پیامک ،ی با هزینه هر پیامک ،یسی متفاوت بوده و این تفاوت به سیاستهای تعرفهای اپراتورهای تلفن همراه بستگی دارد. هزینه هر اس ام اس به این صورت مح،ه میشود که تعداد صفحات پیامک را در قیمت پایه پیامک به آن زبان ضرب میکنند. با استفاده از این روش به راحتی میتو،د هزینه اس ام اس های خود را مح،ه کنید.
عوامل موثر در تفاوت پیامک ،ی و ،یسی
مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای پیامک تبلیغاتی
صفحه اول: 160 کاراکتر، دوم: 146 کاراکتر، صفحه سوم و چهارم: 153 کاراکتر، صفحات بعدی: 153 کاراکتر
بدین ترتیب، هزینه ارسال پیامکهای طول،تر، بر اساس تعداد صفحات اضافی و ظرفیت کاراکتر هر صفحه مح،ه خواهد شد.تفاوت هزینه ارسال پیامک
قیمت پیامک ،ی و ،یسی در اپراتور ایرانسل به صورت ج، زیر مح،ه میشود. برای دانستن هزینه پیامک ایرانسل از ج، استفاده کنید.
ایرانسل ،ی ،یسی دائمی 12.9 26.2 اعتباری 14.6 30.4
هزینه پیامک ،ی و ،یسی رایتل
هزینه ارسال پیامک به زبان ،ی کمتر از زبان ،یسی است. شما برای مح،ه تعرفه پیامک ،یسی، میتو،د هزینه پیامک ،ی را ضربدر 4.5 کنید تا قیمت اس ام اس ،یسی به دست بیاید. وقتی در یک پیامک از ،یبی از حروف ،ی و لاتین استفاده میکنیم، سیستم مح،اتی به گونهای عمل میکند که گویی تمام پیام به زبان ،ی نوشته شده است. به عبارت سادهتر، هر کاراکتر لاتین به اندازه یک کاراکتر ،ی جا میگیرد. بنابراین، برای جلوگیری از هزینههای اضافی، بهتر است تعداد کاراکترهای پیامک خود را کنترل کنیم.
هزینه پیامک ،ی و ،یسی در اپراتورهای مختلف
یکی از کارهای بسیار مفید در این زمینه استفاده از کدهای دستوری و بستههای پیامکی اپراتورهای مختلف است. با شمارهگیری کد فعالسازی بسته پیامکی ایرانسل و همراه اول ممکن است بتو،د بستههای پیامکی را از اپراتورهای خود ،یداری کنید. برای کاهش هزینههای ارسال پیامک، روشهای زیر میتوانند برای شما مفید باشند:
- پنل پیامکی من،ی انتخاب کنید.
- پیامکهای خود را بهینه کنید، آنها را کوتاه بنویسید، از کلمات کلیدی استفاده کنید و پیامک شخصی سازی شده ارسال کنید.
- از پیامکهای زماندار و پاسخگویی خودکار برای ارتباط بهتر استفاد کنید.
- به صورت هدفمند پیامک بفرستید.
- برای لیست سیاه مخابرات که علاقهای به دریافت پیامک ندارد، اس ام اس نفرستید.
- برای بازدهی بهتر از لینک ،ر استفاده کنید.
- گزارشهای پنل را بررسی کنید و بازخوردهای خود را بسنجید.
- کمپین تستی برگزار کنید و سپس بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید.
- اگر سیمکارت دارید بسته پیامکی اپراتور سیمکارت خود را فعال کنید.
- اگر پنل پیامکی دارید، از پنلهای بالاتر که تعرفه ارسال کمتری دارند استفاده کنید.
- برای حرفهایتر شدن و کاهش هزینههای ارسال پیامک، از خطوط اختصاصی استفاده کنید.
- فقط نکات اصلی را در متن پیامک بنویسید.
- بیش از اندازه از فاصله و علائم نگارشی استفاده نکنید.
- از زیادهگویی و طول، نوشتن پر، کنید.
- از کلمات معادل کمتر و همچنین کلمات مختصر یا کوتاه شده استفاده کنید.
ارسال پیامک تبلیغاتی ،ب و کارها
همه اپراتورهای تلفن همراه قیمت پیامک ،ی و ،یسی متفاوتی را برای خود در نظر میگیرند. طبیعی است این هزینه پیامک در سالهای مختلف متفاوت خواهد بود. برای اینکه ببینید هر کدام از اپراتورها هزینه پیامکهای ،ی و ،یسی خود را چگونه مح،ه میکنند، به ادامه مطلب توجه کنید.
هزینه پیامک ،ی و ،یسی همراه اول
همانطور که پیشتر اشاره کردیم هزینه اس ام اس های ،ی و ،یسی با هم متفاوت است. بیایید ببینیم علت این تفاوت در چیست و چه عواملی در آن تاثیر دارند.
کاراکترهای هر پیامک
اگر میخواهید هزینه پیامک همراه اول را بد،د، به ج، زیر توجه کنید. البته باید بد،د که این قیمت برای تابستان سال 1403 است.
همراه اول ،ی ،یسی دائمی 8.9 22.2 اعتباری 10.6 26.4
قیمت هر پیامک ،ی و ،یسی ایرانسل
یکی از نکات بسیار مهم در ارسال اس ام اس از هر اپراتوری، هزینه و تعرفههای ارسال پیامک در آن است. برای اینکه بتو،د ارسال پیامکهای درستی داشته باشید، بهتر است در ابتدا هزینه پیامک ،ی و ،یسی را بد،د.
کارکترهای ،ی و ،یسی در پیامک
برای بررسی کلی هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف به نمودارهای زیر توجه کنید.
سیمکارتهای دائمی
اگر دارنده سیمکارتهای رایتل هستید و میخواهید با تعرفه اس ام اس این اپراتور آشنا شوید، به ج، زیر توجه کنید.
رایتل یک پیامک ،ی یک پیامک ،یسی دائمی 8.8 22 اعتباری 10.5 26.2
مقایسه هزینه پیامک ،ی و ،یسی در سیمکارتها
اپراتور 3000 یا مگفا از قدیمیترین اپراتورهای ارسال کننده اس ام اسهای تبلیغاتی است.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی پیامک ،ی 219 196 173 155 127 پیامک ،یسی 985.5 882 778.5 697.5 571.5
هزینه ارسال پیامک از اپراتور 50001 و 50009
خط ۹۰۰۰ از اپراتور آسیاتک است. افراد حقوقی میتوانند خطوط 9000 را خدماتی کنند و برای بلک لیست مخابرات پیامک ارسال کنند.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی پیامک ،ی 206 184 162 146 119 پیامک ،یسی 927 828 729 657 535.5
هزینه پیامک با خط 9999
ملی پیامک باتوجه به نوع ،ب و کارها و میزان ارسال پیامکهای تبلیغاتی توسط آنها، 4 نوع پنل اس ام اس طراحی کرده است. هزینه ارسال هر پیامک براساس اپراتور 1000 در هر کدام از پنلها به شرح زیر است.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی پیامک ،ی 206 184 162 146 119 پیامک ،یسی 927 828 729 657 535.5
ارسال اس ام اس ، و ،یسی از خط 2000
سیمکارتهای اعتباری
حدا،ر تعداد کاراکتر پیامک تبلیغاتی ،ی ۷۰ کاراکتر است. برای پیامکهای بیش از یک صفحه، الگوریتم مح،ه هزینه به این صورت است: صفحه دوم ۶۴ کاراکتر، صفحات سوم و چهارم ۶۷ کاراکتر و صفحات بعدی نیز ۶۷ کاراکتر در نظر گرفته میشود. اما حدا،ر تعداد کاراکتر مجاز برای ارسال پیامک به زبان لاتین 160 کاراکتر است. برای پیامکهایی که تعداد کاراکتر آنها از 160 کاراکتر بیشتر شود، ساختار مح،اتی به شرح زیر خواهد بود:
یکی از دغدغههای اصلی کاربران اپراتورهای مختلف همواره این است که چگونه میتوانند هزینههای ارسال اس ام اس خود را کاهش دهند.
با خطوط ثابت 021 میتو،د اعتبار برند خود را افزایش داده و اعتماد مشتریان را به ،بوکار خود جلب کنید.
پایه اقتصادی شرکتی تجاری نمایندگی پیامک ،ی 210 188 166 149 121 پیامک ،یسی 945 846 747 670.5 544.5
هزینه ارسال پیامک ،ی و ،یسی با خط 9000
هزینه پیامک همواره یکی از مسائل مهم برای دارندگان سیمکارتهای مختلف است. اما اگر شما یک ،بوکار هستید و میخواهید با هزینه کمتری برای مشتریهای خود پیامک بفرستید و تعرفه پیامکیتان کمتر شود، میتو،د با ،ید پنل اس ام اس هم تبلیغات خوبی داشته باشید و هم هزینه کمتری را پرداخت کنید. اگر در زمینه پنلهای پیامکی سوالی داشتید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.