
بروزرسانی: 03 تیر 1404
آموزش ارسال لینک (سایت، اینستاگرام و...) در متن پیامک
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام های بازاریابی از طریق پیامک است. این کار با اه، مختلفی از جمله تبلیغات، نظرسنجی، اطلاع رس، و بسیاری موارد دیگر انجام می شود.
قرار دادن لینک واتساپ در پیامک
(https: //t.me//sms.ir)
آنچه باید قبل از ارسال لینک در متن پیامک بد،د
برای این کار باید از فرمت های خاصی برای ارسال لینک استفاده کنید.
- (https: //sms.ir)
- (https: //t.me//sms.ir)
- (https: //instagram.com/sms.ir)
- (wa.me/989121234567)
مصرف کنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف ارتباط برقرار می کنند. صاحبان ،ب وکار نیز با توجه به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، از نتایج پیامک مارکتینگ بهره مند می شوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال ۲۰۲۰، قبل از همه گیری کرونا که راه های تعامل ،ب و کارها با مشتریان را دچار تغییر کرد، بیش از نیمی از ،ده فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایه گذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیامک افزایش دهند. بازاریابی پیامکی می تواند مکمل مؤثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما امکان می دهد با پیام های هدفمند و مؤثر به مشتریان در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.
معمولاً لینک ها طول، هستند. شما می تو،د از برخی ابزارها برای کوتاه ، لینک استفاده کنید. برخی از وب سایت های رایگان هستند که خدمات کوتاه ، لینک را برای ،ب وکارها ارائه می دهند. همچنین برخی از نرم افزارهای مخصوص به ارسال پیامک انبوه به صورت خودکار این کار را برای شما انجام می دهند. بنابراین دیگر نیاز به استفاده از ابزار دیگر نخواهید داشت.
طول متن پیام
لینک واتساپ را نیز برای هدایت مستقیم افراد به برقراری ارتباط با شما می تو،د در متن پیام قرار دهید و برای مخاطب هدف خود ارسال کنید. برای قرار دادن لینک واتساپ در متن پیام باید از فرمت زیر استفاده کنید.
(
قرار دادن لینک تلگرام در پیامک
پیوندها همیشه برای یک کمپین متنی موفق ضروری نیستند و در نهایت بستگی به این دارد که پیامک چه نقشی در کمپین های شما داشته باشد. با این حال، اگر می خواهید تعامل را افزایش دهید و مصرف کنندگان را تشویق کنید تا زمان بیشتری را در سایت خود صرف کنند یا اقدامات خاصی انجام دهند، پیوندهای متنی می توانند تأثیر بسیار خوبی داشته باشند. از ارسال لینک در متن پیامک می تو،د به دلایل زیر استفاده کنید:
- استقبال از مشتری جدید در فروشگاه شما: پیام های متنی خوش آمدگویی، پیوندهایی با اطلاعات شخصی شده ارائه می کنند که تجربه مشتری را بهبود می بخشد.
- پیام های سبد ،ید رها شده: این پیام ها می توانند به پیوندهایی که کاربر پشت سر گذاشته است اشاره کنند. این نوع پیامک می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش فروش شود.
- جزئیات تأیید سفارش: مشتریان با دانستن اینکه کالاهایشان ایمن و در راه هستند، آرامش بیشتری خواهند داشت و از طرفی اعتماد بیشتری نسبت به برند شما پیدا خواهند کرد.
- جزئیات تحویل سفارش: تقریباً ۸۰ درصد از مشتریان انتظار دارند به روزرس، های تحویل سفارش را دریافت کنند. این به روزرس، ها به آنها امکان می دهد بسته های بین مسیر را زیر نظر داشته باشند.
- ارسال پیام های تبلیغاتی: ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش بسیار مؤثر برای اطلاع رس، از کمپین ها و تخفیف هاست.
(wa.me/98)
مهم است که پیام ها را فقط برای افرادی ارسال کنید که با شرکت شما آشنایی داشته یا از قبل از شما ،ید کرده باشند. اگر یک پیام لینک دار را به شخصی ارسال کنید که هرگز با برند شما تعاملی نداشته است، احتمالاً آن شخص پیام شما را نادیده گرفته و حذف می کند. حتی ممکن است در لیست سیاه قرار بگیرید. هیچ ، دوست ندارد از افرادی که نمی شناسد یا اصلاً با آنها ارتباطی نداشته پیام دریافت کند.
یکی از مهم ترین داده هایی که می تو،د ردیابی کنید، نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک می کنند از کل افرادی که پیام را مشاهده کرده اند، اشاره دارد. می تو،د از بینش هایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن پیام تبلیغاتی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که می تو،د از کوتاه کننده کلیک استفاده کنید.
دلایل ارسال لینک در پیامک
به همین ترتیب، باید در پیام های متنی خود یک گزینه انصراف درج کنید. شما نمی خواهید گیرندگان شما احساس کنند که پیام های خود را به آنها تحمیل می کنید. پیام های بازاریابی باید گزینه ای برای انصراف داشته باشند.