
بروزرسانی: 02 تیر 1404
نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
بیشتر افراد گوشی های هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند. محبوبیت گوشی های هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامک های تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان می دهند که در حال حاضر ا،ر پیامک ها ظرف چند دقیقه به دریافت کننده رسیده و توسط آنان خوانده می شوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک می تو،د رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برس،د. داوطلب، که برای امور خیریه دست می جنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانه های دیگران را نیز جمع آوری می کنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب می تو،د بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای به دست آوردن مش،ان مورد نظر، راه اندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما می پیوندند. شما همچنین لازم است به ا،ریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان به برنامه پیامکی شما و کمک های مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.
زمان بندی و تعداد پیامک ها حائز اهمیت است
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
نتیجه گیری
- ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کم هزینه ترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
- اطلاع رس، پیامکی می تواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
- یکی از بهترین راه ها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
- با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
- همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقص های آن را برطرف کنید.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راه های مؤثر در افزایش بازدهی این سازمان هاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن می تو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی می افتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی می شود؟ این مواجه می تواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابان ها و متروها می بینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمک های ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیام های خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمن های خیریه نیازمند اطلاع رس، و خبررس، به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار من، و منطقی به حساب می آید.
نمونه متن های پیامکی موسسات خیریه
- محقق شدن اه، موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شماست. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
- اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به مؤسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
- کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورن،ی شما متش،.
- با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
- شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تأیید می کند. از شما متش، که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
- شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما می خواهیم بد،د که یک «متش،» ساده نمی تواند جبران کار خیر شما باشد.
- شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان من، در مکان من، بودید.
از شما نهایت تشکر را دارم. - افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به ،وان یک انسان این قدر با طراوت محبت می کنید و می بخشید.
- شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهرب، دارید.
- قدرد، من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متش،!
- کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعاً نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
- به ،وان یک انسان، از صمیم قلب از کار خیر شما قدرد، می کنیم. کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت\xa0ادامه دهیم.
- از کمک شما به مبلغ _____________ که به ما این امکان را داد تا تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه ___________ حفظ کنیم، متشکریم. ما از لطف شما قدرد، می کنیم.
- موسسه خیریه ما، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
- خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدرد، می کنند. یاری مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
- از شما متشکریم که برای جمع آوری کمک های مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.
- هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد. از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
- با تشکر ویژه از شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدت ها پیش مجبور بودیم درهای این مؤسسه خیریه را ببندیم.
- لطف شما نسبت به خیریه، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اه،مان، بتو،م به راهمان را ادامه دهیم. با تشکر از کمک مالی شما.
- با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما، کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شوند. از شما عزیزان بابت کمک های مالی و کار خیر متشکریم.
- تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی برای مؤسسه خیریه ما، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهرب، بازتاب واقعی انس،ت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
- امروز طراوت میهمان دل های ماست.
- به نظر شما بهترین و من، ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمن ها چیست؟
- آیا مؤسسات و ارگان های مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
- پیامک های تبلیغاتی چگونه می توانند در جذب کمک های مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
در ارسال پیامک های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به ،وان مثال اگر مؤسسه خیریه ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می تو،د برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرس، نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن ها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در من،ت های خاص است. از جمله من، ترین موقعیت ها برای ارسال پیامک می تو،م به موارد زیر اشاره کنیم:
- ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
- ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
- ارسال پیامک تبلیغاتی در شب های قدر و محرم
- ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب می آید. اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روش های نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر می تواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را به جا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمن های خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
با رعایت این نکات شما می تو،د موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفق تری انجام دهید. برای ،ب اطلاعات بیشتر می تو،د با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخو،د. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهم ترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه پرداخته ایم.
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
خیرین ثابت به افرادی گفته می شود که به صورت مداوم با مؤسسات خیریه و انجمن های مردم نهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت می کنید؛ می تو،د این قبیل از افراد را شناسایی کنید. مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بنابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.
[کل: ۰ میانگین: ۰]